Gmina Brudzew ogłasza przetarg
- Adres: 62-720 Brudzew, Turkowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 797 047, , fax. 632 797 047
- Data zamieszczenia: 2019-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brudzew
Turkowska 29
62-720 Brudzew, woj. wielkopolskie
tel. 632 797 047, , fax. 632 797 047
REGON: 31101940900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brudzew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa dróg w msc Brudzew, Janiszew gmina Brudzew - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: „Budowa i przebudowa dróg w msc Brudzew, Janiszew gmina Brudzew” w zakresie zgodnym z kosztorysem ofertowym, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót; 2. Przedmiotem inwestycji jest realizacja zadania pn „Budowa i przebudowa dróg w msc Brudzew, Janiszew gmina Brudzew” obejmujących zadania: 1) Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Janiszew dz. Nr 133 i 863/3 2) Budowa drogi wewnętrznej obok Przedszkola Gminnego w msc Brudzew W ramach projektu zostaną wykonane następujące prace: 1) Roboty pomiarowe i przygotowawcze 2) Roboty ziemne 3) Podbudowy 4) Nawierzchnia 5) Elementy chodnika – przełożenie nawierzchni na wjazdach 6) Roboty wykończeniowe Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową, umową, dokumentacją kosztorysową, SSTWiORB - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie trzy tysiące zł). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminy składania ofert, tj. przed dniem 25.06.2019r. godz. 9:00. 4. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie, Filia Brudzew nr 11 8543 0000 2006 6000 7405 0004. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową, z określeniem Zamawiającego i nazwy zadania którego dotyczy i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającego. 9. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz treści gwarancji i poręczeń musi jasno wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych – zadanie: „„Budowa i przebudowa dróg w msc Brudzew, Janiszew gmina Brudzew”. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówienie. 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający w/w warunek. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 3. Kosztorysy ofertowe. 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 4-5. 7.Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS 8. Inne oświadczenia niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikającej z SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Auguścin – przebudowa drogi gminnej nr G129327P”
Dodano: 2024-04-11 - "Auguścin – przebudowa drogi gminnej nr G129327P"
Dodano: 2024-04-09 - Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
Dodano: 2024-04-08 - Budowa i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych wraz z kanalizacją sanitarną na terenie gminy Doruchów
Dodano: 2024-04-05 - Budowa ciągu pieszo-jezdnego w m. Powodowo
Dodano: 2024-04-04 - „Budowa drogi gminnej nr 325116P (ul. Leśna) w miejscowości Palędzie w Gminie Dopiewo.”
Dodano: 2024-04-03 - „Budowa drogi gminnej nr 791173P w miejscowości Gorzyce Wielkie ul. Topolowa i w miejscowości Topola Mała ul. Leśna”, Gmina Ostrów Wielkopolski woj. wielkopolskie
Dodano: 2024-04-02 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 3584P – Parzęczewo – Puszczykowo – Kotusz – granica powiatu – etap II”
Dodano: 2024-04-02 - Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa drogi gminnej w Drzymałowie
Dodano: 2024-03-28