Gmina Krasnopol ogłasza przetarg
- Adres: 16-503 Krasnopol, Wojska Polskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 5164010 , fax. 0-87 516 40 50
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnopol
Wojska Polskiego 4
16-503 Krasnopol, woj. podlaskie
tel. 0-87 5164010, fax. 0-87 516 40 50
REGON: 79067110700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krasnopol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury w zakresie gospodarki wodno - ściekowej na obszarze Gminy Krasnopol. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji pn. " Budowa infrastruktury w zakresie gospodarki wodno - ściekowej na obszarze Gminy Krasnopol.". Wykonawca zaprojektuje, uzyska wymagane decyzje administracyjne, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek sieć wodociągową, studnię głębinową oraz indywidualną oczyszczalnię ścieków. Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) i wytycznych Zamawiającego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy oraz załącznik nr 8 – program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych w po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym. Użyte materiały piwinne spełniać wszelkie wymogi i standardy wymagane prawem. Zamawiający przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a, tj. wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Rodzaj czynności, ktorych dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania tych wymagań określono we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł. 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr poz. 1804, z późn. zm.). 8.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 94 9359 0002 0003 1440 2011 0004. W tytule przelewu zaleca się podać: „Wadium do przetargu KP.271.9.2017 - [nazwa i adres wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie]”. Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej oferty wadium dotyczy. 8.5. Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy w oryginale dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, aby ww. dokument zdeponować w oryginale w Urzędzie Gminy Krasnopol, a do oferty załączyć kopię. Jeżeli Wykonawca zdecyduje się złożyć oryginał ww. dokumentu wraz z ofertą, zaleca się, aby dokument wadialny nie był trwale złączony z ofertą. 8.6. Dokument wadialny musi jednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy oraz być bezwarunkowy i płatny na piersze żądanie. 8.7. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentu wadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 8.8. Dokument wadialny nie może ograniczać uprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytu - łu zatrzymania wadium poprzez zapisy w dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do docho- dzenia roszczeń od dostarczenia wystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancji jest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania. 8.9. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w ustawie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę internatu przy Zespole Szkół w Siemiatyczach
Dodano: 2024-06-07 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę z budową dróg gminnych.
Dodano: 2024-05-28 - Modernizacja sieci dróg gminnych gminy Goniądz w otoczeniu cennego przyrodniczo Biebrzańskiego Parku Narodowego
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja sieci dróg gminnych gminy Goniądz w otoczeniu cennego przyrodniczo Biebrzańskiego Parku Narodowego
Dodano: 2024-02-29 - „Poprawa bezpieczeństwa pieszych na DP nr 2662B ul. Żabiej i DP nr 2656 B ul. Ostejki w Rajgrodzie”
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Dworskiej we wsi Izabelin (część A - Zadanie 1) oraz aktualizacja dokumentacji ulicy Sezamkowej w Olmontach (część B - zadanie 2)
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie dokumentacji projektowej na poprawę sieci dróg gminnych III
Dodano: 2023-10-04 - Wykonanie dokumentacji projektowej na poprawę sieci dróg gminnych III
Dodano: 2023-09-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej na poprawę sieci dróg gminnych
Dodano: 2023-06-28 - „Rozbudowa odc. DP 1810B ul. Wiórowej w Grajewie, przebudowa odc. DP 1837B Karwowo-Ostrowik i rozbudowa mostu przez rz. Wissę w m. Balcer w ciągu DP 1806B”
Dodano: 2023-04-12