Przetargi.pl
Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 74190 00 , fax. 897 412 874
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    ul. Królewiecka
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 74190 00, fax. 897 412 874
    REGON: 51074342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. 1. Przedmiot zamówienia dotyczy: „Budowy i przebudowy głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa” z podziałem prac na następujące etapy: a) Etap I – Przebudowa głównego kolektora deszczowego od jeziorka Magistrackiego do jeziora Juno, b) Etap II – Przebudowa kolektora deszczowego odbierającego wody opadowe z os. Mazurskiego, c) Etap III – Budowa kolektora deszczowego odprowadzającego wody deszczowe z części ul. Brzozowej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację przetargową. 3. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik do SIWZ. II. 1. W zakresie zamówienia jest wykonanie robót związanych z „Budową i przebudową głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa” w zakresie: 1.1. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) demontaż istniejącego kolektora od jeziorka Magistrackiego do rowu melioracyjnego na wysokości targowiska miejskiego i budowę nowego kolektora, b) budowę kolektora głównego od ul. Bohaterów Warszawy do wlotu do Jeziora Juno, c) przebudowę kolektora deszczowego na odcinku od studni D7 do projektowanego zbiornika retencyjnego i dalej do istniejącego rowu przy targowisku miejskim, d) budowę kolektora deszczowego od ul. Brzozowej do zbiornika retencyjnego, e) posadowienie na palach, na których należy wykonać głowice żelbetowe oraz zamontować koryta wsporcze odcinków sieci od w2 do D61, od D63 do w1, od w4 do D18 oraz od D15 do w3, f) wykonanie w nasypie odcinka kanału od wylotu ze zbiornika do studni D19 oraz od w6 do D11, g) budowę odcinka sieci odwadniającego ul. Mickiewicza, h) wykonanie odcinka sieci odwadniającego os. Medyk, i) wykonanie części kolektora w obudowie wykopu z grodzic stalowych z dwiema wyporami stalowymi z pozostawieniem w gruncie, j) wykonanie w technologii mikrotunelingu odcinka kolektora pomiędzy studniami D26 – D25 i D43 – D45, k) budowę prefabrykowanego betonowego wylotu z jeziorka Magistrackiego z zamontowaną zastawką uchylną, l) obrukowanie wylotów w2 i w3 do istniejącego rowu oraz wylotu r6 do istniejącego kolektora kamieniem polnym, m) demontaż i budowę wylotów prefabrykowanych, n) przebudowę rowu na wysokości targowiska miejskiego – regulacja skarp i dna rowu oraz ich wzmocnienie poprzez wykonanie kiszki faszynowej, montaż geokraty z wypełnieniem ziemią i obsianiem trawą, o) wykonanie studni z kręgów żelbetowych, p) budowę podczyszczalni z separatorem lamelowym substancji ropopochodnych 320/3200/Z S poprzedzonych osadnikiem wirowym dwukomorowym 320/3200 S, q) utwardzenie terenu przy podczyszczalni poprzez wykonanie nawierzchni z płyt drogowych ułożonych na warstwie odsączającej i odcinającej, r) odtworzenie skarpy po zdemontowanym wylocie s) demontaż i ponowny montaż ogrodzeń, t) budowę zbiornika retencyjnego jako zbiornika ziemnego z uszczelnieniem z folii PE, u) ogrodzenie zbiornika – ogrodzenie systemowe na słupkach z panelami z drutu ocynkowanego, fundament betonowy, trzy furtki nad każdym wlotem i wylotem ze zbiornika, v) wycinkę i zabezpieczenie drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych, w) dostawę i montaż urządzeń monitoringu kanalizacji deszczowej, x) humusowanie i obsianie terenów zielonych trawą, y) wykonanie inwentaryzacji wyciętych drzew oraz zdemontowanych elementów metalowych przy udziale inspektora nadzoru i przekazanie dla Zamawiającego dochodu ze sprzedaży drewna i złomu z) odtworzenie nawierzchni dróg, ciągów komunikacyjnych, terenów zieleni itp. 1.2. Szczegółowy zakres inwestycji określają następujące dokumenty: a) Projekt budowlany i wykonawczy „Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie miasta Mrągowa” – branża sanitarna + konstrukcyjno-budowlana, b) Projekt budowlany „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w pasie drogowym drogi krajowej nr 59 (działki nr 74/37 i 53/35 – obwodnica Mrągowa) w obrębie 0001 Mrągowo – branża sanitarna, c) Projekt budowlany i wykonawczy „Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa” – branża sanitarna, technologia, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – branża sanitarna, e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – branża konstrukcyjno-budowlana, f) Inwentaryzacja dendrologiczna Projekt gospodarki drzewostanem, g) Opinia geotechniczna – uzupełnienie (opracowanie z maja 2016 r.), h) Opinia geotechniczna – uzupełnienie (opracowanie z czerwca 2016 r.), i) Dokumentacja geotechniczna podłoża gruntowego dla PB przebudowy kanalizacji deszczowej, j) Dokumentacja geotechniczna do projektu przebudowy głównego kolektora deszczowego od jeziorka Magistrackiego do jeziora Juno w Mrągowie, k) Przedmiar robót – Etap I, l) Przedmiar robót – Etap II, m) Przedmiar robót – Etap III, n) Decyzja pozwolenia na budowę Nr 88/2017/Mrg z dnia 21.03.2017 r., o) Decyzja pozwolenia na budowę Nr Mr/036/17 z dnia 16.03.2017 r., p) Pozwolenie WKZ Nr 5884/2019 z dnia 18.06.2019 r., q) Decyzja z dnia 25.06.2019r znak ROŚ.613.49.2019.2.dotycząca zezwolenia na wycinkę drzew r) Decyzja Nr 7888/2019 z dnia 22.08.2019 dotycząca wycinki drzew s) Decyzja Nr 7889/20149 z dnia 22.08.2019 dotycząca wycinki drzew t) Decyzja z dnia 07.10.2019r znak: ROŚ.613.93.2019 zezwalającą na wycinkę drzew u) Pozwolenie Nr 9786/2019 z dnia 17.10.2019r Warmińsko Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczące nasadzeń kompensacyjnych v) Decyzja Nr 11324/2019 z dnia 05.12.2019 r. Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w) Plan nasadzeń zastępczych na działce nr 131/25 obręb Polska Wieś x) Plan nasadzeń zastępczych na działce nr 4/6 obręb 7 y) Plan nasadzeń zastępczych na działce nr 98 obręb 4 z) Wytyczne nasadzania drzew i krzewów aa) Obowiązujące warunki techniczne, normy, przepisy, uzgodnienia gestorów sieci oraz zasady wiedzy technicznej. UWAGA: Przedmiar robót należy traktować WYŁĄCZNIE jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót jakie należy wykonać w ramach zadania. Teren inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest projekt budowlany. W następnej kolejności należy opierać się na specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień. 2. Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin obiektów niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty cenowej. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wymienionych w rozdziale IV ust 1 pkt.1.1 ppkt a-z niniejszej SIWZ z wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz osoby prowadzącej prace konserwatorskie. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 5.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 5.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 5.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 6.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 6.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 6.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 6.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez \ wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Powyższy wymóg określony w punkcie 4 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 300 000,00 złotych. Słownie trzysta tysięcy złotych 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 5 Rozdziału XIV SIWZ (dotyczy to każdej formy wadium, w przypadku formy pieniężnej przelew musi być wykonany w takim terminie aby wadium było zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 45 1020 3639 0000 8502 0005 1235. Za termin wniesienia wadium uznaje się zaksięgowanie wpłaty na rachunku Zamawiającego. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 4. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy załączyć w oryginale do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, w ich treści musi być określone, że: „gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie” i musi obejmować okres związania ofertą – art. 85 ustawy Pzp). 6. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.1. W przypadku niewskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1.1. Oświadczenia Wykonawcy: 1.1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 1.1.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 20 000 000,00zł 1.1.3. o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 1.1.4. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 1.2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 1.3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). UWAGA 2: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ustawy Pzp. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: 2.1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach