Przetargi.pl
Budowa i modernizacja chodników przy ul. Zdobywców Wału Pomorskiego, Koszalińskiej, Słonecznej, Lipowej i Wojska Polskiego w Okonku

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (67) 266 09 59, 2669003, , fax. 672 669 976
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. (67) 266 09 59, 2669003, , fax. 672 669 976
    REGON: 53022900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.biuletyn.net;https://platformazakupowa.pl/okonek

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja chodników przy ul. Zdobywców Wału Pomorskiego, Koszalińskiej, Słonecznej, Lipowej i Wojska Polskiego w Okonku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi w zakresie wymiany nawierzchni chodników i zjazdów w m. Okonek na ulicach Zdobywców Wału Pomorskiego (dz. nr 221, 203/6, 204/13, 206/12, 208/12 obręb geodezyjny 0139 Okonek), Lipowej (dz. nr 559, 273 obręb geodezyjny 0139 Okonek), Słonecznej (dz. nr 27/3, 103, 104 obręb geodezyjny 0139 Okonek, Koszalińskiej (dz. nr 103 obręb geodezyjny Okonek) i Wojska Polskiego (dz. nr 438, 445 obręb geodezyjny 0139 Okonek). Przedmiotem zamówienia na ulicy Koszalińskiej jest budowa chodnika i zjazdów polegająca na wymianie nawierzchni żwirowo-tłuczniowej na kostkę betonową typu polbruk. Zestawienie powierzchni w granicach opracowania: Zjazdy • Ilość zjazdów – 12 • Powierzchnia zjazdu - 176,5 m2 • Długość zjazdu - 2,35-4,60 mb • Szerokość zjazdu - 2,50-6,00 m Chodnik • Powierzchnia - 449,60 m2 • Długość - 333,00 mb • Szerokość - 1,50 m Przedmiotem zamówienia na ulicy Słonecznej jest budowa chodnika i zjazdów polegająca na wymianie nawierzchni żwirowo-tłuczniowej na kostkę betonową typu polbruk. Zestawienie powierzchni w granicach opracowania: Zjazdy • Ilość zjazdów – 8 • Powierzchnia zjazdu - 280,00 m2 • Długość zjazdu - 7,80 mb • Szerokość zjazdu - 3,00-7,70 m Chodnik • Powierzchnia - 274,60 m2 • Długość - 204,90 m • Szerokość - 1,50 m Przedmiotem zamówienia na ulicy Zdobywców Wału Pomorskiego jest remont chodnika i zjazdów z drogi Gminnej ul. Zdobywców Wału Pomorskiego, w tym rozbiórka już istniejących (są to tereny zabudowane, posiadające zjazdy z drogi gminnej o nawierzchni z płyt drogowych typu „JOMBO” oraz chodnik o nawierzchni z płytek chodnikowych 0,35 x 0,35). Zjazdy • Ilość zjazdów – 30 • Powierzchnia zjazdu - 261,00 m2 • Długość zjazdu - 3,40 mb • Szerokość zjazdu - 3,90 m Chodnik • Powierzchnia - 609,90 m2 • Długość - 477,70 m • Szerokość – 1,00 - 1,50 m Rozbiórki • Ilość zjazdów – 30 szt • Zjazdy - 261,00 m2 • Chodniki - 417,00 m2 Przedmiotem zamówienia na ulicy Lipowej jest remont chodnika i zjazdów z drogi Gminnej ul. Lipowa, w tym rozbiórka już istniejących (są to tereny zabudowane, posiadające zjazdy z drogi gminnej o nawierzchni z płyt drogowych typu „JOMBO” oraz chodnik o nawierzchni z płytek chodnikowych 0,35 x 0,35). Zjazdy • Ilość zjazdów – 30 • Powierzchnia zjazdu - 939,60 m2 • Długość zjazdu - 3,00 – 9,0 mb • Szerokość zjazdu - 3,00 – 7,0 m Chodnik • Powierzchnia - 1099,00 m2 • Długość - 698,70 mb • Szerokość – 1,50 m Rozbiórki • Ilość zjazdów – 30 szt. • Zjazdy - 939,60 m2 • Chodniki – 1017,25 m2 • Nawierzchnia betonowa – 216,00 m2 Przedmiotem zamówienia na ulicy Wojska Polskiego jest budowa chodnika i zjazdów polegająca na wymianie nawierzchni żwirowo-tłuczniowej na kostkę betonową typu polbruk. Zestawienie powierzchni w granicach opracowania: Zjazdy • Ilość zjazdów – 12 • Powierzchnia zjazdu - 83,50 m2 • Długość zjazdu ~ 1,40 m • Szerokość zjazdu ~ 5,20 m Chodnik • Powierzchnia - 206,20 m2 • Długość - 195,50 mb • Szerokość – 1,00 - 1,50 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 10 000 zł. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XII SIWZ. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Złotowie o/Okonek Nr rachunku : 33 8941 1016 0050 0861 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Budowa i modernizacja chodników przy ul. Zdobywców Wału Pomorskiego, Koszalińskiej, Słonecznej, Lipowej i Wojska Polskiego w Okonku” 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach