Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210 , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, fax. 672 123 566
    REGON: 63833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile. I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w Pile na działce o numerze geodezyjnym 1201 obręb nr 19. Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy Piła i pozostaje w trwałym zarządzie Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile, al. Wojska Polskiego 45. Budynek szkoły wraz z wolno stojącym budynkiem sali gimnastycznej wpisany jest do rejestru zabytków pod Nr A-793 – 25.08.1997 (ZESPÓŁ SEMINARIUM NAUCZYCIELSKIEGO). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu, budową bieżni lekkoatletycznej 60 metrowej oraz do skoków w dal, przebudową kolidujących sieci, przyłączami i odwodnieniem terenu. Zakres prac projektowych obejmuje m.in.: budowę budynku hali sportowej z zapleczem wraz z przyłączami; wykonanie przyłączy: elektroenergetycznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; rozbiórkę istniejącego budynku technicznego znajdującego się w zachodniej części działki; wymianę nawierzchni utwardzonych będących w złym stanie technicznym; przebudowę kolidujących sieci; wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; przygotowanie terenów zielonych (zrywanie, wymiana podłoża – trawa z rolki); zagospodarowanie terenów zielonych; w tym nasadzenia roślinne; wykonanie bieżni; wykonanie ogrodzenia; wykonanie chodników, miejsc postojowych, wjazdu na teren, drogi pożarowej, placu apelowego i innych powierzchni utwardzonych; wykonanie lekkiej wiaty – zadaszenia altany śmietnikowej; aranżację małej architektury (ławki, trybuny, śmietniki, stojaki rowerowe); przebudowę instalacji oświetlenia terenowego i oświetlenia boiska; wykonanie instalacji monitoringu; wymianę instalacji wodociągowej i c.o. zasilającej budynek starej sali gimnastycznej; wykonanie łącznika do nowej hali sportowej wraz z przebudową korytarza znajdującego się w piwnicy budynku głównym szkoły; II. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami dla zadania pn. „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Pile, w technologii budownictwa pasywnego z projektem zagospodarowania terenu. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wielobranżowych, (w tym: m.in. projekty zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlane, konstrukcyjny, projekty branżowe instalacji wod.-kan., sanitarnej, c.o., c.w., elektrycznej, teletechnicznej, wentylacji, ppoż., monitoringu, projekty aranżacji wnętrz, wyposażenia pomieszczeń, projekty branży drogowej z projektem organizacji ruchu (docelowe i na czas prowadzenia robot budowlanych), zieleni, przyłączy, przebudowy kolidującej infrastruktury podziemnej i nadziemnej); 2) opracowanie projektu rozbiórek obiektów do wyburzenia; 3) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w podziale na poszczególne branże i asortymenty robót; 4) opracowanie dokumentacji kosztorysowej, (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe) dla wszystkich rodzajów robót budowlanych i poszczególnych branż; 5) sporządzenie informacji BIOZ; 6) uzyskane w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii i ekspertyz wymaganych przepisami szczególnymi oraz inne dokumenty, takie jak: uzgodnienia niezbędne i wymagane na etapie projektowania umożliwiające inwestorowi rozpoczęcie robót budowlanych (w tym uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, uzyskanie decyzji na usunięcie drzew – (jeżeli zajdzie taka potrzeba), itp.; 7) przygotowanie kompletnego wniosku wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; 8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę oraz dostarczenie Zamawiającemu dziennika budowy wydanego przez właściwy organ. Projekty budowlany i wykonawczy powinny zawierać m.in.: mapę do celów projektowych, opinię geotechniczną, projekt branży architektonicznej, branży konstrukcyjno-budowlanej, branży instalacyjnej (wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i wentylacji mechanicznej), elektrycznej, teletechnicznej, instalacji p.poż, monitoringu, projekt wyposażenia i aranżacji wnętrz, projekt zagospodarowania terenu, projekt branży drogowej z projektem organizacji ruchu, projekt zieleni, przyłączy, przebudowy kolidującej infrastruktury podziemnej i nadziemnej. Opracowany kompletny wielobranżowy projekt budowlany, projekt wykonawczy wszystkich branż i ewentualne opracowania towarzyszące, np. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp. Wykonawca przedłoży: 1) autorowi PFU, tj. Studium sp.z o.o. sp.k. ul. Noakowskiego 12/99 z siedzibą w Warszawie, do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji. Pisemna akceptacja autora PFU winna być załączona wraz z ostateczną wersją dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia, 2) Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez autora PFU. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzje pozwolenia na budowę i decyzje na rozbiórkę oraz inne wymagane prawem decyzje, np. na usunięcie drzew itp.; Wykonawca wykona następujące ilości dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 1) Projekt budowlany wielobranżowy 6 egz. 2) Projekt wykonawczy wielobranżowy 6 egz. 3) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 6 egz. 4) przedmiar robót 3 egz. 5) kosztorys ofertowy 3 egz. 6) kosztorys inwestorski 3 egz. 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 5 egz. oraz całość dokumentacji zapisaną na płycie CD/DVD – 2 komplety. Wymagana jest dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie z rozszerzeniem pdf – pliki przewidziane jako załączniki do przetargu na wykonawstwo oraz dokumentacja w formacie z rozszerzeniem dwg, doc, xls. Jeden komplet to trzy nośniki elektroniczne: jeden nośnik winien zawierać STWiORB oraz przedmiar i kosztorys ofertowy, drugi nośnik winien zawierać przedmiar i kosztorys inwestorski, trzeci nośnik winien zawierać dokumentację techniczną (część rysunkowa i opisowa) wraz z uzgodnieniami i pozostałymi dokumentami. Dokumentacja techniczna powinna spełniać niżej wymienione warunki: 1) projekt budowlany winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. W przypadku konieczności uzyskania odstępstw od przepisów należy uzyskać zgody odpowiednich instytucji. Projekt musi uzyskać wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia i opinie. 2) projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentację kosztorysową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 3) dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kody: grup robót, klas robót, kategorii robót powinny być podane zgodnie z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002, z późn. zm.). Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w PFU, SIWZ, we wzorze umowy, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. Zasady współpracy z autorem PFU. 1) Autor PFU będzie pełnił nadzór autorski nad realizacją zadania m.in. w zakresie: a) stwierdzenia w toku wykonywanych prac projektowych zgodności z PFU; b) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących opracowań podlegających zamówieniu i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełniania szczegółów; c) uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w PFU. 2) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z autorem PFU za pośrednictwem Zamawiającego wielobranżowy projekt budowlany oraz projekt wykonawczy ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przekazując ww. dokumentację w formie elektronicznej. 3) Autor PFU zaopiniuje przedstawioną dokumentację w terminie 10 dni roboczych od otrzymania jej kompletu. W przypadku otrzymania dokumentacji etapami termin liczy się od dnia przekazania ostatniej części opracowania. Przekazywana dokumentacja będzie posiadać spis zawartości. 4) Autor projektu budowlanego i wykonawczego będzie mógł na roboczo uzgadniać z autorem PFU wprowadzane odstępstwa. W tej sytuacji przekaże autorowi PFU fragmenty projektu w wersji elektronicznej. Autor PFU zaopiniuje przekazaną korespondencję w terminie 5 dni roboczych od jej otrzymania. Przekazanie Zamawiającemu wykonanej dokumentacji nastąpi na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego. Dokumentacja stanowiąca przedmiot odbioru zostanie zaopatrzona przez Wykonawcę w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, oraz że została wydana w stanie zupełnym. Wykonawca w ramach zamówienia w okresie gwarancji wykona dwa razy (nieodpłatnie) przeszacowania kosztorysów inwestorskich (jeżeli zajdzie taka potrzeba). III. Nadzór autorski Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia w całym okresie realizacji umowy, jak również w okresie obowiązywania gwarancji oraz rękojmi za wady i usterki. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania w przyszłości odrębnego zamówienia na sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych objętych dokumentacja projektową. Wykonawca do oferty na prace projektowe winien dołączyć wycenę tej usługi, z zastrzeżeniem, że ryczałtowa wartość nadzoru autorskiego nie może przekroczyć 10% wartości prac projektowych. Przy wycenie nadzoru autorskiego należy założyć, że wykonywanie robót budowlanych nie będzie trwać dłużej niż 36 miesięcy. W ramach zamówienia o sprawowanie nadzoru autorskiego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym ustawą Prawo Budowlane, wyjaśniania wątpliwości Zamawiającego oraz wykonawcy robót powstałych podczas realizacji robót budowlanych poprzez dodatkowe informacje i opracowania, w tym rysunki robocze i uszczegółowiające, nanoszenie poprawek lub uzupełnień na dokumentację projektową, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia, uzgadniania z wykonawcą robót budowlanych lub Zamawiającym możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, jednak o jakości i standardzie nie gorszym niż założone w dokumentacji projektowej, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia, opiniowania przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych (z zastrzeżeniem, że każde rozwiązanie musi być zaakceptowane przez Zamawiającego), w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia, udział w naradach i komisjach technicznych i końcowym odbiorze zadania, na wezwanie Zamawiającego. IV. INNE INFORMACJE Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są już znane. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2) i ust. 1b ustawy, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wzór Załącznik nr 2 do SIWZ; UWAGA: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SIWZ, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym wyżej. (Zał. nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 4, 5, 6 i 8 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym wyżej. (Zał. nr 3 do SIWZ) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa wyżej (Zał. nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – (jeśli dotyczy) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego doświadczenia, zrealizuje te usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału, albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 6) Wycenę nadzoru autorskiego – Załącznik nr 1A do SIWZ; 7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach