Przetargi.pl
BUDOWA HALI SPORTOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PUSTELNIK

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7575090 , fax. 25 7575857
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 25 7575090, fax. 25 7575857
    REGON: 71158243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanislawow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA HALI SPORTOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PUSTELNIK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem Zamówienia jest przebudowa szkoły ze zmianą sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń oraz budowa hali sportowej z łącznikiem wraz z utwardzeniem terenu zaprojektowanej na działce geodezyjnej 5/6 przy szkole podstawowej w Pustelniku . 1.2 Opis przedmiotu Zamówienia : 1.2.1 Budynek Projektowany Projektowany budynek hali sportowej jest budynkiem parterowym w części hali sportowej i 2- kondygnacyjnym w części zaplecza, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym o spadku 30o nad halą sportową oraz czterospadowym o spadku 30o nad częścią socjalno-sanitarną i częścią dydaktyczną , oraz z dachem jednospadowym nad łącznikiem i klatką schodową o spadku 30o. Zaprojektowany budynek hali o wymiarach 24,15mx45,02m i wysokości w kalenicy 11,80 m od projektowanego poziomu posadzki. Ściany projektowanego budynku - w technologii tradycyjnej, murowanej z bloczków z betonu komórkowego murowanych na klej, ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej lub silikatowej KL 10 na zaprawie cementowo -wapiennej. Strop w części socjalno- sanitarnej - gęstożebrowy Akermana ,nad łącznikiem - żelbetowy , w hali sportowej stropodach niewentylowany na dźwigarach drewnianych na których zaprojektowano płytę warstwową z rdzeniem poliuretanowym. Konstrukcję dachu nad łącznikiem zaprojektowano z elementów drewnianych (krokwie 6xl2cm, płatew 14x14cm, murłaty 14x14cm, słupki 14x14cm) przekrytych blachą płaską układaną na łatach drewnianych 4,0 x 5,0cm, kontrłatach 2,5x5,0cm lub deskach gr. 25 mm szer. 12-15 cm o rozstawie osiowym max 25 cm co 34 - 40 cm, z ociepleniem ze styropianu gr. 20 cm. Zestawienie powierzchni i kubatury część projektowana: - powierzchnia zabudowy projektowana 1 768,08 m2 - powierzchnia użytkowa projektowana 2133,23 m2 - kubatura projektowa 15 706,84 m3 1.2.2 Zagospodarowanie terenu Projekt obejmuje wykonanie 16 miejsc parkingowych w tym 1 dla niepełnosprawnych ,wykonanie dojść i dojazdów, drogę pożarową zaprojektowano dla parametrów klasy D, oraz rozbiórki ( ogrodzenia , nawierzchnie, przyłącza ). 1.2.3 Przebudowa szkoły podstawowej. Pomiędzy halą sportową, a budynkiem szkoły projektuje się częściową rozbiórkę ściany zewnętrznej istniejącego budynku oraz zmianę sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń na I piętrze, gdyż projektowany łącznik znajduje się w poziomie II kondygnacji łączącej halę sportową z istniejącą szkołą. Pomieszczenia znajdujące się na parterze pozostają bez zmian. 1.2.4 Rozbiórka i przebudowa części budynku gospodarczo -technicznego Parterowy niepodpiwniczony budynek stanowi zachodnią część budynku kotłowni i spełniał rolę pomieszczeń gospodarczych. Jego lokalizacja koliduje z projektowaną halą sportową. Jest to budynek murowany z cegły ceramicznej i wapienno-piaskowej pełnej, oraz z bloczków z betonu komórkowego. Stropodach z płyt panwiowych kryty papą. Okna drewniane, wrota stalowe, drzwi drewniane. Budynek wyposażony w instalacje c.o. i elektryczną. 1.3 Przedmiot Zamówienia obejmuje w szczególności : 1) wykonanie rozbiórek , w tym m.in. a) rozbiórka części budynku gospodarczo-technicznego , b) rozbiórka istniejącego ogrodzenia , c) rozbiórka betonowego utwardzenia części boiska , d) rozbiórka instalacji kanalizacyjnej , łącznie z istniejącymi studzienkami betonowymi. e) rozbiórki w istniejącym budynku szkoły podstawowej . 2) wykonanie przebudów i rozbudów w tym m.in. a) przebudowa szkoły podstawowej, b) przebudowa części budynku gospodarczo-technicznego , c) rozbudowa istniejącej kotłowni . 3) Wykonanie robót budowlanych , w tym m. in. : a) roboty ziemne, b) wykonanie konstrukcji - roboty : żelbetowe , murowe , stalowe , drewniane, c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych , d) roboty dachowe (m.in. konstrukcja z wiązarów trójprzegubowych, więźba , pokrycie , rynny i rury spustowe , kominy , ) e) roboty wykończeniowe ( m.in. posadzki , tynki , stolarka okienna i drzwiowa , systemy obudowy , ścianki oszklone systemowe , okładziny ścienne i podłogowe , sufity podwieszone ). 4) Wykonanie elementów i montaż urządzeń oraz wyposażenia wg projektu technologii sali sportowej w tym m.in. : a) wykonanie nawierzchni wraz z oznaczeniem pól gry dla dyscyplin sportu wymienionych w projekcie technologii, b) dostarczenie i wbudowanie wyposażenia ( piłka siatkowa , koszykówka , tenis ziemny, piłka ręczna , tablica wyników , przyrządy gimnastyczne , piłkochwyty, siatka w oknach , kurtyna dzieląca, trybuny teleskopowe 3-rzedowe ) . 5) Zagospodarowanie terenu w tym m.in.: a) wykonanie parkingów , dojść i dojazdów wewnętrznych, b) wykonanie ogrodzenia centrali wentylacyjnej, c) doprowadzenie terenu inwestycji do stanu nie gorszego , niż ten sprzed wykonania inwestycji . 6) Wykonanie instalacji sanitarnych w tym m.in. a) zewnętrznych : - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - przyłącze wodociągowe, - przyłącze ciepłownicze, - odprowadzenie wody opadowej poprzez obniżenie opaski w miejscu rur spustowych (wodościeki ), b) wewnętrznych , w tym m.in.: - instalacji wod-kan, - instalacja co , cwu i ppoż, - instalacja kotłowni olejowej , - instalacja wentylacji mechanicznej , - instalacja solarna . 7) Wykonanie instalacji elektrycznych , w tym m.in.: a) zewnętrznych : - linię zasilającą, - instalację oświetlenia zewnętrznego . b) wewnętrznych , w tym m.in. : - instalacja oświetlenia podstawowego , awaryjnego ewakuacyjnego i kierunkowego, - przeciwpożarowy wyłącznik prądu, - tablice rozdzielcze, - instalacja gniazd wtykowych , - instalację wentylacji, - zasilanie instalacji solarnej , - instalację sterowniczą, - instalację telefoniczną , - instalację sygnalizacji pauzowej, - ochronę przepięciową , - ochronę odgromową. 8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp., tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 89 9226 0005 0035 0583 2000 0030 z dopiskiem na przelewie : Wadium w postępowaniu na wykonanie Budowa hali sportowej w miejscowości Pustelnik 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej w formie niż pieniądz, należy dołączyć do oferty w następujący sposób: kserokopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty w sposób trwały, natomiast oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia Umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 4) jeżeli zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanislawow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach