Przetargi.pl
Budowa indywidualnej kotłowni gazowej z wewnętrzną instalacją gazu w budynku zachodnim C w zespole Pałacowo-Parkowym w Kocku

Dom Pomocy Społecznej im. M. Rataja w Kocku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-150 Kock, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 591 189 , fax. 818 591 125
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. M. Rataja w Kocku
    ul. Tadeusza Kościuszki 1
    21-150 Kock, woj. lubelskie
    tel. 818 591 189, fax. 818 591 125
    REGON: 10995030000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskock.naszbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa indywidualnej kotłowni gazowej z wewnętrzną instalacją gazu w budynku zachodnim C w zespole Pałacowo-Parkowym w Kocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest „Budowa indywidualnej kotłowni gazowej z wewnętrzną instalacją gazu w budynku zachodnim C zespołu Pałacowo- Parkowego w Kocku”: 1) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz robót instalacyjnych składających się na przedmiot zamówienia określony został w Projekcie Budowlano- Wykonawczym, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i obejmuje: a) budowę indywidualnej kotłowni gazowej kondensacyjnej, które obsługiwać będą w zakresie c.o. i c.w.u. budynek zachodni, oraz garażowy Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kocku. Kotłownia zlokalizowana będzie w wydzielonym pomieszczeniu na poddaszu budynku; b) budowę wewnętrznych instalacji gazu dla kotłowni na odcinku od projektowanej szafki gazowej na elewacji każdego z budynków (dla budynku oficyny zachodniej wymiana istniejącej szafki gazowej na projektowaną); c) wymianę istniejących drzwi na poddaszu budynku oficyny zachodniej na drzwi stalowe o wym. 100/200 cm, klasa EI30; 2) W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz załącznikami do SIWZ, w szczególności z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót. 3) Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót a konieczne do uwzględnienia: a) zgłoszenie i odbiór kotłowni gazowej do Urzędu Dozoru Technicznego; b) w razie zaistnienia takiej potrzeby uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnień wraz z ewentualnymi opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy (z wyłączeniem opłaty na rzecz UDT); c) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; d) zagospodarowanie we własnym zakresie materiałów z demontażu- ewentualne przychody z tego tytułu Wykonawca winien skalkulować w cenie ofertowej; e) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 4) Przedmiary robót załączone do SIWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4500,00 PLN(słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Kocku, nr rachunku 47 8721 0008 0000 1632 2000 0030 Bank Spółdzielczy w Kocku, ul. Jana Pawła II/35, 21-150 Kock z podaniem w tytule przelewu „Wadium –Znak sprawy: DPS/27/1/2019” –Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ....... –do dnia .........”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach