GMINA GONIĄDZ ogłasza przetarg
- Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857380043 , fax. 857380307
- Data zamieszczenia: 2024-02-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GONIĄDZ
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz, woj. podlaskie
tel. 857380043, fax. 857380307
REGON: 450669789 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja sieci dróg gminnych gminy Goniądz w otoczeniu cennego przyrodniczo Biebrzańskiego Parku Narodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103366B Goniądz – SzafrankiCZĘŚĆ II – Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103363B Goniądz –DawidowiznaCZĘŚĆ III – Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103371B Kramkówka Mała – SobieskiCZĘŚĆ IV – Przebudowa odcinków dróg gminnych nr 103373B i 103381B w m. WojtówstwoCZĘŚĆ V - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 125520B w m. Wólka Piaseczna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) - niezależnie od ilości części, na które składana jest oferta.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mońkach Oddział w Goniądzu o numerze: 37 8085 0005 0130 0097 2000 0050 z dopiskiem „Wadium - OZP.271.6.2024”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) określać, że zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja sieci dróg gminnych gminy Goniądz w otoczeniu cennego przyrodniczo Biebrzańskiego Parku Narodowego - nr postępowania OZP.271.6.20245) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (określone w pkt 4);7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Goniądz,8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp – zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają niżej wymienione, określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.b) o zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami drogowymi. Potwierdzeniem spełnienia warunku zdolności zawodowej, według reguły spełnia/nie spełnia, będzie oświadczenie Wykonawcy oraz, w przypadku zażądania przez Zamawiającego, treść wykazu osób - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy podać informacje dotyczące kierownika budowy/kierownika robót.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który Wykonawca zrealizuje roboty (zakres tych robót).4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę internatu przy Zespole Szkół w Siemiatyczach
Dodano: 2024-06-07 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę z budową dróg gminnych.
Dodano: 2024-05-28 - Modernizacja sieci dróg gminnych gminy Goniądz w otoczeniu cennego przyrodniczo Biebrzańskiego Parku Narodowego
Dodano: 2024-04-17 - „Poprawa bezpieczeństwa pieszych na DP nr 2662B ul. Żabiej i DP nr 2656 B ul. Ostejki w Rajgrodzie”
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Dworskiej we wsi Izabelin (część A - Zadanie 1) oraz aktualizacja dokumentacji ulicy Sezamkowej w Olmontach (część B - zadanie 2)
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie dokumentacji projektowej na poprawę sieci dróg gminnych III
Dodano: 2023-10-04 - Wykonanie dokumentacji projektowej na poprawę sieci dróg gminnych III
Dodano: 2023-09-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej na poprawę sieci dróg gminnych
Dodano: 2023-06-28 - „Rozbudowa odc. DP 1810B ul. Wiórowej w Grajewie, przebudowa odc. DP 1837B Karwowo-Ostrowik i rozbudowa mostu przez rz. Wissę w m. Balcer w ciągu DP 1806B”
Dodano: 2023-04-12 - Modernizacja ulicy Boćkowskiej, Ogrodowej, Konopnickiej, Łąkowej oraz drogi do Zbiornika Małej Retencji w Brańsku
Dodano: 2022-11-14