Gmina Cekcyn ogłasza przetarg
- Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3347550, 3347564 , fax. 052 3364087
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cekcyn
ul. Szkolna 2 2
89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3347550, 3347564, fax. 052 3364087
REGON: 00053157100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali sportowej w Cekcynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej w Cekcynie na działce nr 1905 wraz z zagospodarowaniem terenu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 100000
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał następujące warunki: 1. Wykazał się w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej, w tym jednego o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł, w tym przynajmniej jednego obiektu hali sportowej . 2. Wykazał się zatrudnieniem na stałe według stanu na dzień 31.12.2008 r. nie mniejszym jak 20 pracowników, 3. Dysponował, co najmniej 4 osobami posiadającymi doświadczenie oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych, w tym: Koordynator budowy - wymagane jest posiadanie 5-cio letniego doświadczenia w koordynowaniu budową na co najmniej 2 obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej jak 3 mln zł każde. Kierownik budowy - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, w tym na co najmniej 1 hali sportowej o wartości nie mniejszej jak 3 mln zł, oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Kierownik robót sanitarnych - wymagane co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w tym na co najmniej 1 hali sportowej o wartości nie mniejszej jak 3 mln zł, oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Kierownik robót elektrycznych i AKPiA- wymagane min 5 - cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w tym na co najmniej 1 hali sportowej o wartości nie mniejszej jak 3 mln zł, oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Wykazał się osiągnięciem przychodu netto ze sprzedaży w latach 2007 i 2008 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości nie mniejszej jak 5 mln zł w każdym roku obrotowym. 5. Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 4 mln zł, 6. Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 3 mln zł. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych a także spełnia wymogi określone w punkcie 8 SIWZ, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym - załącznik nr 1 do oferty. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być składane w zakresie poszczególnych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp, przez tych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają dany warunek. Jeżeli jakikolwiek warunek, spośród wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp spełnia tylko jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to w zakresie tego warunku oświadczenie składa ten wykonawca, a jeżeli dany warunek wykonawcy ci spełniają łącznie, składają oświadczenie wspólne. Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, powinien złożyć odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty; -informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - załącznik nr 3 do oferty informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - załącznik nr 4 do oferty -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 i 6 do oferty. 3.W celu potwierdzenia wymaganego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Doświadczenie zawodowe Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego zrealizowanie co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej, w tym jednego o wartości minimum 3.000.000,00 zł, w tym przynajmniej jednej hali sportowej z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do oferty 2. Informacja o zatrudnieniu Informacji na temat liczby zatrudnionych pracowników, potwierdzającej zatrudnienie na stałe według stanu na dzień 31.12.2008 r. w ilości nie mniejszej jak 20 pracowników - załącznik nr 8 do oferty; 3. Wykaz osób Wykazu o dysponowaniu kadrą techniczną w ilości co najmniej 4 osób, posiadających doświadczenie zawodowe w koordynowaniu budową, kierowaniu robotami i uprawnienia budowlane, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, z załączeniem posiadanych uprawnień do kierowania robotami lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - załącznik nr 9 do oferty; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - rachunku zysków i strat za ostatnie 2 lata obrotowe (2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności , potwierdzających osiągnięcie przychodu netto w wysokości nie mniejszej jak 5 mln. zł rocznie - załącznik nr 10 do oferty; -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 4 mln. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 11 do oferty; -polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 3 mln zł. - załącznik nr 12 do oferty; -dowód wniesienia wadium - załącznik nr 13 do oferty; 5.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo nie może być ogólne, a musi szczegółowo określać zakres umocowania. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mową w ust 1. w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kompleksu sportowo rekreacyjnego w Grabowcu na działkach 60/1 i 60/2 Gmina Lubicz
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 8, przy ulicy Al. Jana Pawła II/8 w Świeciu
Dodano: 2016-05-02 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Mogilnie
Dodano: 2016-04-07 - wykonanie budowy boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 15,0x30,0m, z nawierzchnią z trawy syntetycznej w miejscowości Gliszcz gm.Sicienko
Dodano: 2016-02-29 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 20 ul. Gałczyńskiego 9a we Włocławku - Budżet obywatelski w 2015 roku
Dodano: 2015-06-02 - Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowościach: Wierzchosławice, Szadłowice, Murzynno i Kijewo
Dodano: 2014-12-12 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Bursztynowo
Dodano: 2014-10-09 - Dokończenie robót budowlanych związanych z budową sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dragaczu oraz ocieplenie ścian i stropu istniejącego budynku szkoły
Dodano: 2014-08-13 - Przebudowa dwóch boisk wielofunkcyjnych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Sienkiewicza 33 i Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 ul. Narutowicza 34 w Inowrocławiu.
Dodano: 2014-07-21 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z OGRODZENIEM I PIŁKOCHWYTEM NA TERENIE DZIAŁKI NR 292/96 W MIEJSCOWOŚCI SZUBIN
Dodano: 2014-07-04