Przetargi.pl
BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Jana Zamoyskiego 59
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    Jana Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    REGON: 830409590
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym i łącznikiem przy Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Biała Druga wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa zadania:2.1. Zadanie 1 pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Biała Druga”, realizowane w etapie I, w szczególności obejmuje:1) budowę parterowego, niepodpiwniczonego budynku w formie hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym o pow. użytkowej ok. 669,40 m2:a) o nośnej konstrukcji łukowej z drewna klejonego warstwowo ze ścianami szczytowymi oraz ścianą podłużną z oknami, o konstrukcji drewnianej z drewna klejonego,b) dach łukowy półokrągły z pokryciem z powłoki membranowej dachowej NRO,c) elewacja budynku wykończona płytami włókno-cementowymi z widocznymi elementami konstrukcyjnymi z drewna klejonego warstwowo,d) stolarka okienna i drzwiowa aluminiowa i z PCV,e) elementy wewnętrzne: ściany z płyt GK oraz sklejki szalunkowej laminowanej,f) posadzka poliuretanowa sportowa o pow. ok. 579,10 m2.2) wyposażenie sportowe stałe sali gimnastycznej, w tym:a) drabinki gimnastycznej podwójnej z drążkiem gimnastycznym – 14 kpl.,b) aluminiowe słupki do siatkówki mocowane w tulejach – 2 szt.,c) tablice do koszykówki ze szkła akrylowego gr. 10 mm z metalową ramą – 2 szt.,d) siatka do gry w siatkówkę z antenkami – 2 szt.,e) przenośne, aluminiowe bramki do piłki ręcznej z samodzielną regulacją głębokości – 2 szt.,f) tablica wyników przeznaczona do obsługi siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej, nożnej, sterowane bezprzewodowo – 1 szt.,g) zestaw mobilnej strzelnicy laserowej dla programu Olimpia z minimum 4 stanowiskami strzeleckimi – 1 kpl., h) ławka gimnastyczna 200x22x30 – 12 szt.,i) ławka gimnastyczna 400x22x30 – 6 szt.,j) osłony 6 szt. dźwigarów z pianki pokryta odpornym na rozerwania materiałem PCV,k) osłony 8 szt. słupów s5-s12 (8szt) z pianki poliuretanowej pokryta odpornym na rozerwania materiałem PCV,l) osłony ścian z maty rolowanej z pianki PE powlekanej laminatem PCV.2.2. Zadanie 2 pn.” Budowa hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Białej Drugiej w Gminie Janów Lubelski”, realizowane w etapie II, w szczególności obejmuje:1) budowę zaplecza socjalno – sanitarnego z wyposażeniem oraz antresolą w obrysie hali sportowej (przy sali gimnastycznej) składającego się z 9 pomieszczeń o łącznej pow. użytkowej ok. 77,52 m2 z instalacjami wewnętrznymi: elektryczna, grzewcza, wentylacyjna, wodno - kanalizacyjna, hydrantowa, informatyczna i CCTV oraz stolarką i ślusarką wewnętrzną, 2) wyposażenie sportowe „ruchome”, w tym: a) materac do skoku wzwyż 300x200x40 cm – 2 szt.,b) stojak do skoku w wzwyż – 2 szt.,c) poprzeczka dł. 4000 cm do skoku w wzwyż – 2 szt.,d) odskocznia gimnastyczna 120x60x15 cm – 1 szt.,e) kozioł gimnastyczny pokryty naturalną skórą, z regulowana wysokością – 1 szt.,f) trapezowa skrzynia gimnastyczna pokryta naturalną skórą – 1 szt.,g) materac gimnastyczny antypoślizgowy 200x120x5 – 10 szt.,h) materac gimnastyczny antypoślizgowy 200x120x10 – 10 szt.,i) bramka MINI 80x120cm aluminiowa, lakierowana, przenośna – 4 szt.,j) płotek lekkoatletyczny treningowy, stalowy 60-91 cm; świad. PZLA – 10 szt.,k) piłka lekarska 2kg – 3 szt.,l) piłka lekarska 5kg – 3 szt.,m) piłka lekarska 10kg – 3 szt.,n) piłka do koszykówki rekomendowana dla jednostek użyteczności publicznej, szkół i klubów sportowych – 15 szt.,o) piłka nożna treningowa rozmiar 5 rekomendowana dla jednostek użyteczności publicznej, szkół i klubów sportowych – 15 szt.,p) piłka nożna, halowa, żółta, certyfikowana przez FIFA Basic – 5 kpl.,q) piłka siatkowa dla dzieci rekomendowana dla jednostek użyteczności publicznej, szkół i klubów sportowych – 15 szt.,r) zestaw do badmintona (4 rakiety + 2 lotki + siatka + słupki) – 4 kpl.,s) wysepki, kapturki, grzybki treningowe (30 dysków) – 1 kpl.,t) wózek na piłki przejezdny, zamykany 90x60x70 cm – 2 kpl.,u) skakanka sportowa – 20 szt.,3) budowa parterowego łącznika pomiędzy halą sportową, a istniejącym budynkiem szkolnym, murowanego, krytego stropodachem żelbetowym z pokryciem z membrany o pow. ok. 17,50 m2,4) wykonanie zewnętrznej infrastruktury technicznej, w tym:a) budowa instalacji gazowej ze zbiornikiem podziemnym na gaz płynny zasilającej dwie pompy ciepła o mocy 50kW,b) przebudowa części istniejącej instalacji opałowej kolidującej z łącznikiem,c) budowa instalacji kanalizacji sanitarnej,d) budowa instalacji wodociągowej z hydrantami p.poż.,e) budowa instalacji energetycznej,f) budowa instalacji fotowoltaicznej na stalowej konstrukcji wsporczej (nad parkingiem),5) budowa stalowej wiaty pod instalację fotowoltaiczną o pow. ok. 115,56 m2,6) budowa układu komunikacyjnego z dwoma wjazdami publicznymi (w tym jednym istniejącym) z drogi gminnej o nawierzchni z kostki betonowej wraz z elementami infrastruktury, w tym:a) drogi wewnętrzne manewrowe (w tym drogi pożarowej), chodniki, żelbetowe ściany oporowe i schody terenowe o pow. ok. 800,30m2,b) parking o pow. ok. 135,50 m2 na 9 miejsc parkingowych, c) wykonanie terenów zielonych o powierzchni ok. 385,00 m2,d) stojak rowerowy na 6 rowerów – 2 kpl.,e) kosze na odpady – 8 kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy) – stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ (OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000 PLN(słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następującyrachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskimnr konta: 95 9410 0000 2001 1019 9010 0002 z adnotacją „Wadium – Numer referencyjny postępowania: ZP.271.14.2023.JS8”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lububezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi byćnieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymujenieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiemprzypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie hali sportowej o minimalnej wartości 4 000 000,00 zł brutto.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach