Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2017 r.

Gmina Osielsko ogłasza przetarg

  • Adres: 86031 Osielsko, Szosa Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 324 18 00 , fax. 052 324 18 03
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osielsko
    Szosa Gdańska 55A
    86031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 324 18 00, fax. 052 324 18 03
    REGON: 092350688
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2017 r. Zakres zamówienie: Część 1 Budowa ul. Sadowniczej w Żołędowie na odcinku od km 0+500 do km 0+814 wraz z ciągiem pieszo rowerowym na całej ul. Sadowniczej i na odcinku ul. Topolowej. W zakresie budowy również oświetlenie, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, kanalizacja deszczowa oraz przebudowy sieci podziemnych. Do wykonania: - jezdnia o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,5m, -ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni asfaltowej o szer. 2,5 m w całym zakresie ujętym w dokumentacji projektowej, - zjazdy do posesji o szerokości dostosowanej do istniejących bram oraz dojścia do furtek, - skrzyżowanie wyniesione, - pobocza z kruszywa łamanego, - kanalizacja deszczowa, - wycinka drzew, - oświetlenie uliczne, - przebudowa sieci telekomunikacyjnej, - humusowanie i obsiew trawą, - oznakowanie pionowe i poziome, - sieć wodociągowa PEØ110 – 163,26 m, - sieć wodociągowa PEØ90 – 88,25 m, - przyłącza wodociągowe PEØ32 – 29,60 m, szt. 4, - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 – 43,60 m, - odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 – 3,30 m, szt. 1. Część 2 Budowa ulic Tuberozy wg projektu Biura Projektowego Espeja od km 0+000 do km 0+391 oraz ulic Tuberozy (od km 0+000 do km 0+098) i Bocznej (od km 0+000 do km 0+443,30 oraz od km 0+000 do km 0+079) wg projektu ZUTIR „MP”, polegająca na wykonaniu: -jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,50 m (droga dojazdowa 5,0m), -wykonanie zjazdów i dojść do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - kanału technologicznego telekomunikacyjnego, - oświetlenia drogowego - odwodnienia, - humusowania i obsiewu trawą - przebudowy sieci teletechnicznej NETIA, - zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej. Wykonanie ciągu pieszo-rowerowego nie jest ujęte w zakresie zadania. Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia brakujących i wymiany uszkodzonych włazów, pokryw studni kanalizacyjnych, skrzynek i obudów zasuw na sieci wod-kan. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: Część 1 – 26.000 zł Część 2 – 45.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4. dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.10. SIWZ 4.5. dowód wniesienia wadium 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach