Przetargi.pl
Budowa i remont obiektów infrastruktury turystycznej na Grzędach

Biebrzański Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 380 620 , fax. 85 738 30 21
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biebrzański Park Narodowy
    Osowiec-Twierdza 8
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 857 380 620, fax. 85 738 30 21
    REGON: 20066798500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biebra.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i remont obiektów infrastruktury turystycznej na Grzędach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i remoncie obiektów infrastruktury turystycznej na Grzędach. 2. Roboty budowlane będą prowadzone na działkach o numerach ewidencyjnych 2603, 2607, 2613, 2666, 2669, 2687, 2723, 2724 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1- Budowa turystycznych zadaszeń ze stołami i ławkami na 8 osób - 5 sztuk i rozbiórka istniejącego zadaszenia – 1 sztuka. Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącego zadaszenia i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu na działce nr 2723 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, b) budowa nowych zadaszeń ze stołami i ławkami na 8 osób – 5 sztuk; Zadaszenia- 5sztuk umiejscowione będą na działkach o nr 2723, 2666, 2613,2607 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Lokalizacja zadaszeń - 5 sztuk: - Parking Nowy Świat – 2 sztuki, działka nr 2723, współrzędne: E 22, 85871; N 53, 59329; - Ścieżka edukacyjna „Borek Bartny” – 1 sztuka: początek ścieżki, przy istniejącej tablicy edukacyjnej: działka 2666, współrzędne: E 22, 82885; N 53, 60971; - Przy ścieżce edukacyjnej „Czerwone Bagno” – 1 szt., działka 2613, współrzędne: E 22, 81774; N 53, 61584; - Solistowska Górka – przy grobach – 1 szt., działka 2607, współrzędne: E 22, 78339 N; 53, 61902; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji ustawienia zadaszeń na obszarze podanych działek. Mapę poglądowa ustawienia zadaszeń przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ. Część 2- Remont kładki turystycznej i mostku o łącznej długości ok. 182 mb. Zakres prac budowlanych: a) Rozbiórka istniejącej kładki drewnianej i mostku o wymiarach 182,0 m x 1,25 m. Wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, zgodnie z przedmiarem (Zał. nr 12) b) Wykonanie (zgodnie z przedmiarem, Zał. nr 12 w tym samym miejscu nowej kładki z mostkiem o konstrukcji z tworzywa sztucznego typu HANIT lub równoważny powstałego w wyniku przerobu pochodzących z recyklingu odpadów polietylenowych o wymiarach 175 x 1,25 m i mostku 7m x 1,25 m. Do wykonania budowli wykorzystać należy tworzywo uzyskane w wyniku przerobu, pochodzących w 100 % z recyklingu, odpadów. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75-85 %. Pozostałe składniki to polipropylen 5-10%, barwniki, stabilizatory do 5% oraz śladowe ilości domieszek innych surowców. - konstrukcja szkieletowa kładki z elementów z tworzywa sztucznego, oparta na legarach podłużnych i poprzecznych w kolorze szarym o wymiarach zgodnie z dokumentacją projektową, - pokład z desek pomostowych z tworzywa sztucznego 4.8x16.5x125 cm, deska pełna ryflowana/frezowana w kolorze brązowym, c) zakup i montaż przed mostkiem ławki o długości 2 m z tworzywa sztucznego typu HANIT Paryż PREMIUM lub równoważnej Remont kładki zlokalizowany jest na działkach o nr 2669, 2687,2723 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania kładki turystycznej przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 12 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 13 do SIWZ. Część 3- Budowa wiat ze stołami i ławkami - 4 sztuki i rozbiórka istniejących wiat. Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejących wiat i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowych wiat ze stołami i ławkami – 4 sztuk (trzy wiaty na polu namiotowym Grzędy i jedna przy parkingu); c) podłączenie instalacji elektrycznej i oświetleniowej na polu namiotowym oraz skrzynki w kompleksie trzech wiat. Wiaty umiejscowione będą na działce o nr 2603 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania wiat przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 14 i 15 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ. Część 4- Budowa nowej i rozbiórka istniejącej wieży widokowej na „Wilczej Górze” Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącej wieży i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowej wieży widokowej z drewna zgodnie z projektem budowlanym. Wieża umiejscowiona będzie w miejscu istniejącej wieży na działce o nr 2724 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 17 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 18 do SIWZ. Część 5- Budowa nowej platformy widokowej wraz z ławką i schodami oraz demontaż starej platformy ze schodami. Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącej platformy widokowej i schodów i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowej platformy widokowej i schodów na skarpie na odcinku ok. 24 mb z materiału powstałego z tworzywa sztucznego typu HANIT lub równoważny. Deski i bale z tworzywa sztucznego imitującego drewno uzyskanego w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 % z recyklingu. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa 75-85%. Pozostałe składniki to polipropylen 5-10%, barwniki, stabilizatory do 5% oraz śladowe ilości domieszek innych surowców. Bale legary i kleszcze w kolorze szarym, pozostałe deski i krawędziaki w kolorze brązowym platformy widokowej z drewna zgodnie z projektem budowlanym. Schody wypełnione są kruszywem zgodnie z dokumentacją projektową. c) wykonanie pulpitu i ławki na platformie widokowej z tworzywa sztucznego. Platforma widokowa i schody z barierkami będzie w miejscu istniejącej platformy widokowej na działce o nr 2724 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 19 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 20 do SIWZ. Część 6- Budowa toalet wolnostojących przy parkingu Grzędy – 2 sztuki. Zakres prac budowlanych: a) budowa nowych toalet wolnostojących zgodnie z dokumentacją projektową. Toalety wolnostojące będą usytuowane na działce o nr 2603 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 21 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 22 do SIWZ. 1. Do wykonania wszelkich prac podlegających zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zdolności technicznej lub zawodowej oraz zespołu osób umożliwiających wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, opisane i wyszczególnione w załączonej dokumentacji projektowej, ponosi Wykonawca. Umowa będzie precyzowała okoliczności i warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli zamawiającemu, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia). 3. Okazanie na gruncie (wizja osobista) terenu, na którym będą prowadzone roboty budowlane nastąpi w dniu 30.07.2019 r. o godzinie 10:00. Wykonawcy planujący przystąpić do przetargu, którzy są zainteresowani okazaniem na gruncie, zobowiązani są poinformować Zamawiającego drogą elektroniczną o takiej potrzebie, nie później jednak niż na 7 dni przed terminem składania ofert. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa: a) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Dostarczone materiały muszą pochodzić z legalnego źródła pozyskania. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. c) Wykonawca zobligowany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz w razie potrzeby do dokonania rozbiórek, wynikłych z własnej winy, usunięcia materiałów z tych rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. 5. Informacje na temat rozwiązań równoważnych: a) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy, co do minimalnych parametrów technicznych, oczekiwanych materiałów i urządzeń. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji technicznej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga aby prace fizyczne, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności wszystkie roboty budowlane, z wyjątkiem pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, jak również innych funkcji polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: Część 1 – 450,00 zł(słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); Część 2 - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część 3 - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część 4 - 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100); Część 5 - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część 6 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 z dopiskiem: wadium w postępowaniu „„Budowa i remont obiektów infrastruktury turystycznej na Grzędach część nr…………”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 4a. 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – Załącznik nr 5do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części VIII ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Części VIII ust. 6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony w terminie, jak w Części VIII ust. 6 SIWZ. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne, o którym mowa w Części VIII ust. 1 SIWZmn(wg Załącznika nr 2 i 3) 2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej przez notariusza kopii). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne, o którym mowa w Części VIII ust. 1 SIWZ (wg Załącznika nr 2 i 3)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach