Przetargi.pl
Budowa hali magazynowej z zapleczem higieniczno - sanitarnym oraz budowa w rejonie przedmiotowej hali Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Etap I - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Gmina Świerklany ogłasza przetarg

  • Adres: 44-266 Świerklany, Kościelna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 327 500, , fax. 32 43 27 501
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
    Kościelna 85
    44-266 Świerklany, woj. śląskie
    tel. 324 327 500, , fax. 32 43 27 501
    REGON: 27625900800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali magazynowej z zapleczem higieniczno - sanitarnym oraz budowa w rejonie przedmiotowej hali Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Etap I - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót będzie obejmował: 1) wykonanie zarurowania rowu wraz z umocnieniem wlotu i wylotu 2) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w zakresie następujących odcinków: ­ od studni WD2 do studni D15 ­ od studni WD1 do studni D9 wraz z jednym osadnikiem OS1 i jednym separatorem Sep1 ­ od studni D8 do studni D10 ­ od studni D2 do studni D11 ­ odwodnienie linowe wraz z wpustami OL6 i OL7 i podłączeniem do studni D5 i D6 ­ odwodnienie linowe wraz z wpustami OL8 i OL9 i podłączeniem do studni D3 i D4 ­ odwodnienie liniowe wraz z wpustami OL3 i OL4 i podłączeniem do studni D9 i D10 ­ odwodnienie liniowe wraz wpustem OL5 i podłączeniem do studni D7 ­ od studni D11 do studni D14, za wyjątkiem odcinków łączących projektowane rury spustowe ze studniami włączeniowymi 3) budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S1 do studni S3 4) zabudowę rur ochronnych dla przejścia wodociągu oraz gazociągu w miejscu kolizji z zarurowanym rowem 5) demontaż istniejącego ogrodzenia wzdłuż rowu przewidzianego do zarurowania 6) montaż ogrodzenia zgodnie z rysunkiem nr 3 PZT ZMIANY ADAPTACYJNE CZĘŚCI ISTNIEJĄCEJ (za wyjątkiem zmiany w zakresie bramy wjazdowej) 7) budowę wiaty na odpady wielkogabarytowe UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie rysunków warsztatowych konstrukcji stalowej wiaty na odpady wielkogabarytowe i uzyskać akceptację tych rysunków przez projektanta obiektu. 8) budowę zespołu dwóch boksów betonowych na odpady budowlane i zużyte opony 9) dostawę i montaż (wraz z wykonaniem fundamentu) wagi samochodowej UWAGA ! W pozycji kosztorysowej dotyczącej dostawy, fundamentowania i montażu wagi samochodowej (poz. 37 w kosztorysie 01. Architektura - ETAP I), podczas kalkulacji tej pozycji należy wycenić: a) dostawę i montaż wolnostojącej, najazdowej, elektronicznej wagi samochodowej do ważenia samochodów i innych pojazdów kołowych od 400 do 60 000 kg o wymiarach 3,0 x 14,0 x 0,28 m. Waga musi się składać z pomostu ważącego posadowionego na czujnikach tensometrycznych wykonanych ze stali nierdzewnej o stopniu ochrony przeciw wilgoci IP68 oraz terminala wagowego typu LCD. Działka odczytowa i legalizacyjna wagi powinna wynosić d=e=20 kg, natomiast minimalne obciążenie, poniżej którego nie powinno się dokonywać pomiaru to min. 400 kg. Pomost wagowy musi być wykonany w postaci konstrukcji stalowo-betonowej. Konstrukcja musi być wykonana z modułów. Każdy z nich musi być spawany (brak elementów skręcanych). Całość konstrukcji stalowej musi być wcześniej oczyszczona strumieniowo (śrutowana) i pomalowana metodą natryskową farbą antykorozyjną oraz farbą nawierzchniową. Tak wykonana powłoka malarska musi spełniać wymagania antykorozyjne dla klasy C3. Grubość powłoki lakierniczej nie może być mniejsza niż 180 Nawierzchnia pomostu wagowego musi być wyniesiona na ok. 280 mm nad poziom terenu. Waga musi być ustawiona na przenośnych fundamentach prefabrykowanych jako konstrukcja przenośna. Prefabrykaty pod wagę muszą być wykonane z betonu C40/50 i ułożone na jednakowym poziomie. Najazdy muszą tworzyć integralną część stopy prefabrykatu i muszą mieć długość 3,0 m. Terminal wagowy typu LCD musi być wyposażony w dwa złącza RS 232 do podłączenia drukarki, komputera lub wyświetlacza zewnętrznego wielkogabarytowego. Zasilanie - 230 V. Waga musi posiadać legalizację WE zgodną z OIML (służącą do rozliczeń handlowych) i spełniająca wymogi Unii Europejskiej. b) kompletne okablowanie c) wypożyczenie i transport wzorców 25 ton do regulacji i legalizacji wagi d) wynajem wózka widłowego do przemieszczania wzorców przy regulacji i w legalizacji wagi e) transport wagi f) przygotowanie wagi do legalizacji g) legalizację wagi oraz opłaty urzędowe h) fundament prefabrykowany z najazdami o długości 3 m każdy i) program do obsługi wagi w wersji STANDARD j) zestaw komputerowy k) wynajęcie dźwigu na potrzeby montażu wagi l) dostawę i montaż wyświetlacza zewnętrznego wielkogabarytowego o wysokości cyfr min. 100 mm. 10) adaptację szatni w istniejącej hali magazynowej na potrzeby obsługi administracyjnej i dozoru całego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz wagi samochodowej 11) zagospodarowanie terenu w zakresie części północnej inwestycji patrząc od rowu przewidzianego do zarurowania, w tym: ukształtowanie terenu zielonego, ułożenie warstw podbudowy pod nawierzchnię utwardzoną, ułożenie nawierzchni utwardzonej z bentonitów drogowych 12) dostawę i ustawienie elementów wyposażenia PSZOK nie połączonych na stałe z gruntem, tj. różnego typu kontenerów na segregowane odpady. Zakres obejmuje nw. typy kontenerów, które Wykonawca powinien zakupić i dostarczyć jako wyposażenie PSZOK lub przenieść istniejące na nowe miejsce lokalizacji wraz z ich podłączeniem elektrycznym (jeżeli tego wymaga kontener): a) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne – 1 szt. (kontener istniejący do przeniesienia) b) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na szkło – 1 szt. (kontener istniejący do przeniesienia) c) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na papier – 1 szt. (kontener istniejący do przeniesienia) d) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na metal – 1 szt. (kontener istniejący do przeniesienia) e) kontener KP7 (7m3), dł. 3450 mm, szer. 1730 mm, wys. 1460 mm z przeznaczeniem na styropian – 1 szt. (kontener istniejący do przeniesienia) f) kontener KP10 (10m3), dł. 3900 mm, szer. 1730 mm, wys. 1800 mm – z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne – 1 szt. (dostawa Wykonawcy) g) kontener KP10 (10m3), dł. 3900 mm, szer. 1730 mm, wys. 1800 mm – z przeznaczeniem na szkło – 1 szt. (dostawa Wykonawcy) h) kontener KP10 (10m3), dł. 3900 mm, szer. 1730 mm, wys. 1800 mm – z przeznaczeniem na odpady zielone – 1 szt. (dostawa Wykonawcy) i) pomieszczenie magazynowe kontenerowe (istniejące, do przeniesienia i podłączenia elektrycznego) dł. 4 m, szer. 3 m, wys. 2,13 m – 1,9 m - z przeznaczeniem na odpady elektryczne i elektroniczne m) pomieszczenie magazynowe kontenerowe z wanną wyłapującą (istniejące, do przeniesienia i podłączenia elektrycznego) o wym. dł. 4,94 m, szer. 2,35 m, wys. 2,32 m z przeznaczeniem na odpady niebezpieczne Wszystkie ww. kontenery zostaną rozmieszczone wzdłuż zachodniej granicy terenu przeznaczonego pod PSZOK. 13) budowę oświetlenia zewnętrznego w zakresie obszaru przewidzianego do utwardzenia, zgodnie z dokumentacją projektową tego zakresu dla Etapu I 14) budowę instalacji monitoringu wizyjnego w zakresie obszaru przewidzianego do utwardzenia zgodnie z dokumentacją projektową tego zakresu dla Etapu I 15) przebudowę istniejącego przyłącza energetycznego UWAGA ! Zamawiający przewiduje w kosztorysie wywóz ziemi, gruzu, tłucznia z rozbieranych podbudów oraz innych materiałów z rozbiórki (odpadów) na odległość maksymalną 6 km. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt znaleźć miejsce składowania odpadów w odległości nie większej niż 6 km od miejsca prowadzenia inwestycji. W przypadku gdy Wykonawca będzie wywoził odpady na odległość większa niż 6 km Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wywóz ww. odpadów tylko na odległość do 6 km. 3.3. Zgodnie z ustawą Prawo budowlane należy dokonać nw. formalności: a) dokonać zawiadomienia o zakończeniu robót i zamiarze użytkowania obiektu właściwych terenowo służb Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej oraz uzyskać pozytywne decyzje/zaświadczenia o braku sprzeciwu w tym zakresie, b) złożyć, w imieniu Zamawiającego do właściwego terenowo organu nadzoru budowlanego, wniosek wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego Etapu nr I. 3.4. Zamawiający informuje, iż z uwagi na przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu nie ma zastosowania przepis art. 29 ust. 5 Pzp. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.5.1. dokumentacji projektowej, 3.5.2. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.5.3. operacie wodno-prawnym, 3.5.4. istotnych postanowieniach umowy. 3.6. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z: 3.6.1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 ze zm.), 3.6.2. rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.2003.169.1650 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) na okres co najmniej równoważny okresowi związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.27.1. załącznik nr 1 – Formularz Oferty; 10.27.2. oryginał pełnomocnictwa (lub poświadczona notarialnie kopia) udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy);  w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bądź elektroniczna kopia tego dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - art. 97 § 2 Prawa o notariacie) udzielone osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu; 10.27.3. oryginał pełnomocnictwa (lub poświadczona notarialnie kopia) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;  w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej: pełnomocnictwo w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bądź elektroniczna kopia tego dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - art. 97 § 2 Prawa o notariacie) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 10.27.4. załącznik nr 2 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. wykluczenia; 10.27.5. załącznik nr 3 – Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Pzp dot. warunków udziału; 10.27.6. załącznik nr 4 – zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp w zakresie sytuacji finansowej (jeśli dotyczy); 10.27.7. załącznik nr 5 – zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp w zakresie zdolności zawodowej (jeśli dotyczy); 10.27.8. kosztorysy ofertowe uproszczone: 1) architektura i konstrukcja – etap I 2) sieci i instalacje sanitarne – etap I 3) instalacje elektryczne wewnętrzne i oświetlenie terenu – etap I 4) instalacja telewizji dozorowej oraz sygnalizacji włamania – etap I 5) przebudowa istniejącego przyłącza energetycznego kablowego ziemnego NN 10.27.9. kopia dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach