Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2019-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 90458507000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.adm.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji gazowej oraz modernizacja lokali mieszkalnych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: zadanie nr 1 – dotyczy budynku przy ul. Przemysłowej 26 w Bydgoszczy a) wyposażenie budynku w instalację gazową do lokali mieszkalnych nr 1,1A,2 wraz z kuchenkami gazowymi w lokalach nr 1A i 2 – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót b) modernizacja lokalu mieszkalnego nr 1 w zakresie obejmującym roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (wraz z kuchenka gazową) – zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. zadanie nr 2 – dotyczy budynku przy ul. Przemysłowej 28 w Bydgoszczy a) wyposażenie budynku w instalację gazową do lokali mieszkalnych nr 1,2,3,4 wraz z kuchenkami gazowymi w lokalach nr 1,3,4 – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót b) modernizacja lokalu mieszkalnego nr 2 w zakresie obejmującym roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (wraz z kuchenką gazową) – zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. zadanie nr 3 – dotyczy budynku przy ul. Przemysłowej 3 w Bydgoszczy a) wyposażenie budynku w instalację gazową do lokali mieszkalnych nr 1,2,3,4,5,6 wraz z kuchenkami gazowymi w lokalach nr 2,3,4,5,6 – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót b) modernizacja lokalu mieszkalnego nr 1 w zakresie obejmującym roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (wraz z kuchenką gazową) – zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. zadanie nr 4 – dotyczy budynku przy ul. Karpackiej 25 w Bydgoszczy a) wyposażenie budynku w instalację gazową do lokali mieszkalnych nr 1,2,3,4,5,7,8 wraz z kuchenkami gazowymi w lokalach nr 1,2,4,5,7,8 – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót b) modernizacja lokalu mieszkalnego nr 3 w zakresie obejmującym roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (wraz z kuchenką gazową) – zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. zadanie nr 5 – dotyczy budynku przy ul. Przemysłowej 13 w Bydgoszczy a) wyposażenie lokali mieszkalnych nr 2,3,4,6,7 w instalację gazową c.o., c.w.u. wraz z rozbiórką pieców kaflowych i naprawą podłóg – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót b) modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w zakresie obejmującym roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (gazowe c.o., c.w.u., wod.-kan.) – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót c) modernizacja lokalu mieszkalnego nr 8 w zakresie obejmującym roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej (gazowe c.o., c.w.u., wod.-kan.) – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 7.2.1. wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). UWAGA: wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt.7.2.1. zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 7.3.1. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.11.1 SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 7.3.2. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 7.3.3. w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. 7.3.4. formularze cenowe (zgodne ze wzorem załącznika nr 10/1, 10/2, 10/3, 10/4, 10/5 do SIWZ) dla każdego zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę. Wykonawca nie jest zatem zobowiązany składać formularzy cenowych dla zadań, do których nie będzie przystępował. Brak w ofercie formularza cenowego dla zadania, na które Wykonawca złożył swoją ofertę, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, gdyż nie jest to dokument, który podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę w trybie art.26 ust.3 ustawy Pzp. 7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.4.1. w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.4.2. w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11