Przetargi.pl
Budowa hali sportowej w miejscowości Cedry Wielkie

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej w miejscowości Cedry Wielkie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest realizacja zadania pn. „Budowa hali sportowej w miejscowości Cedry Wielkie”. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: 1)Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową dotyczącą budowy hali sportowej przy szkole w Cedrach Wielkich wraz z zapleczem sanitarnym i technicznym. Zamówienie obejmuje budowę jednopiętrowego budynku o wysokości 13,5 m obejmującego następujące pomieszczenia: 1.1.Parter 0.20 przedsionek izolacyjny 12,08 m2 0.21 wc damskie 9,32 m2 0.22 przedsionek izolacyjny 8,91 m2 0.23 wc męskie 6,81 m2 0.24 sanitariat 3,84 m2 0.25 pokój trenera 8,29 m2 0.26 hol 7,31 m2 0.27 magazyn sprzętu 37,06 m2 0.28 magazyn sprzętu 36,97 m2 0.29 hol 7,31 m2 0.30 pom. Porządkowe 6,06 m2 0.31 pom. Techniczne 38,70 m2 0.32 rehabilitacja 103,68 m2 0.33 hol 111,57 m2 0.34 szatnia 15,56 m2 0.35 przedsionek izolacyjny 7,83 m2 0.36 wc 1,37 m2 0.37 natryski 8,37 m2 0.38 szatnia 15,56 m2 0.39 przedsionek izolacyjny 7,06 m2 0.40 wc 1,37 m2 0.41 natryski 8,35 m2 0.42 natryski 8,35 m2 0.43 przedsionek izolacyjny 7,06 m2 0.44 wc 1,37 m2 0.45 natryski 8,37 m2 0.46 wc 1,37 m2 0.47 przedsionek izolacyjny 7,83 m2 0.48 szatnia 15,56 m2 0.49 szatnia 15,56 m2 0.50 klatka schodowa 51,61 m2 0.51 pomieszczenie porządkowe 3,85 m2 0.52 pokój lekarski 15,01 m2 0.53 szatnie 71,22 m2 0.54 pom. woźnego 8,57 m2 0.55 sanitariat dla osób niepełnosprawnych 6,38 m2 0.56 sala sportowa 979,44 m2 Powierzchnia użytkowa 1664,93 m2 1.2. Piętro 1.18 hol 133,64 m2 1.19 szatnia 21,93 m2 1.20 szatnia 16,49 m2 1.21 szatnia 16,49 m2 1.23 pomieszczenie techniczne 44,87 m2 1.24 świetlica 57,54 m2 1.25 klatka schodowa 56,03 m2 1.26 przedsionek izolacyjny 18,09 m2 1.27 wc męskie 16,54 m2 1.28 przedsionek izolacyjny 18,09 m2 1.29 wc damskie 16,59 m2 1.31 sala lekcyjna 41,03 m2 1.31a pomieszczenie porządkowe 4,29 m2 1.32 sala lekcyjna 41,04 m2 1.32a pom. porządkowe 4,29 m2 Powierzchnia użytkowa 506,95 m2 plus antresola – pomieszczenie 1.22 widownia 224,40 m2 Całkowita powierzchnia użytkowa budowy: 2171,88 m2 plus antresola - widownia 224,40 m2 2.Charakterystyka zakresu budowy. Zamówienie obejmuje budowę hali sportowej wraz z przyległymi pomieszczeniami. Parter pomieszczenia od nr 0.20 do 0.56 i piętro od pomieszczenia nr 1.18 do 1.32a. Budowa obiektu wiąże się także z zagospodarowaniem terenu umożliwiającym jego funkcjonowanie poprzez budowę: parkingu, ścieżek i chodników oraz wykonanie zagospodarowania zieleni. Sala gimnastyczna objęta zamówieniem to sala pełnowymiarowa z boiskiem 20 x 40 m do piłki ręcznej, siatkówki oraz koszykówki. Orientacja boisk północ – południe. Do sali mają prowadzić dwa wejścia, poprzez zaplecze z szatniami i natryskami. Zachodnia elewacja Sali ma być w pełni przeszklona, fasada o konstrukcji słupowo – ryglowej, z systemem żaluzji zewnętrznych. Widownia ma być umieszczona na antresoli od strony wschodniej. Na parterze wzdłuż dłuższego boku Sali gimnastycznej, rozmieszczone będą magazyny na sprzęt sportowy, pomieszczenie trenera oraz zespół sanitarny. We wschodniej części umiejscowione zostaną cztery zespoły szatni dla użytkowników Sali (każdy z własnym zapleczem sanitarnym), szatnie na odzież wierzchnią, toaleta dla niepełnosprawnych oraz pokój lekarski. W południowo – wschodnim narożniku znajdować się będzie sala do rehabilitacji wraz z podręcznym magazynem na sprzęt sportowy oraz pomieszczeniem pompy ciepła dostępne z zewnątrz. Na antresoli w sali gimnastycznej wzdłuż dłuższego boku będzie widownia na 248 osób. Sala ma być również wyposażona w rozsuwane trybuny na 132 miejsca. Wejście z parteru na piętro oraz widownię będzie możliwe schodami wykonanymi w konstrukcji żelbetowej, stopnie z okładziny terazzo. Balustrada winna być wykonana ze stali nierdzewnej, natomiast poręcz z drewna na konstrukcji stalowej. Sala sportowa o wymiarach wewnętrznych 22x44 m winna mieścić następujące boiska: a)boisko do badmintona o wymiarach 13,4 x 6,10 m b)boisko do tenisa o wymiarach 10,97 x 23,78 m c)boisko do piłki siatkowej – boisko centralne o wymiarach 18 x 9 m d)boisko do piłki siatkowej – boisko treningowe o wymiarach 18 x 9 m e)boisko do piłki koszykowej o wymiarach 28 x 15 m f)boisko do piłki ręcznej / nożnej o wymiarach 20 x 40 m Sala ma być również wyposażona w jedną kotarę grodzącą, umożliwiającą podział na dwie powierzchnie ćwiczebne. Wymiary kotary: 27 x 8 m. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż następującego wyposażenia: 1.Boisko do koszykówki a)Kosz najazdowy, wysięg 3,25 m, składany hydraulicznie manualnie, z regulacją wysokości, tablice ze szkła bezpiecznego 105 x 180 cm, obręcz uchylna, osłony tablic i konstrukcji, siatka, atest FIBA – 2 sztuki 2.Boisko do siatkówki – boisko główne a)Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 kpl b)Tuleja montażowa słupka aluminiowego – 2 sztuki c)Rama podłogowa z deklem – 2 sztuki d)Osłony słupków do siatkówki zapinane na rzepy, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 kpl e)Siatka do siatkówki turniejowa z antenkami, obszyta z czterech stron taśmą, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 sztuka f)Wieszak na siatkę – 1 sztuka g)Stanowisko sędziowskie do siatkówki z regulacją wysokości podestu, oparciem i podstawką do pisania, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 sztuka 3.Boisko do siatkówki – 3 boiska treningowe a)Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 2 kpl b)Tuleja montażowa słupka aluminiowego – 6 sztuk c)Rama podłogowa z deklem – 6 sztuk d)Osłony słupków do siatkówki zapinane na rzepy, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 2 kpl e)Siatka do siatkówki czarna z antenką, wzmocniona taśmą, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 3 sztuki f)Wieszak na siatkę – 3 sztuki 4.Boisko do tenisa – boisko główne a)Słupki do tenisa aluminiowe owalne z wewnętrznym naciągiem siatki, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 para b)Tuleja słupka do tenisa – 2 sztuki c)Rama podłogowa z deklem – 2 sztuki d)Siatka profesjonalna do tenisa ziemnego z fartuchem, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 sztuka e)Stanowisko sędziowskie do tenisa i badmintona, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 sztuka 5.Boisko do badmintona a)Stojak do badmintona przejezdny na kółkach z obciążnikiem, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 para b)Siatka do badmintona biała, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 sztuka 6.Boisko do piłki ręcznej – boisko główne a)Bramki do piłki ręcznej aluminiowe (2,00 x 3,00) z łukami składanymi, mocowane do posadzki na talerzykach, demontowalne, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 para b)Siatki do piłki ręcznej turniejowe z piłkochwytem, grubość splotu siatki 4-5 mm, certyfikat bezpieczeństwa „B” – 1 para Ponadto do sali należy zakupić i zamontować: a)Drabinki gimnastyczne przyścienne 180x300 cm podwójne posiadające certyfikat bezpieczeństwa „B” – 6 sztuk b)Siatki ochronne na ściany szczytowe, wymiary 27x8 m – 2 sztuki, oczka 100x100 mm, grubość splotu 2-3 mm, posiadający certyfikat bezpieczeństwa „B” c)Siatki ochronne na okna, wymiary 5 x 45 m – 1 sztuka, oczka 40x40 mm, grubość splotu 2-3 mm, posiadająca certyfikat bezpieczeństwa „B” d)Drążek gimnastyczny wolnostojący, bez odciągowy, z regulacją wysokości poprzeczki co 10 cm, certyfikat bezpieczeństwa „B” e)Liny i drabinki gimnastyczne z szyną jezdną. f)Ścianka wspinaczkowa (5000 x 9000 mm) - 1 komplet. Salę do rehabilitacji należy wyposażyć w: a)podwójne drabinki gimnastyczne przyścienne 180 x 300 cm posiadające certyfikat bezpieczeństwa „B” – 3 sztuki b)lustra gładkie przyścienne z podwójną poręczą przyścienną na metalowych wspornikach – 3 pary W ramach zamówienia należy również dostarczyć i zamontować wyposażenie do szatni w postaci ławek i wieszaków. Ponadto w celu prawidłowego funkcjonowania obiektu sportowego należy również dostarczyć: a)wózek na piłki zamykany H=100 cm, L i B – 70 cm, certyfikat bezpieczeństwa ‘B” – 2 sztuki b)stojak na piłki przejezdny L=140 cm, H=140 cm, B=40 cm, certyfikat bezpieczeństwa „B” c)stojak na piłki przejezdny L=140 cm, H=140 cm, B=40 cm, certyfikat bezpieczeństwa „B” d)wózek na materace, L=200 cm, B = 100 cm, Qmax=250 kg, certyfikat bezpieczeństwa „B” e)wieszak na siatkę (do siatkówki, tenisa, badmintona) – 2 szt. f)uchwyt magazynowy na słupki do siatkówki – 1 kpl na parę słupków g)Uchwyt magazynowy na słupki do tenisa (1 kpl na parę słupków) h)Uchwyt magazynowy na słupki do badmintona (1 kpl na parę słupków) i)Wózek do transportu bramek (1wózek) W centralnym punkcie fasady szklanej należy zamontować tablicę wyników. Salę należy również wyposażyć w profesjonalny system nagłośnienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: a)instalacji elektrycznej, b)Instalacji odgromowej, c)instalacji oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego z osprzętem. d)Instalacji teletechnicznych, e)Sieci strukturalnej z osprzętem, systemu monitoringu kamerami i systemu alarmu. f)Instalacji systemu paneli fotowoltaicznych wraz ze automatycznym sterowaniem. g)Instalacji maszynowni pomp ciepła z dolnymi źródłami pomp ciepłą, montaż centralnego ogrzewania i systemu ciepłej wody użytkowej. h)Instalacji systemu wodociągowego z armaturą wraz z systemem hydrantów ppoż. i)Instalacji kanalizacji sanitarnej z węzłami sanitarnymi wyposażonymi w armaturę z uwzględnieniem armatury dla niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie systemu wentylacji obiektu. W ramach zamówienia należy przebudować przyłącza wodociągowe i kanalizacji sanitarnej do potrzeb nowego obiektu. Obiekt ma funkcjonować samodzielnie do momentu rozbudowy centralnej część szkoły. Wszelkie instalacje przewidywane w obiekcie należy wykonać tak by przy kolejnej fazie budowy była możliwość ich zachowania i dalszej rozbudowy. Do momentu realizacji dalszej rozbudowy główne wejście do obiektu będzie stanowić wejście do hali sportowej. Należy przewidzieć konieczność bezpiecznej komunikacji. Ściana na osi 12 oddziela 1 etap budowy od drugiego. W ścianie występują przejścia i otwory okienne między pomieszczeniami. Ściana docelowo jest ścianą wewnętrzną, jednak w aktualnym zakresie realizacji należy wykonać ją jako ścianę zewnętrzną. Wszystkie otwory okienne i drzwiowe należy wykonać zgodnie z projektem (należy wstawić nadproża), a następnie zamknąć poprzez zamurowanie bloczkami gazobetonowymi grubości 24cm. Budynek ma zostać ocieplony oraz należy wykonać elewację. Układ warstw dla ściany na osi 12 - 1cm tynk wewnętrzny cem. – wap. - 24cm gazobeton - 12cm styropian - wykończenie zewn. - tynk cienkowarstwowy. 2) Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej - po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia zostanie opracowany i przekazany zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz w formacie PDF. 3)Roboty ogólnobudowlane powinny być prowadzone pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze w danej branży. W szczególności Zamawiający oczekuje udziału w realizacji przedmiotu zamówienia kierownika z uprawnieniami w zakresie prac sanitarnych. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty: a)Projekt budowlano-wykonawczy branża architektoniczna - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; b)Projekt budowlano-wykonawczy branża architektoniczna – wyposażenie stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; c)Projekt budowlano-wykonawczy branża architektoniczna- aranżacja wnętrz - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ ; d)Projekt budowlano-wykonawczy branża konstrukcyjna - stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ; e)Projekt budowlano-wykonawczy branża elektryczna - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ; f)Projekt budowlano-wykonawczy branża sanitarna - stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ ; g)Zestawienie wyposażenia - stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ; h)Projekt prac geologicznych - stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ i)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ 5)W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarze jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 6)Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dziaduszewskim pod nr telefonu 58 692 20 39. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie skutkować będzie konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty. 7)Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 8)Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 9)Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290. z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 10)Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową. 11)Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 12)Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów. 13)Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z „Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót”. 14)Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 15)Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w XIV niniejszej SIWZ. 16)Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 17)Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 935) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 18)Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: - segregować i właściwie utylizować odpady, - w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6, - stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 19) Prace będą wykonywane przy obiekcie użytkowanym i czynnym tj. przy Zespole Szkół w Cedrach Wielkich. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania placu budowy oraz prowadzenia prac w sposób nie zagrażający osobom korzystającym z w/w obiektu oraz umożliwiającym jego prawidłowe funkcjonowanie. 20) Plac budowy będzie przekazany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 21) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy PZP – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1)sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a)najpóźniej w dniu przejęcia placu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny zanonimizowany Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będą wykonywać w ramach umowy o pracę, który stanowić będzie załącznik do umowy. b)roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”. c)Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy, wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). d)W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu – może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, w celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę. 2)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a)W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności w Wykazem Pracowników, o którym mowa w pkt 1 lit a powyżej. b)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. c)Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę wykonującą roboty bez podpisanej umowy o pracę zgodnie z wykazem osób o którym mowa w pkt III ust 22 ppkt. 1 SIWZ. d)rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)roboty budowlane; b)roboty ziemne; c)wykonanie fundamentów; d)prace konstrukcyjne; e)montaż stolarki okiennej i drzwiowej; f)tynkowanie; g)prace malarskie; h)prace elewacyjne; i)prace związane z wykonaniem placu i parkingu; j)montaż wyposażenia; k)roboty elektryczne; l)roboty sanitarne. 2) Ponadto, Zamawiający informuje: 1.Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy jego oferta nie podlega odrzuceniu. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 polegającego na wykonaniu rozbudowy Szkoły w Cedrach Wielkich o dodatkowe klasy lekcyjne, nową bibliotekę gminną z zapleczami, zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres tego zamówienia jest określony w załącznikach 18, 19, 20, 21, 22 i 23 do SIWZ. 4.Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach