Przetargi.pl
Budowa infrastruktury teleinformatycznej w kompleksie wojskowym w m. Olszewnica – wykonanie robót budowlanych

Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 847 818 , fax. 261 847 145
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami
    ul. Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 847 818, fax. 261 847 145
    REGON: 140338549
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury teleinformatycznej w kompleksie wojskowym w m. Olszewnica – wykonanie robót budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje budowę infrastruktury teleinformatycznej na terenie kompleksu wojskowego w Olszewnicy zgodnie z projektami zagospodarowania terenu, projektami budowlanymi i projektami wykonawczymi, Przedmiarem Robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Budowę kanalizacji teletechnicznej wraz z przyłączami do 6 budynków (ok. 2,20 km/otwór). 2. Budowę sieci kabli światłowodowych (ok. 1780 m). 3. Budowę sieci kabli wieloparowych (ok. 30,13 km/para). 4. Budowę okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją elektryczną w 5 budynkach (ok. 143 ZPA). 5. Budowę klimatyzacji typu „SPLIT” dla dwóch pomieszczeń (GPD i BPD) 6. Budowę przyłączy elektroenergetycznych do 4 budynków (ok. 1100 m.). 7. Adaptację budowlaną pomieszczeń na potrzeby GPD (w tym m. in. : demontaż i montaż nowych drzwi, rozbiórka ściany działowej, malowanie, murowanie, tynkowanie ścian, demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych, budowa podłogi technicznej). Budowę nowej przełącznicy głównej PG wraz z wykonaniem połączeń do istniejącej PG, centrali telefonicznej oraz GPD. 8. Budowę tablicy przyłączeniowej, w ilości 1 kpl. 9. Wykonanie: a) dokumentacji powykonawczej (plus wersja elektroniczna) w 4 egz. zawierającej: • krótki opis zrealizowanego zadania; • rysunki i schematy wykonanej kanalizacji teletechnicznej, kablowej sieci magistralnej i rozdzielczej, sieci strukturalnych itd. wraz z krótkim opisem zastosowanych technologii w ich realizacji; • zestawienie podstawowych materiałów i urządzeń zawierające: pełną nazwę, typ/rodzaj, symbol katalogowy producenta urządzenia, numer seryjny, jednostkę miary, ilość, • protokoły badań i sprawdzeń; • deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów; • kartę gwarancyjną wraz z formularzem zgłoszenia awarii, uszkodzenia; • karty katalogowe/wyrobu wbudowanych materiałów i urządzeń w wersji elektronicznej; b) zmian w dokumentacji projektowej podstawowej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji prac w 1 egz.; c) dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym (w formacie miernika - dla pomiarów reflektometrycznych światłowodowych OTDR i okablowania strukturalnego); d) kosztorysu powykonawczego, w 1 egz.; e) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 1 egz. w formie: • w przypadku robót budowlanych na terenach zamkniętych: zaświadczenie o przyjęciu wybudowanej infrastruktury budowlanej do zasobów geodezyjnych właściwego Zarządu Infrastruktury wraz z kopią zgłoszenia; mapa geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesioną nowo wybudowaną infrastrukturą budowlaną; informacja o zgodności usytuowania wybudowanych obiektów budowlanych z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu w formie adnotacji zamieszczonej na mapie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; • w przypadku robót budowlanych na terenach nie będących własnością MON: mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesioną nowo wybudowaną infrastrukturą budowlaną; informacja o zgodności usytuowania wybudowanych obiektów budowlanych z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu w formie adnotacji zamieszczonej na mapie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; f) instrukcji eksploatacji, obsługi oraz zasady serwisowania urządzeń dostarczonych w ramach zadania; g) zestawienia ilościowo-wartościowego (zgodnie z przekazanym wzorem) podstawowych materiałów i urządzeń opracowanego w wersji elektronicznej w programie excel. Przedmiar Robót i STWiORB stanowić będą załączniki do SIWZ, nie zostaną jednak udostępnione na stronie internetowej wraz z SIWZ z powodu okoliczności o których mowa w art. 10c ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm. oraz Dz.U. z 2016 r. poz. 831 i 996) i zostaną przekazane wraz zaproszeniem do składania ofert tylko tym Wykonawcom ubiegającym się o przedmiot zamówienia, którzy potwierdzą spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spełnią kryteria selekcji oraz wykażą brak podstaw wykluczenia. Zamawiający na podstawie treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp żąda od Wykonawców na etapie składania Wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym przedstawienia (załącznik nr 5) imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób, oraz wpisaniu pozostałych danych wymienionych w załączniku nr 5 i oświadcza, że w przypadku wyboru jego oferty i realizacji przez niego na podstawie zawartej z Zamawiającym umowy zamówienia, zatrudni/zatrudnia na umowę o pracę (na cały czas trwania realizacji zamówieni) osoby wykazane w załączniku nr 5 do wniosku, które będą wykonywać następujące czynności przy realizacji zamówienia: a) pełnienie funkcji pełnomocnik OIN; b) przy budowie kanalizacji teletechnicznej; c) przy budowie okablowania strukturalnego wraz z wydzielonym zasilaniem; d) przy adaptacji budowlanej pomieszczeń; e) przy budowie linii kabli telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa po wyborze oferty w terminie 10 dni od daty podpisania umowy przedstawi oryginały oświadczeń pracowników wykonujących czynności opisane powyżej - litery od a) do e), że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 25 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób kontroli spełniania warunku zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana i z którym zamawiający podpisze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia, opisany został w SIWZ w części II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314320-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach