Przetargi.pl
Budowa hali magazynowo - garażowej oraz remont pomieszczeń, instalacji elektrycznej i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego Komendy Miejskiej PSP we Włocławku

Komenda Miejska PSP ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Rolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 320 805 , fax. 542 320 830
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska PSP
    ul. Rolna 1
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 320 805, fax. 542 320 830
    REGON: 10874570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali magazynowo - garażowej oraz remont pomieszczeń, instalacji elektrycznej i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego Komendy Miejskiej PSP we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń, instalacji elektrycznej i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego Komendy Miejskiej PSP we Włocławku o parametrach i w zakresie obejmującym wykonanie następujących robót w zakresie branży budowlanej i elektrycznej. Część I • budowa hali magazynowo-garażowej – wykonanie dojazdów utwardzonych z kostki betonowej - 525 m2, wykonanie w hali warstwy z kostki betonowej wraz z podbudową - 339 m2. Część II • remont 13 pomieszczeń biurowych – demontaż i montaż szaf biurowych, wykonanie sufitu podwieszanego, docięcie drzwi, wygładzenie i malowanie ścian, montaż paneli i listew podłogowych, • remont instalacji elektrycznej na I piętrze obiektu Komendy Miejskiej PSP, • remont awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać wykonawcy, którzy: 5.1. Spełniają warunki udziału w zakresie: 5.1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 5.1.1.1. Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum: - Cześć I - 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu dojazdów, ułożenia kostki betonowej, o charakterze i stopniu trudności wykonania zbliżonej do przedmiotowej strażnicy o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN - Część II - 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu pomieszczeń, remontu instalacji elektrycznej, o charakterze i stopniu trudności wykonania zbliżonej do przedmiotowej strażnicy o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN 5.1.1.2. Dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: Część I  kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. Osoba ta musi posiadać min. 3 letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień) jako kierownik budowy lub zastępca kierownika budowy; Część II  kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. Osoba ta musi posiadać min. 3 letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień) jako kierownik budowy lub zastępca kierownika budowy;  kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektroenergetycznych. 5.1.1.2.1. Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.). 5.1.1.3. Wykazał posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 200.000,00 PLN. 5.1.1.4. Dysponował odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach