Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Mogilno

Gmina Mogilno ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 185 520 , fax. 523 152 693
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
    Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 185 520, fax. 523 152 693
    REGON: 9235084300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mogilno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Mogilno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Mogilno. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: - część I: „Budowa drogi gminnej stanowiącej ul. Leśnych Skrzatów w miejscowości Stawiska” - cześć II: „Przebudowa drogi dojazdowej tzw. „sięgacza” od strony prawej ul. Padniewskiej w Mogilnie na długości 0,078 km dz. nr: 74/10” 2. Przedmiot zamówienia: 1) dla części I: „Budowa drogi gminnej stanowiącej ul. Leśnych Skrzatów w miejscowości Stawiska”: stanowią roboty budowlane w zakresie obejmującym wykonanie: a) prac przygotowawczych polegających na wykonaniu korytowania na szerokości drogi i chodników, b) podbudowy pod jezdnię i chodniki, c) nawierzchni właściwej z betonowej kostki brukowej, d) ścieku o nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych, e) betonowych krawężników/obrzeży, f) przepustów z rur polietylenowych, g) urządzenie zieleni polegające na wysianiu trawników, przy czym Zamawiający informuje, że ul. Leśnych Skrzatów stanowi drogę kategorii ruchu KR1; 2) dla części II: „Przebudowa drogi dojazdowej tzw. „sięgacza” od strony prawej ul. Padniewskiej w Mogilnie na długości 0,078 km dz. nr: 74/10”: stanowią roboty budowlane w zakresie obejmującym wykonanie: a) robót pomiarowych, b) robót rozbiórkowych polegających na rozebraniu krawężników betonowych, rozebraniu podbudowy z kruszywa, rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, rozebraniu podbudowy z betonu oraz wywiezieniu gruzu z terenu rozbiórki, c) właściwej nawierzchni na istniejącej podbudowie z kostki brukowej betonowej szarej, a na wjazdach z kostki betonowej koloru czerwonego, d) robót ziemnych polegających na wykonaniu studni z kręgów betonowych. 3. Szczegółowy zakres robót dla części I i II wskazany został w przedmiarach robót – załącznik nr 7 do SIWZ cz. I i cz. II i w projektach budowlano–wykonawczych – załącznik nr 10 do SIWZ cz. I i cz. II oraz w STWiOR – załącznik nr 11 do SIWZ cz. I i w Projekcie stałej organizacji ruchu – załącznik nr 12 do SIWZ cz. I. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 6. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 24 miesięcznej do maksymalnej 36 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. Wymagania odnośnie gwarancji dotyczą części I i części II zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z przedmiarem robót, mając na uwadze w szczególności ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 8. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń „równoważnych” tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: - dla części I: 6 600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych 00/100), - dla części II: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), w terminie do dnia 17.05.2018 r. godz. 12:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP nr rachunku 73 1020 1462 0000 7702 0325 1394 z adnotacją „Wadium – Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Mogilno - Część …..”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część należy w przelewie wyszczególnić kwoty dla każdej z części zamówienia osobno. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach