Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1735L Hanna - Nowy Holeszów i Nr 1091L Hanna - Dańce - Etap II

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60/6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5723018 , fax. 082 5725513
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lubelska 60/6 60/6
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5723018, fax. 082 5725513
    REGON: 11020019400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wlodawa.elbi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1735L Hanna - Nowy Holeszów i Nr 1091L Hanna - Dańce - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg powiatowych Nr 1735L Hanna - Nowy Holeszów i 1091L Hanna - Dańce od km 0+000 do km 2+042,50. Szczegółowy zakres zamówienia określają SIWZ, Projekt budowlano - wykonawczy oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 15.02.2010r. do godz. 10:30. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Budowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1735L Hanna - Nowy Holeszów i Nr 1091L Hanna - Dańce - Etap II na następujące konto: Bank Spółdzielczy w Parczewie 56 8042 0006 0550 1632 2000 0040. 4.Wykonawca którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt.1 zostanie wykluczony z postępowania. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a, art.46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona; Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDP przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki ogólne: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający minimalne warunki szczegółowe określone poniżej. Informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach stanowiących załączniki do oferty: 1.Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Wykonawca musi dysponować następującymi jednostkami sprzętowymi: koparka-1szt, samochody samowyładowawcze-3szt, równiarka-1szt, walec wibracyjny-1szt, walec stalowy-2szt,walec ogumiony-1szt, sprężarka-1szt, samochód dostawczy-1szt, skrapiarka-1szt, wytwórnia mas bitumicznych-1szt (wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka mineralno-asfaltowa i SMA powinna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dostarczenie masy na budowę i wbudowanie przy zachowaniu wymaganej temperatury wbudowania) Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia-nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę na formularzu wg załączonego wzoru. Do oferty należy dołączyć: 1.Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2). 4.Kosztorys ofertowy (załącznik 1). 5.Wykaz stawek stawek i narzutów (załącznik 1a). 6.Wykaz 3 wykonanych zamówień o podobnym charakterze wykonanych w ostatnich 5-ciu latach wraz z referencjami (załącznik 3). 7.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik 4) wraz z kopią uprawnień budowlanych branży drogowej i kopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 8.Wykaz głównych pozycji sprzętu budowlanego (załącznik 5). 9.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy. 10.Dowód wniesienia wadium. 11.Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie). Dokumenty wymienione w pkt. 3 -9 powinny być sporządzone zgodnie ze wzorami, a dokumenty wymienione w pkt. 1,2,10,11, na prawach oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpwlodawa.elbi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach