Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Smólniku

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Smólniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa hali sportowej przy Zespole Szkól w Smólniku . Zakres robót obejmuje wykonanie następujących elementów: - roboty rozbiórkowe - roboty przygotowawcze terenu pod budowę - roboty ziemne - roboty betonowe - roboty murowe - prace montażowe - roboty tynkarskie - roboty posadzkarskie - stolarka okienna i drzwiowa - roboty malarskie - roboty instalacyjne elektryczne - ochrona odgromowa -roboty instalacyjno wodno-kanalizacyjne Budynek hali gimnastycznej parterowy połączony łącznikiem z istniejącą szkołą. Łącznik parterowy, niepodpiwniczony. W hali gimnastycznej widownia na 80 miejsc z oddzielnym wejściem i sanitariatami dla widzów. W łączniku pomieszczenia szatni, natrysków, siłowni, magazynu, sala klubowa z oddzielnym wejściem. Powierzchnia zabudowy 831,60 m2 Powierzchnia użytkowa 761,59 m2 Kubatura 5500,00 m3 Wymiary budynku Długość całkowita 39,26 m Szerokość całkowita 23,41 m Wysokość do kalenicy 12,00 m ZESTAWIENIE POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ hala gimnastyczna 490,28 m2 Widownia 70,28 Magazyn sprzętu sportowego 9,40 Przedsionek 8,65 Wc widzów 4,46 Wc widzów 2,40 Wc widzów 1,40 Wc widzów 2,92 Korytarz 20,64 Siłownia 23,95 Pokój WF 7,43 Przedsionek M 6,39 Szatnia M 19,35 Natryski M 12,13 Wc M 3,16 Przedsionek K 5,46 Szatnia K 11,12 Natryski K 10,26 Wc K 3,96 Sień klubu 4,98 Wc klubu 2,69 Sala klubowa 27,99 Magazynek 12,29 RAZEM POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 761,59 m2 2. FORMA ARCHITEKTONICZNA Zgodnie z ustaleniami Konserwatora Zabytków forma budynku harmonizuje z istniejącą i rozbudowaną szkołą poprzez gabaryty wysokościowe, nie przekraczanie wysokości istniejącej szkoły, użytych materiałów budowlanych, usytuowanie w głębi działki w odsunięciu od elewacji frontowej i bocznej istniejącego budynku. Budynek z dachem dwuspadkowym. Budynek hali styka się z istniejącą szkołą Budynek Sali jest wkomponowany w krajobraz leśny. 3. UKŁAD KONSTRUKCYJNY BUDYNKU Fundamenty żelbetonowe wylewane. Na styku ze szkołą połączone z fundamentami szkoły które zostały uprzednio wykonane . Ściany fundamentowe z bloczków betonowych, ocieplenie styropianem 6 cm. Ściany zewnętrzne murowane z Porothermu 30 cm, ocieplne styropianem 10 cm Ściany wewnętrzne z cegły kratówki 25 cm. Kanały wentylacyjne z elementów ceramicznych. Konstrukcja stropu nad salą drewniana z elementów klejonych. Pokrycie dachu płyta warstwowa styropianowa 20 cm. Stropy nad zapleczem Sali Teriva II. Konstrukcja stropodachu z płytek żelbetonowych dachowych. Pokrycie dachu papa termozgrzewalna. Więżba dachowa tradycyjna zabezpieczona ppoż do NRO Pokrycie tej części dachu blacha dachówka w kolorze jak na szkole Schody zewnętrzne betonowe Trybuna widowni żelbetonowa. 4. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 4.1 Okna i drzwi Okna w sali gimnastycznej z profili aluminiowych wypełnione poliwęglanem 25 mm. Drzwi zewnętrzne aluminiowe, do sali wypełnione poliwęglanem 15mm. W ścianie pożarowej oddzielającej strefy drzwi pełne El60 Okna w części zaplecza z PCV Drzwi wewnętrzne płytowe. Wykonywać wg zestawienia stolarki. 4.2 Posadzki Wykonywać wg opisów na rysunkach. Trybuny z betonu Zagładzanego, ławki z listew drewnianych 40/100 4.3 Parapety Wewnętrzne PCV, zewnętrzne ceramiczne. 4.4 Balustrada widowni malowana proszkowo. Na pochylni dla niepełnosprawnych pochwyty malowane proszkowo. 4.5 Malowanie Pomieszczenia malowane farbą emulsyjną, lamperie wg opisu na rzucie parteru. Malowanie zewnętrzne farbą fasadową wg projektu kolorystyki Wykładziny ścienne w/opisu na rysunku W pokoju WF przy umywalce fartuch z płytek glazurowanych Cokół wykładany płytkami ceramicznymi elewacyjnymi w kolorze jak na projekcie elewacji. 5. IZOLACJE Przeciwwilgociowe poziome papa termozgrzewalna lub folia Pionowe na ścianach fundamentowych na styropianie Cieplne - na gruncie styropian twardy 10 cm na stropodachach wełna mineralna 20 cm 6. ROZWIĄZANIA ZASADNICZYCH ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA INSTALACYJNEGO 6.1 Instalacja c.o. z istniejącej szkoły. 6.2 W Sali gimnastycznej i pomieszczeniach szatni, natrysków, siłowni wentylacja mechaniczna nawiewowo-wywiewna. W pozostałych pomieszczeniach grawitacyjna wspomagana 6.3 Instalacja wodno-kanalizacyjna Kanalizacja sanitarna do istniejącej oczyszczalni ścieków. Wodociąg z sieci wiejskiej. Wody opadowe odprowadzone w teren. 6.4 Instalacja elektryczna doprowadzona z zasilania w szkole. 7. CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA OBIEKTU 7.1 Bilans mocy elektrycznej 11 kW 7.2 Współczynnik K : ściany zewnętrzne 0,25 W/m2 Dachy płyty warstwowe 0,17 W/m2 Okna 1,6 W/m2 8. DANE TECHNICZNE OBIEKTU CHARAKTERYZUJĄCE WPŁYW OBIEKTU NA ŚRODOWISKO I JEGO WYKORZYSTANIE ORAZ NA ZDROWIE LUDZI I OBIEKTY SĄSIEDNIE POD WZGLĘDEM : 8.1 Zapotrzebowanie wody pitnej z sieci wiejskiej. 8.2 Odprowadzenie ścieków sanitarnych do lokalnej oczyszczalni ścieków. 8.3 Odprowadzenie wód odpadowych w teren. 8.4 Niezbędna wycinka drzew pod budowę obiektu- wg kosztorysu ofertowego-Roboty inżynieryjne - Zamawiający wykona we własnym zakresie . Pozostałą pozycję kosztorysu -Roboty inżynieryjne nr 2 - droga wewnętrzna - należy ująć do skosztorysowania . 8.5 Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu i łazienek. 8.6 Obiekt nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne. 9. WARUNKI OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ 1. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. o powierzchni użytkowej 759 m2, niski o wysokości 12 m 2. Obiekt stanowi jedną strefę pożarową 3. Budynek zakwalifikowany do kategorii zagrożenia ludzi ZL I 4. Wyjścia ewakuacyjne zapewnione 5. Budynek spełnia wymaganą klasę odporności pożarowej C 6. Elementy drewniane zabezpieczone NRO 7. Pokrycie dachu z płyt warstwowych PW 20 i papa termozgrzewalna na płytach żelbetonowych 8. Konstrukcja dachu drewniana klejona - spełnia R15 9. Główna konstrukcja ścian REl60 10. Stropy żelbetonowe REl60 11. Budynek wyposażony w instalację hydrantową 25 mm z wężem półsztywnym dł.30 m. 12. Wyłącznik pożarowy prądu 13. Instalacja odgromowa 14. Oświetlenie ewakuacyjne 15. Droga pożarowa istniejąca w odległości 5 m od budynku o nośności 50 kN/oś zakończona placem manewrowym 20/20 m 16. Zaopatrzenie wodne do gaszenia pożaru wymagane 20l/s zapewnia sieć hydrantowa lokalna. Najbliższy hydrant w ulicy w odl. 12 m od granicy działki. Szczegółowy zakres robót przedmiotu zamówienia zawarty jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ - Kosztorysie nakładczym - Przedmiarze robót -Projekcie budowlanym -Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego w wysokości 25.000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego : BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052 - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ). 2) Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. - Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3) Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego , gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości , należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego ( upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach