Przetargi.pl
Budowa hali praktyk szkolnych z zapleczem dydaktycznym i szatniowo – sanitarnym przy Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Pruszkowie

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali praktyk szkolnych z zapleczem dydaktycznym i szatniowo – sanitarnym przy Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali praktyk szkolnych z zapleczem dydaktycznym i szatniowo – sanitarnym przy Zespole Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Pruszkowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz wszystkich niezbędnych odbiorów technicznych. Szczegółowy zakres zamówienia określają : a) decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę nr 1944/2019 z dnia 09.10.2019 r., b) projekt budowlany, c) projekt wykonawczy (branża konstrukcyjno - budowlana, sanitarna, elektryczna oraz aranżacja wnętrz), d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; e) decyzja MWKZ z dnia 30.07.2019 r. Realizacja zadania inwestycyjnego będzie odbywać się przy czynnych obiektach – funkcjonująca placówka szkolna, w związku z powyższym występuje konieczność zapewnienia komunikacji dla użytkowników budynku oraz zablokowanie możliwości niekontrolowanego dostępu do placu budowy dla uczniów i pracowników placówki. Wykonawca musi liczyć się z wynikającymi z tego utrudnieniami. UWAGA ! 1. Częścią zamówienia jest uzyskanie pozwolenia na badania archeologiczne od Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz zapewnienie stałego nadzoru archeologicznego przy wszelkich pracach ziemnych, związanych z realizacją inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w decyzji MWKZ znak WA.5183.18.14.2019.PP; 2. Zamawiający planuje następujące finansowanie inwestycji: w roku 2020 zamierza przeznaczyć do 1 970 000,00 zł, w roku 2021 pozostałą kwotę. Wykonawca musi zaakceptować powyższe finansowanie. 3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje, a nie jako nazwy konkretnych produktów i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. Ogólny opis budynku Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony składający się z dwóch kondygnacji nadziemnych, wykonany w technologii murowanej tradycyjnej. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych, ściany nadziemia z pustaków szczelinowych. W części dwukondygnacyjnej oraz nad częścią zaplecza sanitarno – szatniowego po stronie północnej budynku stropy gęstożebrowe Teriva. Nad halą warsztatową płyty strunobetonowe. Dach płaski. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną. Budynek łączy w sobie trzy funkcje: 1. hala warsztatów szkolnych z zapleczem szatniowo – sanitarnym, 2. sale zajęć dydaktycznych, 3. zaplecze szatniowo - sanitarne dla boiska szkolnego. Na parterze budynku w jego południowej części usytuowano pomieszczenia szatniowo - sanitarne dla warsztatu składające się z szatni męskiej z umywalnią, damskiej, i szatni dla osoby niepełnosprawnej, pokój socjalny oraz pokój nauczycielski oraz zaplecze sanitarne składające się z toalety męskiej, damskiej dostosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenia gospodarczego. Na piętrze w części południowej umieszczono dwie pracownie na 15 osób każda służące zamiennie jako sala zajęć lub sala zajęć komputerowych (sale meblowane będą w stosunku do potrzeb, dlatego też pokazane na rysunkach umeblowanie należy traktować jako przykładowe), zaplecze sanitarne składające się z toalety męskiej, oraz z damskiej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Parter i piętro części południowej połączono za pomocą klatki schodowej wyposażonej w windę hydrauliczną dla osób niepełnosprawnych. W części środkowej budynku umieszczono halę warsztatową z trzema podnośnikami w tym jednym czterokolumnowym i dwoma dwukolumnowymi. W części północnej budynku zaplecze szatniowo - sanitarne dla boiska składające się z dwóch szatni ogólnego przeznaczenia, umywalni, szatni dla osoby niepełnosprawnej oraz magazynów połączonych funkcjonalnie z częścią warsztatową. Szatnie w założeniu mają być dostępne w godzinach zajęć pozaszkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 100 000,00 (sto tysięcy złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach