Przetargi.pl
Budowa hali sportowej w Wieleniu- zaprojektuj i wybuduj

Gmina Wieleń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-730 Wieleń, ul. Kościuszki 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2561170 w. 47 , fax. (067) 2561021
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieleń
    ul. Kościuszki 34 34
    64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2561170 w. 47, fax. (067) 2561021
    REGON: 57079115800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej w Wieleniu- zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej w Wieleniu przy ul. Jaryńskiej wraz z zapleczem socjalno-szatniowym, trybuną, zagospodarowaniem terenu, drogami i parkingiem dla samochodów osobowych i autobusów oraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.). Zakres prac polegać będzie m.in. na: a. opracowaniu na materiałach Wykonawcy (w tym geodezyjnych) dokumentacji projektowej wykonawczej łącznie z informacją BIOZ (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) wraz z opracowaniem projektów budowlanych (ilość niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) w zakresie wszystkich niezbędnych branż oraz projektów aranżacji wnętrz (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy. b. opracowaniu przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na wszystkie elementy realizowanych robót (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) oraz projektu docelowej organizacji ruchu. c. przygotowaniu odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskaniu na ich podstawie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji właściwych organów na przeprowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy. Wykonawca w imieniu Gminy Wieleń własnym kosztem i staraniem uzyska wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, wypisy z ewidencji, badania gruntu, ekspertyzy, inne zgody i decyzje, które okażą się niezbędne do prawidłowej realizacji robót. d. wykonaniu wszystkich robót budowlanych wynikających z opracowanych dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Na terenie przeznaczonym pod zagospodarowanie należy zlokalizować m.in.: - budynek hali sportowej o wymiarach areny sportowej 45x27 m z możliwością podziału kurtynami na mniejsze części, - drogi dojazdowe, drogi p.poż, - parking na min. 30 samochodów osobowych i 2 miejsca na autobusy, - ciągi komunikacyjne piesze w dojściu do obiektu sportowego, - elementy małej architektury i zieleni, Budynek hali sportowej - obiekt dwukondygnacyjny. Hala sportowa zgodnie z przyjętymi założeniami ma obsługiwać równorzędnie 3 boiska sportowe (podział kurtynami) do koszykówki (lub siatkówki) oraz posiadać jedno duże boisko o wymiarach 45 x 27 m do gry w piłkę nożną lub ręczną. Wysokość hali sportowej umożliwiać będzie rozgrywanie meczy w siatkówce na poziomie mistrzowskim. Do hali przylegać będą zespoły szatniowo-natryskowe: 4 zespoły podwójnych szatni, magazyn sprzętu sportowego, część rekreacyjno-sportowa: sala fitness i aerobik, ew. ściana wspinaczkowa. Na piętrze pomieszczenia pomocnicze ogólnodostępne tj. trybuna na ok. 300 miejsc. Hala ma służyć celom rekreacji i sportu mieszkańcom i uczniom szkół miasta i gminy Wieleń. Obiekt musi spełniać wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych. Obsługa komunikacyjna obiektu odbywać się będzie ciągami jezdnymi wjazd i wyjazd od strony ul. Jaryńskiej. Komunikacja piesza dostosowana do poruszania się po niej pojazdów Straży Pożarnej wzdłuż drogi dojazdowej prowadzonej od strony ul. Jaryńskiej jako chodniki, a także na terenie parkingu. Wokół całego obiektu tereny zielone (trawniki). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca wykona projekty oraz na ich podstawie roboty budowlane związane z przyłączami: energetycznym, wodociągowym, kanalizacyjnym, teletechnicznym (telefon, Internet), c.o. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych. Powierzchnia zabudowy- 1200-2000 m2 Powierzchnia całkowita- ok. 2000 m2 Powierzchnia użytkowa parter + piętro- ok. 3000 m? Kubatura obiektu - ok. 20.000-35.000 m? e. rozbiórkach. f. wycince drzew. g. pełnieniu nadzoru autorskiego. h. pełnej obsłudze geodezyjnej, nadzorze archeologicznym, konserwatorskim oraz obsłudze geologicznej, w tym badania geologiczne podłoża gruntowego. i. wykonaniu informacji wizualnej (wewnątrz i na zewnątrz obiektu) oraz zaprojektowaniu i wykonaniu logo obiektu. j. wykonaniu rozruchu: mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego wybudowanych obiektów technologicznych wraz z osiągnięciem żądanych parametrów technologicznych. k. opracowaniu instrukcji eksploatacji obiektu i urządzeń łącznie z instrukcją bezpieczeństwa ppoż. l. wyposażeniu obiektu w zakresie zgodnym z Programem funkcjonalno-użytkowym. m. przeszkoleniu obsługi. n. sporządzeniu pełnej inwentaryzacji powykonawczej w min. 5 egzemplarzach. o. sporządzeniu pełnej dokumentacji powykonawczej w min. 3 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej. p. uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ. q. uruchomieniu i przekazaniu do użytkowania Zamawiającemu wykonanego obiektu. Wersja elektroniczna opracowań przekazywanych przez Wykonawcę Zamawiającemu musi umożliwiać Zamawiającemu możliwość odczytania i edycji plików. Przez wersję elektroniczną należy rozumieć: - rysunki jako pliki w formacie .dwg, .dxf, .pdf - teksty jako pliki w formacie .doc, .pdf - kosztorysy jako pliki w formacie .doc, .xls, .pdf Budynek hali musi posiadać wysoką charakterystykę energetyczną. Dokumentacja projektowa musi umożliwić realizację inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj z uwzględnieniem wymagań Ustawy Prawo zamówień publicznych. Rozwiązania techniczne i funkcjonalne hali na etapie projektu muszą być uzgadniane z Zamawiającym oraz uzyskać akceptację Zamawiającego do ich wdrożenia w procesie prac projektowych. Na opis przedmiotu zamówienia składają się również: Program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 2) oraz wzór umowy (zał. nr 4). Proponowane wyposażenie hali: - 2 kosze rozstawne do koszykówki- duże boisko - 6 koszy do koszykówki- dla 3 mniejszych boisk - 8 słupków do siatkówki - 4 siatki do siatkówki - słupki do tenisa wraz z siatkami - bramki do piłki ręcznej z siatkami - bramki do piłki nożnej halowej wraz z siatkami - balustrady na hali- stal ocynkowana- wypełnienie poliwęglan o dużej przeźroczystości - elementy nagłośnienia i oświetlenia muszą być zabezpieczone przed uderzeniami piłką - wyposażenie w podręczny sprzęt przeciwpożarowy zgodnie z wymogami przepisów ppoż. Szczegóły wyposażenie hali wg PFU. Ogrzewanie- gazowe poprzez zastosowanie kotła kondensacyjnego oraz ogrzewanie centralami nawiewnymi wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła. Okna energooszczędne, wymagane stosowanie materiałów zmniejszających przenikanie zimna do wewnątrz budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Forma wadium Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Wymagania Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Termin i miejsce wniesienia wadium 4.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wieleniu nr 68 8960 0003 0000 0332 2000 0030. Najpóźniej w dacie i godzinie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 4.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 4.3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 Pzp. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli wniesienia takiego żądano. 5.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium ma wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji opisanej w punkcie 5.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach