Przetargi.pl
Budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Piszczac

Gmina Piszczac ogłasza przetarg

  • Adres: 21-530 Piszczac, ul. Włodawska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3778018 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piszczac
    ul. Włodawska 8 8
    21-530 Piszczac, woj. lubelskie
    tel. 083 3778018 w. 33
    REGON: 03023763500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piszczac.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Piszczac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa infrastruktury wodno -kanalizacyjnej w Gminie Piszczac. w następującym zakresie: Budowa oczyszczalni ścieków w Dąbrowicy Małej Podstawowe elementy budowanej oczyszczalni ścieków: Przepompownia z kratą koszową Studzienka bet. rozprężna ? 1200 Osadnik wstępny V=50 m3 Zbiornik złoża biologicznego BICLERE B500 Komora pomiarowa ? 1200 betonowa. Wylot ścieków dowożonych Budowa sieci wodociągowej w Piszczac Kolonia, Dąbrowica Mała, Piszczac, Dobrynka. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach: Piszczac Kolonia Chotyłów i Zalutyń, została zaprojektowana w oparciu o już istniejący wodociąg zbiorowy w Gminie Piszczac poprzez dokonanie wpięć do już istniejących sieci wodociągowej. Zaprojektowana jest sieć z rur kielichowych PVC-U ? 110 x4,2 mm. łączonych na uszczelki gumowe. Przyłącza wodociągowe zostaną wykonane z rur PE ?40 i 50 mm. Zakres rzeczowy obejmuje budowę: 1. sieć wodociągowa PVC ?110 mm - 3068 mb 2. przyłącza wodociągowe 11 szt. 3. przyłącza z rur PE ?40 mm - 553 mb 4. przyłącza z rur PE ?50 mm - 284 mb. Sieć kanalizacji sanitarnej Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Zahorów i Trojanów, która zostanie włączona do istniejącej oczyszczalni ścieków w Połoskach. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Dabrowica Mala , która zostanie włączona do nowo wybudowanej oczyszczalni ścieków w Dąbrowicy Malej. Kanały sanitarne grawitacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych kielichowych litych o średnicy PVC ? 200x5,9mm, PCV 160x4,7mm klasy S łączonych na uszczelki gumowe. Rurociąg tłoczny należy wykonać z rur PE HD ? 110x6,6mm, ? 90x5,4mm, ? 75x4,5mm łączonych przez zgrzewanie doczołowe a elektrooporowe przy odgałęzieniach. Odprowadzenie ścieków z budynków mieszkalnych projektuje się z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC 160x4,7mm łączonych na uszczelki gumowe układanych ze spadkiem. Zakres rzeczowy obejmuje budowę: m. Dąbrowica Mała - kanał sanitarny PVC ?200 mm - 2850 mb - kanał sanitarny PVC ?160 mm - 1420 mb - kanał tłoczny PE ?90 mm - 1460 mb - kanał tłoczny PE ?75 mm - 610 mb - przyłącza PVC ? 160 mm - 582 mb - przepompownie ścieków strefowe - 3 szt. - przepompownie ścieków przydomowe - 3 szt. - przyłącza kanalizacyjne domowe - 62 szt. m. Zahorów - kanał sanitarny PVC ?200 mm - 2097 mb - kanał sanitarny PVC ?160 mm - 990 mb - kanał tłoczny PE ?110 mm - 3008 mb - kanał tłoczny PE ?90 mm - 642 mb - kanał tłoczny PE ?63 mm - 165 mb - przyłącza PVC ? 160 mm - 309 mb - przepompownie ścieków strefowe - 4 szt. - przepompownie ścieków przydomowe - 5 szt. - przyłącza kanalizacyjne domowe - 59 szt. m. Trojanów - kanał sanitarny PVC ?200 mm - 1035 mb - kanał sanitarny PVC ?160 mm - 468 mb - kanał tłoczny PE ?110 mm - 1920 mb - kanał tłoczny PE ?90 mm - 90 mb - kanał tłoczny PE ?63 mm - 67 mb - przyłącza PVC ? 160 mm - 174 mb - przepompownie ścieków strefowe - 2 szt. - przepompownie ścieków przydomowe - 2 szt. - przyłącza kanalizacyjne domowe - 24 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna, przedmiary robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości 75 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j. wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc do dnia otwarcia oferty), zrealizował co najmniej jedno zamówienie (jedną robotę budowlaną) odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że została wykonana należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu . Za zamówienie o podobnym charakterze i stopniu trudności, Zamawiający uzna budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 m3/dobę w tożsamym do zaprojektowanego systemie technologicznym oraz budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ilości minimum 10 km (budowa oczyszczalni oraz budowa kanalizacji sanitarnej mogą stanowić oddzielne zadania czyli jedno zadanie obejmujące budowę oczyszczalni oraz jedno zadanie obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej lub jedno zadanie jeżeli występuje budowa oczyszczalni wraz z budową kanalizacji sanitarnej). Należyte wykonanie zamówienia musi być potwierdzone referencjami inwestorów, protokółami końcowego odbioru itp. wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem budowlanym (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia t.j. 3 szt. - koparki o pojemności łyżki minimum 0,6 m3, 3 szt.-Samochody samowyładowcze o nośności minimum 10 t. 3 szt. - zagęszczarki o wadze powyżej 150 kg. Wykonawca musi mieć do dyspozycji po minimum jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności sanitarnej, konstrukcyjno budowlanej , elektrycznej należącą do Izby Inżynierów Budownictwa 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości minimum 2 000.000zł. b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000zł. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą, czy: A)osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy B)wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub czy C)urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 6 do oferty; 8)wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do oferty; 9)wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do oferty; 10)oświadczenie o procentowym zaangażowaniu wykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do oferty; 11)informacje o podwykonawcach - zgodnie z załącznikiem Nr 3a do oferty;- Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę nazwy firmy podwykonawcy oraz podanie zakresu robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę - jeżeli dotyczy; 12)informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do oferty wraz z dowodami; 13)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 14)oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do oferty ; 15)oświadczenie o akceptacji warunków umowy - zgodnie z załącznikiem Nr 7 do oferty; 16)potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piszczac.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach