Przetargi.pl
Budowa hali montażowo - magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającej wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu posadowionej w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 10) Z-4/I/2014/PNT

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali montażowo - magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającej wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu posadowionej w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 10) Z-4/I/2014/PNT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi budowa hali montażowo - magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającą wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 10). Roboty budowlane objęte niniejszym zakresem zamówienia prowadzone będą na podstawie następujących dokumentów: Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji budowlanej pt.: Budowa budynku hali montażowo-magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającego wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach na działce nr 12/28 z wolnostojącą instalacją paneli fotowoltaicznych na działce nr 12/29, obręb 003 na podstawie którego została wydana decyzja o pozwolenie na budowę nr 680/13 z dnia 06 czerwca 2013 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy kserokopię pozwolenia na budowę w dniu zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiotowe pozwolenie pozostaje do wglądu Wykonawców w jego siedzibie. Wykonanie robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji wykonawczej pt. Budowa budynku hali montażowo-magazynowej z instalacją fotowoltaiczną spełniającego wymogi budynku niskoenergetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach na działce nr 12/28 z wolnostojącą instalacją paneli fotowoltaicznych na działce nr 12/29, przedmiarów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Projekt wykonawczy TOM I Architektura i konstrukcja; projekt drogowy; projekt zjazdu z ulicy Szadoka. Projekt wykonawczy TOM II - rysunki konstrukcyjne; Projekt wykonawczy TOM III - instalacji elektrycznych; Projekt wykonawczy TOM IV - instalacji elektrycznych niskoprądowych; Projekt wykonawczy TOM V - instalacji fotowoltaicznej; Projekt wykonawczy TOM VI: zewnętrznej instalacji wod.-kan.; wewnętrznej instalacji wod.-kan.; instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; instalacji grzewczej i technologii kotłowni gazowej; instalacji gazu; Rewizja nr 1 projektu wykonawczego w zakresie zmiany układu konstrukcyjnego hali w segmencie A z listopada 2013 r. Przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla projektów wykonawczych. Zamawiający informuje, że inwestycja będzie prowadzona na działkach o numerach 12/28 oraz 12/29. Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określają dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 siwz będące dokumentami zawierającymi tajemnicę przedsiębiorstwa. Udostępnienie ww. dokumentów następować będzie wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, po złożeniu pisemnego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Dokumentacje, o których mowa w pkt. 3.1 siwz zostaną udostępnione wnioskującym Wykonawcom w wersji elektronicznej na płycie CD, według wyboru Wykonawcy za odbiorem osobistym lub wysyłana za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Pobranie dokumentacji podlega opłacie w kwocie: 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) - dla Generalnego Wykonawcy; 30 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) - za jeden zakres dla Wykonawców składających oferty częściowe; płatnej na konto Zamawiającego o nr: 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493. Dowód uiszczenia ww. opłaty stanowić powinien załącznik do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu drugim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokumentacje projektowe, o których mowa w pkt. 3.1 siwz, w całości chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. nr 90 poz. 631 z późn. zm.). Prawa autorskie do powyższych dokumentacji projektowych przysługują wyłączenie Projektantom i Zamawiającemu. Wykonawcę obowiązuje zatem całkowity zakaz powielania, rozpowszechniania oraz jakiegokolwiek opracowywania czy też innego wykorzystania przedmiotowych dokumentacji projektowych, jak również zawartych w nich informacji projektowych i technicznych. Dokumentacje te mogą zostać wykorzystane przez Wykonawcę wyłącznie do celów związanych z udziałem w niniejszym postępowaniu. W przypadku naruszenie wyżej opisanego zakazu bądź jakiegokolwiek innego naruszenia praw autorskich Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wyrządzonej Zamawiającemu lub Projektantom szkody oraz do zwrotu wszelkich korzyści, które z tego tytułu uzyskał. Wykonanie przedmiotu zamówienia dla Generalnego Wykonawcy obejmuje następujący zakres rzeczowy: wykonanie robót budowlano - konstrukcyjnych; stan surowy zamknięty, roboty wykończeniowe, dostawa i montażu dźwigu osobowego; wykonanie w zakresie instalacji elektrycznych, w tym: instalacja oświetleniowa; instalacja gniazd wtykowych; instalacja fotowoltaiczna; stacja trafo; wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych słaboprądowych, w tym: instalacja systemu kontroli dostępu; instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu; system telewizji dozorowej CCTV; instalacja teletechniczną; instalacja oddymiania; instalacja systemy przyzywowego; instalacja BMS; wykonanie instalacji odgromowej; wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, w tym: instalacja wody cieplnej; instalacja wody zimnej; instalacja kanalizacyjna. wykonanie instalacji grzewczej i kotłowni gazowej; wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wykonanie instalacji gazowej wykonanie w ramach uzbrojenia terenu: zewnętrznych instalacji wod.-kan. zewnętrznych kanalizacji deszczowej przyłącza energetycznego. wykonanie zagospodarowania i urządzenia terenu: - wykonanie chodników i dojazdów do budynku; - wykonania ogrodzenia terenu; - wykonanie zjazdu do ul. Szadoka. Do obowiązków Generalnego Wykonawcy należy: zorganizowanie na placu budowy i utrzymanie do końca prowadzenia inwestycji pomieszczenia (postawienie kontenera); organizacja placu budowy, w tym doprowadzenie na potrzeby budowy niezbędnych mediów, uzyskania niezbędnej zgody właściciela przyłączy oraz pokrycia kosztów ich zużycia i rozliczenia się z właścicielem przyłączy wg odrębnej umowy; usuniecie (naprawa) szkód na drogach publicznych oraz na drogach wewnętrznych spowodowanych pracami przy realizacji zamówienia; dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji z wykonanego zamówienia w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie m.in. dostarczenie takich dokumentów jak: Instrukcje, Deklaracje zgodności, Deklaracje bezpieczeństwa, Świadectwa homologacji, Decyzje o dopuszczeniu urządzeń do eksploatacji; Wyniki przeprowadzonych pomiarów, sprawdzeń, Instrukcje obsługi budynku, Protokół dokumentacji rozruchowej a także dokonanie w imieniu Zamawiającego stosownych zgłoszeń (UDT, PG, PKP Energetyka); odbiory końcowe; przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie zamontowanych urządzeń i instalacji; uporządkowanie terenu i obiektu po wykonaniu prac; wykonanie niezbędnych pomiarów, sprawdzeń, protokołów z uruchomienia instalacji; uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; opracowanie scenariusza i instrukcji p. poż. dla budynku oraz dostarczenie i zamontowanie według niej wszystkich niezbędnych urządzeń gaśniczych oraz dokonanie oznaczeń dróg ewakuacji, hydrantów, gaśnic i innych urządzeń p. poż; opracowanie instrukcji obsługi i użytkowania budynku; zapewnienie dla prowadzonej inwestycji niezbędnej obsługi geodezyjnej; wykonanie mapy obiektu i naniesienie w zasobach geodezyjnych w 6 egzemplarzach; wykonanie w ścisłej współpracy z Projektantem dokumentacji powykonawczej dla wykonanej Inwestycji i dostarczenie jej Zamawiającemu. Wykonawca jest również obowiązany do ubezpieczenia placu budowy od ognia, huraganu, powodzi, kradzieży i innych zdarzeń losowych dot. robót, obiektów, budowli, urządzeń mienia ruchomego związanych z wykonaniem zamówienia na kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł. Ubezpieczenie placu budowy spełniające powyższe warunki stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie udzielenia zamówienia. Zamawiający informuje, iż Wykonawca na każdym etapie robót zobowiązany jest przestrzegać reżimu technologicznego oraz kłaść szczególny nacisk na realizację zapisów dokumentacji projektowej, ponieważ zaprojektowany obiekt ma spełnić wymagania budynku - niskoenergetycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: przez Generalnego Wykonawcę w wysokości 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100); w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - budynek nr 10, gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach