Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 340 127 , fax. 655 340 109
  • Data zamieszczenia: 2021-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 340 127, fax. 655 340 109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn.: „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach” obejmuje: -budowę hali sportowej o wymiarach areny 24,34 x 44,19 m i wysokości 9 m wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, salą fitness i siłownią -zagospodarowanie terenu -budowę łącznika stanowiącego połączenie hali sportowej z istniejącym budynkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wilkowicach. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: działki oznaczone nr ewid. 456/5, 460/1. 456/1 obręb Wilkowice gmina Lipno. UWAGA: Przedmiot umowy będzie rozliczany częściowo w następujący sposób: a) do dnia 20 grudnia 2021r. Zamawiający zapłaci max.40% kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust. 2. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 5 faktur częściowych. b) do dnia 20 grudnia 2022r. Zamawiający zapłaci max. 30% kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust. 2. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 4 faktur częściowych. c) pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po dokonaniu końcowego odbioru robót. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 2 faktur częściowych i jednej końcowej. W przypadku gdy wartość wykonanych robót w danym okresie będzie wyższa, roboty te za zgodą Zamawiającego, mogą zostać rozliczone. -zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. UWAGA: W terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego przedmiotu zamówienia sporządzonego na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagać akceptacji Zamawiającego. Inwestycja współfinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska 2020 – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2020 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: 1. projekt budowlany Tom I i Tom II „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa istniejącego budynku szkoły”: projekt zagospodarowania terenu, drogi wewnętrzne, chodniki, place, instalacje zewnętrzne, uprawnienia, zaświadczenia, oświadczenia, informacja BiOZ, część architektoniczno-budowlana (architektura, konstrukcja, instalacje wewnętrzne) [załącznik nr 6 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 2. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – konstrukcja [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 3. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – przyłącza wod-kan [załącznik nr 8 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 4. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – instalacje telekomunikacyjne [załącznik nr 9 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 5. projekt budowlany – Usunięcie kolizji telekomunikacyjnej „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” [załącznik nr 10 do SIWZ] Autorem opinii jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 6. Dokumentacja badań podłoża gruntowego pod projektowaną halę sportową [załącznik nr 11 do SIWZ] Opracowana przez: Pracownia Dokumentacji Hydrogeologicznych Mgr Piotr Wołcyrz Upr. MŚ kat. VII-nr 1460 Dąbcze, ul. Jarzębinowa 1 64-130 Rydzyna 7. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 12 do SIWZ]: a)Roboty budowlane b)Instalacje sanitarne c)Instalacje elektryczne d) Roboty drogowe e) Instalacje telekomunikacyjne Autorem STWIOR jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 8. Decyzja nr 125/2019 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2019r. [załącznik nr 13 do SIWZ] 9. Ponadto załączono przedmiary robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego: Przedmiar bud. [zał. nr 14 do SIWZ] Przedmiar elektr. [zał. nr 15 do SIWZ] Przedmiar sanit. [zał. nr 16 do SIWZ] Przedmiar telekom.. [zał. nr 17 do SIWZ] Przedmiar kolizja teletechn. [zał. nr 18 do SIWZ] Przedmiar zagosp. terenu [zał. nr 19 do SIWZ] Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) koszty wykonania wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych; 2) wszelkie koszty związane z utworzeniem, utrzymaniem, wyposażeniem i ochroną zaplecza budowy oraz terenu budowy; 3) koszty związane z utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy; 4) koszty użycia energii elektrycznej i wody; 5) koszty zgłoszeniem do oddziału UDT zamiaru eksploatacji kotłowni i wentylacji mechanicznej; 6) koszty dokonania wymiany gruntu w zakresie większym niż wynika to z przedmiaru robót i dokumentacji przetargowej; 7) koszty wszelkich kar administracyjnych (mandaty itp.), wynikających z winy Wykonawcy; 8) koszty związane z ewentualnym pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji przedmiotu umowy, a wynikających z winy wykonawcy 9) wszystkie koszty związane z pracami towarzyszącymi i robotami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia; 10) koszty uporządkowania terenu robót po wykonaniu robót; 11) koszty zabezpieczenia robót; 12) koszty eksploatacji wszelkiego sprzętu budowlanego, niezbędnego do wykonania robót, obejmujące również koszty sprowadzenia jak i odprowadzenia sprzętu na teren robót, jego montaż i demontaż po zakończeniu robót, koszty paliw; 13) koszty wyposażenia obiektu w podstawowy sprzęt p.poż., wraz z jego oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych; 14) koszty dokonania uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonywania robót; 15) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej; 16) koszty przygotowania i prowadzenia dokumentacji formalno-prawnej wynikającej z Prawa budowlanego w tym dziennika budowy; 17) koszty sporządzenia Planu BIOZ; 18) koszty opracowania instrukcji obsługi wykonanych instalacji/urządzeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego; 19) koszty odtworzenia zniszczonych w trakcie prowadzonych robót budowlanych przez Wykonawcę istniejących układów dróg lokalnych oraz zagospodarowania terenu w tym rejonie i terenu zaplecza budowy; 20) koszty realizacji przedmiotu zamówienia: a) w dni wolne od pracy; b) w godzinach popołudniowych. 21) koszty wykonania na budowie prototypu próbek zastosowanych rozwiązań, systemów, użytych materiałów i elementów wyposażenia; 22) koszty związane z koordynacją prac realizowanych przez ewentualnych podwykonawców; 23) koszty związane z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z realizacja przedmiotu umowy; 24) Koszty wykonania badań archeologicznych, o których mowa w Decyzji nr 125/2019 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2019r.; 25) obsługę geodezyjną w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 kpl. 2.Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. nie gorsze lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych oraz do przedstawienia dokumentów wymienionych we „wzorze umowy” – załącznik nr 5 do siwz. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz 4.Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach