Przetargi.pl
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i pieszo – rowerowej ul. Bursztynowej w Komprachcicach

Gmina Komprachcice ogłasza przetarg

  • Adres: 46-070 Komprachcice, Kolejowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4031700-01 , fax. 774 031 725
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komprachcice
    Kolejowa 3
    46-070 Komprachcice, woj. opolskie
    tel. 77 4031700-01, fax. 774 031 725
    REGON: 54385800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.komprachcice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej i pieszo – rowerowej ul. Bursztynowej w Komprachcicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w zakresie budowy i przebudowy infrastruktury drogowej i pieszo – rowerowej ul. Bursztynowej w Komprachcicach Zakres prac obejmuje: 1) prace drogowe, w tym: - przebudowę skrzyżowania drogi powiatowej nr 1763 O (ul. Opolska) z drogą gminną nr 106294 O (ul. Bursztynowa) w miejscowości Osiny - budowę drogi gminnej ul. Bursztynowej, - budowę ciągu pieszo – rowerowego, - budowę odwodnienie i oświetlenia. 2) prace elektryczne 3) prace instalacyjne 4) prace sanitarne 5) prace telekomunikacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i projekt umowy. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace opisane w przedmiotowym postępowaniu. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Pozyskane podczas prac rozbiórkowych kruszywo i tłuczeń Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Pozyskany materiał stanowi własność Zamawiającego. Do wystawianych faktur Wykonawca będzie przekładał rozliczenie rozdzielającego zakres robót budowlanych dot. ścieżki i jezdni. W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w 4 egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót) i inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji jakości obowiązuje dla całego zakresu robót. Wszelkie usterki stwierdzone na w/w zadaniu w ramach trwania gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę w ramach gwarancji i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 3. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej). 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie zwłaściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach