Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 340 127 , fax. 655 340 109
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 340 127, fax. 655 340 109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn.: „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach” obejmuje: -budowę hali sportowej o wymiarach areny 24,34 x 44,19 m i wysokości 9 m wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, salą fitness i siłownią -zagospodarowanie terenu -budowę łącznika stanowiącego połączenie hali sportowej z istniejącym budynkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wilkowicach. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: działki oznaczone nr ewid. 456/5, 460/1. 456/1 obręb Wilkowice gmina Lipno. UWAGA: Przedmiot umowy będzie rozliczany częściowo w następujący sposób: a) do dnia 20 grudnia 2021r. Zamawiający zapłaci max.40% kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust. 2. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 5 faktur częściowych. b) do dnia 20 grudnia 2022r. Zamawiający zapłaci max. 30% kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust. 2. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 4 faktur częściowych. c) pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po dokonaniu końcowego odbioru robót. Wykonawca, w tym okresie, uprawniony będzie do wystawienia max. 2 faktur częściowych i jednej końcowej. W przypadku gdy wartość wykonanych robót w danym okresie będzie wyższa, roboty te za zgodą Zamawiającego, mogą zostać rozliczone. -zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. UWAGA: W terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego przedmiotu zamówienia sporządzonego na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagać akceptacji Zamawiającego. Inwestycja współfinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska 2020 – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2020 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: 1. projekt budowlany Tom I i Tom II „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudowa istniejącego budynku szkoły”: projekt zagospodarowania terenu, drogi wewnętrzne, chodniki, place, instalacje zewnętrzne, uprawnienia, zaświadczenia, oświadczenia, informacja BiOZ, część architektoniczno-budowlana (architektura, konstrukcja, instalacje wewnętrzne) [załącznik nr 6 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 2. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – konstrukcja [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 3. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – przyłącza wod-kan [załącznik nr 8 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 4. projekt wykonawczy „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – instalacje telekomunikacyjne [załącznik nr 9 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 5. projekt budowlany – Usunięcie kolizji telekomunikacyjnej „Budowa hali sportowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” [załącznik nr 10 do SIWZ] Autorem opinii jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 6. Dokumentacja badań podłoża gruntowego pod projektowaną halę sportową [załącznik nr 11 do SIWZ] Opracowana przez: Pracownia Dokumentacji Hydrogeologicznych Mgr Piotr Wołcyrz Upr. MŚ kat. VII-nr 1460 Dąbcze, ul. Jarzębinowa 1 64-130 Rydzyna 7. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 12 do SIWZ]: a)Roboty budowlane b)Instalacje sanitarne c)Instalacje elektryczne d) Roboty drogowe e) Instalacje telekomunikacyjne Autorem STWIOR jest: KALDO Agencja Budowlana Paweł Jędraś ul. Antonińska 6 64-100 Leszno 8. Decyzja nr 125/2019 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2019r. [załącznik nr 13 do SIWZ] 9. Ponadto załączono przedmiary robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego: Przedmiar bud. [zał. nr 14 do SIWZ] Przedmiar elektr. [zał. nr 15 do SIWZ] Przedmiar sanit. [zał. nr 16 do SIWZ] Przedmiar telekom.. [zał. nr 17 do SIWZ] Przedmiar kolizja teletechn. [zał. nr 18 do SIWZ] Przedmiar zagosp. terenu [zał. nr 19 do SIWZ] Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) koszty wykonania wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych; 2) wszelkie koszty związane z utworzeniem, utrzymaniem, wyposażeniem i ochroną zaplecza budowy oraz terenu budowy; 3) koszty związane z utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy; 4) koszty użycia energii elektrycznej i wody; 5) koszty zgłoszeniem do oddziału UDT zamiaru eksploatacji kotłowni i wentylacji mechanicznej; 6) koszty dokonania wymiany gruntu w zakresie większym niż wynika to z przedmiaru robót i dokumentacji przetargowej; 7) koszty wszelkich kar administracyjnych (mandaty itp.), wynikających z winy Wykonawcy; 8) koszty związane z ewentualnym pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji przedmiotu umowy, a wynikających z winy wykonawcy 9) wszystkie koszty związane z pracami towarzyszącymi i robotami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia; 10) koszty uporządkowania terenu robót po wykonaniu robót; 11) koszty zabezpieczenia robót; 12) koszty eksploatacji wszelkiego sprzętu budowlanego, niezbędnego do wykonania robót, obejmujące również koszty sprowadzenia jak i odprowadzenia sprzętu na teren robót, jego montaż i demontaż po zakończeniu robót, koszty paliw; 13) koszty wyposażenia obiektu w podstawowy sprzęt p.poż., wraz z jego oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych; 14) koszty dokonania uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonywania robót; 15) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej; 16) koszty przygotowania i prowadzenia dokumentacji formalno-prawnej wynikającej z Prawa budowlanego w tym dziennika budowy; 17) koszty sporządzenia Planu BIOZ; 18) koszty opracowania instrukcji obsługi wykonanych instalacji/urządzeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego; 19) koszty odtworzenia zniszczonych w trakcie prowadzonych robót budowlanych przez Wykonawcę istniejących układów dróg lokalnych oraz zagospodarowania terenu w tym rejonie i terenu zaplecza budowy; 20) koszty realizacji przedmiotu zamówienia: a) w dni wolne od pracy; b) w godzinach popołudniowych. 21) koszty wykonania na budowie prototypu próbek zastosowanych rozwiązań, systemów, użytych materiałów i elementów wyposażenia; 22) koszty związane z koordynacją prac realizowanych przez ewentualnych podwykonawców; 23) koszty związane z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z realizacja przedmiotu umowy; 24) Koszty wykonania badań archeologicznych, o których mowa w Decyzji nr 125/2019 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.07.2019r.; 25) obsługę geodezyjną w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 kpl. 2.Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. nie gorsze lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych oraz do przedstawienia dokumentów wymienionych we „wzorze umowy” – załącznik nr 5 do siwz. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz 4.Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Gmina Lipno Poznański Bank Spółdzielczy Oddział w Lesznie Punk Kasowy w Lipnie 42 9043 1083 2832 0045 9169 0006 z dopiskiem: / Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach/ Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy PZP. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci gwarancji/poręczenia musi w swojej treści wymieniać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i pod rygorem nieważności składany [wraz z ewentualnymi załącznikami] w oryginale w formie pisemnej. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. b) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa. c) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa. d) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. Kosztorys ofertowy dla Zamawiającego będzie stanowił jedynie funkcję pomocniczą. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł sprawdzić poziom przyjętych cen i ilości przedmiarowych w celu ewentualnego częściowego odbioru robót i ich rozliczenia na etapie realizacji inwestycji oraz rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku rozwiązania umowy, lub w przypadku określonym w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto kosztorys będzie pełnił funkcję kontrolną w przypadku zawierania umowy przez wykonawcę z podwykonawcą. Kosztorys ofertowy nie będzie elementem podlegającym ocenie i porównywaniu ofert. W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszelkie rodzaje i ilości robót, których wykonanie uzna za niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji przedmiarowych oraz tabelę elementów scalonych. Brak kosztorysu nie będzie podstawą odrzucenia oferty. Ponadto Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymogami rozdziału XI pkt. 5 e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP składa dokument/dokumenty zawierające informacje, o których mowa w par. 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Dz.U. z 2020 poz. 1282 ] tj. informacje, które określają w szczególności : -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, w tym informację czy podmiot ten zrealizuje roboty budowlane – w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach innego podmiotu w odniesieniu do warunków dot. kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. Ponadto: Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego: www.lipno.biuletyn.net informacji z otwarcia ofert [informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP] zgodne z zał. nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach