Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Kaletach w ramach realizacji projektu: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb Miejskiej Oczyszczalni Ścieków oraz placówek oświatowych w Kaletach”

Miasto Kalety ogłasza przetarg

  • Adres: 42-660 Kalety, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3527630, , fax. 34 3527635
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalety
    Żwirki i Wigury 2
    42-660 Kalety, woj. śląskie
    tel. 34 3527630, , fax. 34 3527635
    REGON: 15139870600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kalety.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Kaletach w ramach realizacji projektu: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb Miejskiej Oczyszczalni Ścieków oraz placówek oświatowych w Kaletach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, wykonanie robót budowlanych instalacyjnych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD instalacji fotowoltaicznych na oczyszczalni ścieków w Kaletach, ul. 1 Maja 65 w ramach realizacji projektu: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb Miejskiej Oczyszczalni Ścieków oraz placówek oświatowych w Kaletach”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Kaletach polegająca na: - Zaprojektowaniu i uzgodnieniu instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami i włączeniem do instalacji elektrycznej, - Uzyskaniu pozwolenia na budowę, - Dostarczeniu urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej, - Wywiezieniu gruzu i wyrównanie terenu (orientacyjna ilość gruzu do wywiezienia (trylinka porozbiórkowa) to około 700 m3 na odległość do 3 km z wyrównaniem gruzu na miejscu odwozu), - Wykonaniu przy oczyszczalni instalacji obejmujących współpracujący automatycznie system paneli fotowoltaicznych, falownik, niezbędną instalację elektryczną i zabezpieczenia oraz uziemienie, - Wypełnieniu otworów oraz odtworzeniu i naprawie części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych, - Wykonaniu ogrodzenia terenu ok. 270mb (panele z siatki stalowej, wysokość min. 2,5m), - Przeprowadzeniu prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów, - Zaprogramowaniu i uruchomieniu układu sterującego, - Przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej, - Opracowaniu instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej, - Zgłoszeniu do organu PSP, - Przekazaniu użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowaniu ich o zasadach bezpiecznego użytkowania instalacji fotowoltaicznej, - Przygotowaniu dla właściciela i złożeniu w jego imieniu poprawnego zgłoszenia instalacji u właściwego OSD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac został ujęty w: - Programie Funkcjonalno-Użytkowym sporządzonym przez Biuro Doradcze ALTIMA s.c Małgorzata Grabowska i Paweł Syrek ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice; - decyzji Pozwolenie wodnoprawne znak: GL.ZUZ.3.4210.128.2020.RL z dn. 1.09.2020 r.; - warunkach przyłączenia do sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. znak: WP/030705/2020/O08R00 z dn. 14.07.2020 r.; - wzorze umowy. stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie 4.1.1. Odnawialne źródła energii – ZIT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 1Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 25 września 2020 r. o godzinie 09:50

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach