Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie hali widowiskowo - sportowej w Karlinie.

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3117273 , fax. 094 3117410
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3117273, fax. 094 3117410
    REGON: 00052539800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie hali widowiskowo - sportowej w Karlinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Kościuszki w Karlinie, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ, jej załącznikami oraz przeprowadzoną wizją lokalną w terenie. Projektowana hala widowiskowo - sportowa położona jest w bezpośrednim sąsiedztwie terenów sportowych. Budynek hali będzie obiektem dwu-kondygnacyjnym, nie podpiwniczonym, opartym na dźwigarach z drewna klejonego o całkowitej rozpiętości 36,60 m. Powierzchnia zabudowy - 2433,97 m2 Powierzchnia użytkowa - 4542,19 m2 Kubatura - 27031,16 m3 Przedmiot zamówienia należy zrealizować z zachowaniem obowiązujących norm technicznych i przepisów BHP. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zadania powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową budowę obiektu hali widowiskowo - sportowej m.in.: 1) wykonanie robót ziemnych, 2) wykonanie fundamentów, 3) wykonanie konstrukcji betonowych, 4) wykonanie robót murowych, 5) wykonanie ścian działowych, 6) wykonanie konstrukcji trybun, 7) wykonanie konstrukcji dachu, 8) wykonanie pokrycia dachu, 9) wykonanie robót izolacyjnych, 10) wykonanie odwodnienia dachu, 11) wykonanie tynków i okładzin ścian, 12) wykonanie podłoży i posadzek, 13) dostawa i montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, 14) wykonanie fasady aluminiowej, 15) wykonanie robót kowalsko - ślusarskich, 16) wykonanie stropów podwieszanych, 17) wykonanie robót malarskich, 18) wykonanie elewacji, 19) dostawa i montaż wyposażenia hali w tym: - dostawa i montaż siedzisk sportowych, - dostawa i montaż zestawu podwieszanego do koszykówki, - dostawa i montaż krat trójdzielnych do przeplotów, - dostawa i montaż lin pionowych do wspinania na szynie podwieszanej, - dostawa i montaż bramek do piłki ręcznej aluminiowych mocowanych do podłoża, - dostawa i montaż drabin gimnastycznych, - dostawa i montaż czterech zestawów do siatkówki, - dostawa i montaż lady szatni, - dostawa i montaż łapaczy piłek, - dostawa i montaż kurtyn grodzących składanych elektrycznie, - dostawa i montaż siatek ochronnych na okna, - dostawa i montaż żaluzji zewnętrznych, - dostawa i montaż poręczy do umywalek, 20) dostawa i montaż windy towarowo - osobowej, 21) wykonanie przyłącza kablowego 0,4 kV, 22) wykonanie zewnętrznego oświetlenia terenu, 23) wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, - montaż tablic rozdzielczych, - wykonanie instalacji oświetleniowej, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych, - wykonanie zasilania urządzeń wentylacyjnych, - wykonanie instalacji siłowej, - wykonanie instalacji sterowniczej, - wykonanie instalacji telefonicznej, komputerowej, TV i internetowej przewodowej i bezprzewodowej w systemie hotspot, - wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, - wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, 24) wykonanie instalacji słonecznej do wspomagania ogrzewania wody użytkowej, 25) wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, 26) wykonanie mieszaczy dla zespołu baterii czasowych, 27) wykonanie instalacji p.poż., 28) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, 29) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z montażem zespołów nawiewno - wywiewnych, 30) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 31) wykonanie instalacji grzewczej zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, 32) wykonanie sieci i przyłączy wodociągowych, 33) wykonanie zewnętrznej sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej, 34) wykonanie kanalizacji deszczowej, 35) wykonanie instalacji klimatyzacji, 36) wykonanie robót drogowych, 37) zagospodarowanie terenu - wykonanie osłony śmietników, - wykonanie nasadzeń zieleni i wykonanie trawników z rolki, - wykonanie ogrodzenia terenu, - dostawa elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci) 41)wykonanie iluminacji budynku, 42) wykonanie akustyki obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 250.000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 45 8562 0007 0020 0064 2000 0100 w Banku Spółdzielczym w Karlinie. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium ma zostać załączone do oferty. 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach