Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sanniki wraz ze zjazdami, skrzyżowaniami i budową kanalizacji deszczowej

Miasto i Gmina Sanniki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 277 68 51, , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sanniki
    Warszawska 169
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 277 68 51, , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
    REGON: 61101591600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sanniki wraz ze zjazdami, skrzyżowaniami i budową kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sanniki wraz ze zjazdami, skrzyżowaniami i budową kanalizacji deszczowej. W zakres zadania wchodzi: 1) przebudowa dróg gminnych ul. Zachodniej i odcinka ul. Poprzecznej wraz ze zjazdami, skrzyżowaniami i budową kanalizacji deszczowej oraz 2) budowa odcinka ul. Poprzecznej wraz ze zjazdami, skrzyżowaniem i budową kanalizacji deszczowej. Istniejące drogi gminne: ulica Zachodnia oraz ulica Poprzeczna to drogi nieutwardzone wykonane z nawierzchni żwirowej. Zjazdy do poszczególnych nieruchomości również z nawierzchni żwirowej. Uzbrojenie terenu w postaci sieci i przyłączy energetycznych, wodociągowych, telefonicznych, kanalizacji sanitarnej, zjazdy gruntowe, zieleń niska i średniowysoka. Na odcinku nr 1 zaprojektowano przebudowę: drogi gminnej -ulicy Zachodniej na działce ewid.297,243,234, długość drogi 452,20 mb. W ramach projektu przewidziano: jezdnię o szerokości 5m, zjazdy i 4 skrzyżowania- z kostki betonowej grubość 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr.3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm, warstwa odsączająca gr.25 cm, chodniki obustronne o szerokości 2m, kostka betonowa 6cm, podsypka cementowo-piaskowa gr.3 cm, podbudowa z destruktu betonowego lub chudego betonu gr.10cm,gr.20 cm, warstwa odsączająca gr.25 cm. Na odcinku nr 2 w ramach przebudowy drogi gminnej ulicy Poprzecznej o długości 189,90 m na działce ewidencyjnej nr 243 wykonana będzie jezdnia o szerokości 6m z nawierzchni bitumicznej: ( warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.5cm, warstwa podbudowy z betonu asfaltowego gr.7 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, warstwa odsączająca gr.25 cm); skrzyżowanie z ulicą Zachodnią i zjazdy z kostki betonowej grubość 8 cm, obustronne chodniki o szerokości 2m (kostka betonowa 6cm, podsypka cementowo-piaskowa gr.3 cm, podbudowa z destruktu betonowego lub chudego betonu gr.10cm,gr.20 cm, warstwa odsączająca gr.25 cm). Na odcinku nr 3 – odcinek ulicy Poprzecznej przewidziana jest budowa drogi szerokości 6m o długości 218,52 m na działkach o nr ewid. 168/2, 187/2,188/2,190/2,192/2,193/2,195/2,206/2,162. W ramach projektu przewidziano: budowę jezdni i skrzyżowania z nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.5cm, warstwa podbudowy z betonu asfaltowego gr.7 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, warstwa odsączająca gr.25 cm) chodniki obustronne o szerokości 2m (kostka betonowa 6cm, , podsypka cementowo-piaskowa gr.3 cm, podbudowa z destruktu betonowego lub chudego betonu gr.10cm,gr.20 cm, warstwa odsączająca gr.25 cm, zjazdy ( kostka betonowa 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr.5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm, warstwa odsączająca gr.25 cm). Na wszystkich odcinkach przewidziano budowę kanalizacji deszczowej. W 2018r. w ramach zadania p.n. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sanniki wraz ze zjazdami, skrzyżowaniami i budową kanalizacji deszczowej w pasie drogowym- I etap" na ulicy Poprzecznej i Zachodniej wykonano natępujące roboty budowlane: 1. Usunięcie istniejących warstw gruntu poprzez korytowanie – głębokość 40cm. 2. Profilowanie podłoża gruntowego. 3. Ułożenie warstwy odsączającej z piasku - grubości warstwy 25cm. 4. Ułożenie podbudowy z destruktu betonowego, frakcji 0-64mm - grubości warstwy 15cm. 5. Ułożenie nawierzchni tłuczniowej z tłucznia łamanego, frakcji 0-32mm układanego rozkładarką, zagęszczanego mechanicznie poprzez wałowanie - grubości warstwy 5cm. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Podstawą skalkulowania ceny przez Wykonawców za roboty budowlane ma być przedmiar robót oraz kosztorys szczegółowy opracowany własnym staraniem i na własny koszt oraz na własne ryzyko przez Wykonawcę, sporządzony w oparciu o przekazane projekty techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opis przedmiotu zamówienia oraz w oparciu o proponowaną przez Zamawiającego wizję lokalną w terenie i specyfikację istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. Jeżeli dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiar wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności - podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: -tej samej wytrzymałości, -tej samej trwałości, -o tym samym poziomie estetyki urządzenia, -o parametrach technicznych materiałów i urządzeń, jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, -kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, -spełniać te same funkcje, -spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, -posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Branżowego i Projektanta. Po stronie wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. W przypadku dopuszczenia materiału równoważnego, wpływającego na przyjęte rozwiązania projektowe, po stronie wykonawcy i na jego koszt jest przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji zamiennej. Zamawiający posiada aktualne dokumenty – pozwolenia na budowę oraz zezwolenia na realizację inwestycji drogowej: 1) Ostateczna decyzja NR 79/2016 z dnia 25.03.2016r. wydana przez Starostę Gostynińskiego (nr rejestru organu wydającego decyzję - AB.6740.66.2016) zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę; 2) Ostateczna Decyzja NR ABI 7354-1/2011 z dnia 22 lutego 2011r. wydana przez Starostę Gostynińskiego( nr rejestru organu wydającego decyzje - 14875) zezwalająca Gminie Sanniki na realizację inwestycji drogowej; 3) Ostateczna Decyzja nr 1/2016 Starosty Gostynińskiego znak sprawy ABI 7354-1/2011/2016 z dnia 16.06.2016r. zmieniająca decyzję Starosty Gostynińskiego NR ABI 7354-1/2011 z dnia 22 lutego 2011r. 4) Decyzja nr 388/2019 Starosty Gostynińskiego nr rejestru ABI6740.66.2016 z dnia 29.10.2019r. zmieniająca ostateczną decyzję Starosty Gostynińskiego NR 789/2016 z dnia 25.03.2016r. Ponadto w dniu 30 września 2019r zamawiający złożył wniosek do Starosty Gostynińskiego o zmianę ostatecznej decyzji Starosty Gostynińskiego znak sprawy ABI 7354-1/2011 z dnia 22 lutego 2011r. zmienionej ostateczną decyzją nr 1/2016 Starosty Gostynińskiego znak sprawy ABI 7354-1/2011/2016 z dnia 16.06.2016. Dodatkowo w dniu 22 października 2019r. zamawiający dokonał zgłoszenia do Starosty Gostynińskiego, w którym zawiadomił o zamiarze przystąpienia w dniu 14.11.2019r. do wykonania robót budowlanych dot. przebudowy sieci telefonicznej w ul. Poprzecznej i Zachodniej w Sannikach, 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty w zakresie budowy dróg, -roboty w zakresie różnych nawierzchni, -roboty w zakresie nawierzchni dróg, -roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, -roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej. 3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 7.1. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7.2. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 7.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego( jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4. 6.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 6.3.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 6.3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach