Przetargi.pl
Budowa i modernizacja niskoemisyjnego oświetlenia drogowego w Gminie Bychawa.

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23100 Bychawa, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5660004 w. 42 , fax. 815 660 048
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1
    23100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 81 5660004 w. 42, fax. 815 660 048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja niskoemisyjnego oświetlenia drogowego w Gminie Bychawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia drogowego wraz z systemem zarządzania na terenie gminy Bychawa, obejmująca: 1) Budowę oświetlenia w ulicy Piłsudskiego w Bychawie: - wykonanie układu pomiarowego, - budowę linii kablowej – obwód 2 , - budowa punktów oświetleniowych z elementami sterowania – 5 szt. (słupy nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5) 2) Modernizację (wymianę opraw) oświetlenia w ulicy Armii Krajowej: - wymianę opraw w punktach oświetleniowych z elementami sterowania – 3 szt. (istniejące słupy nr 935/3, 935/2, 935 3) Budowę oświetlenia w ulicy Spokojnej w Bychawie: - budowę linii kablowej – obwody nr 1 i nr 2 , - budowę punktów oświetleniowych z elementami sterowania – 12 szt. (słupy do nr 1/1 do 1/10 oraz nr 5/3, 5/4) 4) Budowę i modernizację oświetlenia w miejscowości Stara Wieś Trzecia: - zmianę układu zasilania, - budowę linii kablowej – obwód a - , b - , - budowa punktów oświetleniowych z elementami sterowania – 18 szt. (słupy nr od 8a do 12a, oraz od 2b do 14b) - wymiana opraw w punktach oświetleniowych z elementami sterowania – 9 szt. (istniejące słupy nr od 1a do 7a, 1b, 1c) 5) Budowę oświetlenia w miejscowości Wola Gałęzowska: - wykonanie układu pomiarowego, - budowę linii kablowej – obwód „Wola Gałęzowska 2”, - budowa punktów oświetleniowych z elementami sterowania – 21 szt. 6) Budowę oświetlenia w miejscowościach Bychawka Druga-Kolonia, Bychawka Trzecia: - wykonanie układu pomiarowego – 3 szt., - budowę linii kablowej – zas. „Bychawa Kol. B1” - 2 obwody , zas. „Bychawka C” – 2 obwody, zas. „Tuszów” - 3 obwody. - budowę punktów oświetleniowych z elementami sterowania – „Bychawa Kol. B1” obwody 1 (15 szt.) i 2 (3 szt.), „Bychawka C” obwody 1 (20 szt.) i 2 (25 szt.), „Tuszów” obwody 1 (6 szt.) oraz 2 (10 szt.) i 3 (5 szt.) - wykonanie sytemu sterowania oświetleniem dla wszystkich opraw objętych zamówieniem (w tym integracja z istniejącymi punktami oświetleniowymi w ulicy Mickiewicza – Piłsudskiego Armii Krajowej: oprawy na słupach numery od nr 926/1 do 926/5 oraz od 1/6 do nr 1/11 i od 3/1 do 3/20 (łącznie 31 szt.). 1.4.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót - projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwą jednostkę zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) przygotowania dokumentów niezbędnych w celu uzyskania uprawnienia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi, do podpisu przez Zamawiającego, (Zarząd Dróg Powiatowych i Zarząd Dróg Wojewódzkich). 3) zapewnienia odbioru pasa drogowego przez właściwego zarządcę po zakończeniu robót w pasie drogowym. 4) informowania zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenia ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienia odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców, 5) informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia, 6) zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej, 7) wykonania pomiarów luminacji we wskazanych przez zamawiającego punktach (co najmniej 25 pomiarów) 8) zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, 9) utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych 10) wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny. 11) skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, protokoły technicznych odbiorów, dzienników budowy, zaświadczeń właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami, niezbędnych świadectw kontroli jakości 12) zapewnienia objęcia funkcji kierownika budowy oraz robót budowlanych przez osobę pełniącą samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 1.4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w niniejszej SIWZ oraz w załączonych dokumentach: przedmiarze robót – zał. Nr 8, dokumentacji projektowej – zał. Nr 9 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – zał. Nr 10. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie stanowi podstawy określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SIWZ w tym, z Dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca do kalkulacji ceny ofertowej jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich dokumentów stanowiących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co potwierdza w formularzu ofertowym. 1.4.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 1.4.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności przy realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, tj. pracowników fizycznych i operatorów sprzętu mechanicznego. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w załączniku Nr 7 – ogólne warunki umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum każdy z wykonawców powinien przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 4.2.2. oraz dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach