Przetargi.pl
„Budowa i przebudowa ulicy Wodnej – drogi gminnej nr 114003G oraz przebudową ulicy Sportowej – drogi gminnej nr 114002G w Kobylnicy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej”.

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
    REGON: 36569688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl , http://bip.kobylnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa i przebudowa ulicy Wodnej – drogi gminnej nr 114003G oraz przebudową ulicy Sportowej – drogi gminnej nr 114002G w Kobylnicy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane z budową i przebudową ulicy Wodnej – drogi gminnej nr 114003G oraz przebudową ulicy Sportowej – drogi gminnej nr 114002G w Kobylnicy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym: 1) budowa drogi gminnej nr 114003G – ulicy Wodnej w Kobylnicy, na odcinku od wysokości skrzyżowania z Aleją Orzechową do wysokości skrzyżowania z ulicą Nad Słu-pią (zwany Odcinek I), obejmująca: a) budowę drogi o nawierzchni w technologii z betonu asfaltowego, b) budowę chodnika w technologii z kostki betonowej, c) budowę ścieżki rowerowej w technologii z betonu asfaltowego, d) przebudowę istniejących i budowę nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż budowanej drogi w technologii z kostki betonowej, e) budowę wyniesionego skrzyżowania z Aleją Orzechową w technologii z kostki be-tonowej, f) budowę odwodnienia drogi, poprzez: • budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz odtworzeniem istniejącej kanalizacji deszczowej, montażem studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych i ściekowych z osadnikiem oraz wpustów deszczowych, • ułożenie rurociągów drenarskich wraz montażem studni drenarskich, • konserwację i regulację istniejącego rowu melioracyjnego wraz z montażem studni osadnikowej, g) budowę oświetlenia drogowego, poprzez: • budowę linii kablowej zasilającej wraz z montażem szafki sterowniczej z analizatorem sieci i układem zdalnego sterowania i monitorowania, • montaż fundamentów prefabrykowanych, słupów i wysięgników ocynkowanych, • montaż opraw energooszczędnych typu LED, h) budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów wraz z montażem opraw typu LED, i) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez: • wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej, • montaż oznakowania pionowego • montaż oznakowania odblaskowego na wyniesionym skrzyżowaniu, 2) przebudowa drogi gminnej nr 114003G – ulicy Wodnej w Kobylnicy, na odcinku od wysokości skrzyżowania z ulicą Sportową do wysokości skrzyżowania z Aleją Orzechową (zwany Odcinek II), obejmująca: a) przebudowę jezdni o nawierzchni w technologii z betonu asfaltowego, b) regulację istniejącej infrastruktury technicznej w postaci studni, zaworów, itp., c) budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia przejścia dla pieszych wraz z montażem opraw typu LED, d) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej, 3) przebudowa drogi gminnej nr 114002G – ulicy Sportowej w Kobylnicy, na odcinku od wysokości skrzyżowania z ulicą Wodną do wysokości skrzyżowania z ulicą Rzeczną (zwany Odcinek III), obejmująca: a) przebudowę nawierzchni w technologii z betonu asfaltowego, b) budowę chodnika wraz z przebudową istniejących chodników w technologii z kostki betonowej, c) rozbudowę oraz przebudowę odwodnienia drogi, poprzez: • budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej (od strony skrzyżowania z ulicą Rzeczną) wraz montażem studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych, • przebudowę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wodną do skrzyżowania z ulicą Ogrodową), • regulację istniejących studzienek ściekowych wraz z montażem nowych studzienek z osadnikiem oraz wpustów deszczowych, d) budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia przejścia dla pieszych wraz z monta-żem opraw typu LED, e) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez: • wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej, • montaż oznakowania pionowego, 4) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym, 5) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych, 6) wykonanie odcinków próbnych dla mas bitumicznych, zgodnie z zapisami SST, 7) odtworzenie terenów zielonych, poprzez humusowanie skarp i obsianie warstwy trawą, oraz 8) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 9) wykonanie dokumentacji odbiorowej j oraz schematów, rozruchów i prób dotyczących wykonanego oświetlenia. 3.2 Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania z Funduszem Dróg Samorządowych. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane wniosek materiałowy zawierający m.in. typ, rodzaj i kolorystykę kostki betonowej, typ i rodzaj słupów, opraw oświetleniowych i urządzeń. 3.4 Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego. 3.5 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale 3 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne. 3.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3.8 W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.9 Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB. 3.10 Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.11 Wykonawca opracuje i przedłoży w terminie do 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż na 1 dzień przed zawarciem umowy: 1) kosztorys ofertowy w odniesieniu do ceny ofertowej, celem uzgodnienia przez Za-mawiającego. Kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego (szczegółowego) jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie, 2) harmonogram rzeczowo – finansowy (zwany dalej Harmonogramem, który będzie podstawą do dokonywania rozliczeń z Wykonawca za wykonane i ukończone kompletnie części robót lub Odcinki robót), celem uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego, zawierający: a) podział zakresu rzeczowego będącego przedmiotem umowy, obejmujące poszczególne Odcinki robót (Odcinek I, Odcinek II i Odcinek III), b) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót budowlanych, w ramach po-szczególnych Odcinków robót (Odcinek I, Odcinek II i Odcinek III), z uwzględnieniem terminów wskazanych w pkt 5.1 SIWZ , c) plan płatności z uwzględnieniem zapisu, o którym mowa w pkt 3.21 SIWZ oraz warunku, o którym mowa w § 11 ust. 2 projektu umowy (tj. łączna wartość fak-tur częściowych nie może przekraczać 80% wynagrodzenia umownego). Uwaga: Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych od dnia przedłożenia ww. kosztorysu ofertowego i Harmonogramu zweryfikuje ich poprawność. 3.12 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy. 3.13 Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na roboty budowlane na okres minimum 60 miesięcy, a na zamontowany osprzęt elektryczny: słupy, wysięgniki, fundamenty, oprawy z układem elektronicznym, szafki sterujące z wyposażeniem, kable i mufy kablowe na okres 120 miesięcy. Uwaga: Okres rękojmi na roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert i nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Zamawiający niezależnie od rękojmi wymaga udzielenia gwarancji na: 1) wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu za-mówienia, 2) zamontowany osprzęt elektryczny: słupy, wysięgniki, fundamenty, oprawy z układem elektronicznym, szafki sterujące z wyposażeniem, kable i mufy kablowe na okres minimum 120 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przed-miotu zamówienia. 3.14 Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule. 3.15 Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). 3.16 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.17 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 3.18 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności. 3.19 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.20 Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica i dofinansowany ze środków państwowego funduszu celowego - Funduszu Dróg Samorządowych. 3.21 Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na lata 2021 i 2022, w tym na rok 2021 środki do wysokości 2.328.510,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z Harmonogramem, przy czym łączna wartość faktur w roku 2021 nie może być wyższa niż wysokość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu umowy w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2021. 3.22 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału, sporządzone według Załącznik Nr 2 do SIWZ – w oryginale, 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone według Załącznik Nr 3 do SIWZ – w oryginale, Uwaga: W/w oświadczenia będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu danego podmiotu; w przypadku ustanowienia pełnomocnika. Do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy; Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza; 4) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 5 do SIWZ –w oryginale (jeśli dotyczy). 7.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 7.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach wskazanych w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. 7.4 Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów – pisemnego zobowiązania tych podmiotów zgodnie z treścią (Załącznika Nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.5 Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum): 1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia sporządzone odpowiednio według Załącznika Nr 2, Nr 3 oraz Nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7.6 Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach