GMINA PASZOWICE ogłasza przetarg
- Adres: 59-411 Paszowice, 137
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0768706097
- Data zamieszczenia: 2022-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA PASZOWICE
137
59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie
tel. 0768706097
REGON: 390647423 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Gminy w Paszowicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych na parterze i pierwszym piętrze budynku Urzędu Gminy w Paszowicach, 59-411 Paszowice 137. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania certyfikatu dla przedsiębiorców f-gaz wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego, który potwierdza spełnienie wymagań rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2015/2067 z dnia 17 listopada 2015 r. w zakresie: instalacji oraz naprawy, konserwacji lub serwisowania oraz likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła. Wykonawca w okresie gwarancji po pierwszym roku funkcjonowania, wykona jeden bezpłatny przegląd i serwis urządzeń klimatyzacyjnych, kolejne prace serwisowe będą wykonywane odpłatnie zgodnie z ofertą wykonawcy, wyłonionym w odrębnym postępowaniu, przy udziale gwaranta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 6, rysunki i szczegółowe specyfikacje techniczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:1.200,00 (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:nr rachunku: 43 8647 1033 0315 0492 2000 0114Z adnotacją: z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: GK.I.271.25.2022.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:I. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu urządzeń klimatyzacyjnych o łącznej wartości min. 20.000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa systemu klimatyzacji wraz z elementami współpracującymi w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja klimatyzacji, wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza w Lubaniu z podziałem na części
Dodano: 2023-09-14 - wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj, modernizacji klimatyzacji precyzyjnej
Dodano: 2023-07-10 - wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj, modernizacji klimatyzacji precyzyjnej
Dodano: 2023-05-05 - Montaż systemu schładzania pomieszczeń w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy.
Dodano: 2023-02-10 - „Budowa instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Gminy w Paszowicach”
Dodano: 2022-08-05 - Adaptacja i modernizacja pomieszczeń w budynku Zespołu Ośrodków Wsparcia przy ul. Lotniczej 5 w Bielawie z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy dla osób ze spektrum autyzmu lub niepełnosprawnością sprzężoną - etap II
Dodano: 2020-11-03 - roboty budowlane polegające i montażu klimatyzatora w pomieszczeniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w Magazynie odpadów medycznych Dolnośląskiego Centrum Leczenia Gruźlicy w Obornikach Śląskich ul. X. Dunikowskiego2-8.
Dodano: 2020-06-18 - WYKONANIE KLIMATYZACJI
Dodano: 2020-06-09 - MONTAŻ INSTALACJI KLIMATYZACYJNEJ
Dodano: 2020-01-07