Przetargi.pl
Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie gminy Dalików

Gmina Dalików ogłasza przetarg

  • Adres: 99-205 Dalików, Plac Powstańców
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6780123, , fax. 43 6780183
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dalików
    Plac Powstańców 1
    99-205 Dalików, woj. łódzkie
    tel. 43 6780123, , fax. 43 6780183
    REGON: 73093440100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie gminy Dalików
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Dalików”. Zadanie obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, dostawę i wybudowanie: systemu paneli fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem i przyłączeniem instalacji do sieci wewnętrznej w ilości 70 szt. o łącznej mocy minimum 233 kWp oraz 2 szt. latarni hybrydowych. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj: a) 67 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy do 3 kWp na nieruchomościach osób prywatnych, b) 1 szt. instalacji fotowoltaicznej o mocy 6 kWp na budynku Szkoły Podstawowej w Dalikowie, c) 1 szt. instalacji fotowoltaicznej o mocy 8 kWp na budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dalikowie, d) 1 szt. instalacji fotowoltaicznej o mocy 39 kWp oraz 2 szt. latarni hybrydowych na gruncie stacji uzdatniania wody w Zdrzychowie. e) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów przyłączenia do sieci energetycznej/dystrybucyjnej. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy dla zadania: „Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie gminy Dalików” oraz Wykaz lokalizacji instalacji fotowoltaicznych stanowiąc Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Do przygotowania oferty należy uwzględnić panele monokrystaliczne dla wszystkich instalacji o mocy nominalnej min 300 W Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia i panele fotowoltaiczne były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r. 5) Oferta złożona przez Wykonawcę powinna obejmować całość robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia aż do momentu przekazania Zamawiającemu do użytkowania. Wykonawca w swoim zakresie ujmie prace dodatkowe np. inwentaryzację geodezyjną i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania (np.: instalacji odgromowej dla każdej zamontowanej instalacji fotowoltaicznej). 6) Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku przywołania w dokumentacji projektowej ewentualnych nazw własnych, pochodzenia itp. zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe. Jednocześnie, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz z wykazaniem ich równoważności będzie traktowana jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w Programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 7). 7) W celu prawidłowego sporządzenia oferty wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody spowodowane wykonaniem robót budowlanych. 8) Na zrealizowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli: a) 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty montażowo - budowlane, b) min 120 a max 240 miesięcznej gwarancji na inwerter. c) min 180 a max 300 miesięcy gwarancji na panele fotowoltaiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 45 000, 00 zł (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr 79 9263 0000 3020 4769 2003 0005 tytułem: „Budowa instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie gminy Dalików” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty / wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. 7. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 8. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Gminy Dalików) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach