Zakład Karny w Garbalinie ogłasza przetarg
- Adres: 99100 Łęczyca,
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 3880000, 3880032 , fax. 243 880 008
- Data zamieszczenia: 2018-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Garbalinie
99100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. 024 3880000, 3880032, fax. 243 880 008
REGON: 32123000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA HALI LOGISTYCZNEJ NA TERENIE ZAKŁADU KARNEGO W GARBALINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa hali logistycznej na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie z częścią socjalno – magazynową oraz niezbędną infrastrukturą zgodnie z dokumentacją projektową branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej stanowiącymi załączniki nr 8 – 14.2 do SIWZ. 2. Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego i systemu kontroli dostępu zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym (PFU) stanowiącym załączniki nr 22 - 22.3 do SIWZ. 3. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej (w 3 kpl.) oraz w formie elektronicznej w formatach PDF oraz DWG. Uwaga 1. Stolarka drzwiowa w przejściach wyposażonych w kontrolę dostępu musi spełniać wymogi systemu tj. konieczność wyposażenia w elektrozaczepy i kontaktrony. 2. Stanowiska natryskowe w pomieszczeniu umywalni wyposażyć w system bezbrodzikowy (zastosować odpływy liniowe lub inne) oraz przegrody wykonane z materiału HPL o grubości min. 10mm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczności wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert. Ustala się wadium w wysokości: 30.000,00 słownie trzydzieści tysięcy złotych 00/100. Oferta, która nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na nieoprocentowane konto zamawiającego: Zakład Karny w Garbalinie,Garbalin 18, 99-100 Łęczyca, NBP Oddział Łódź, nr rachunku 02 1010 1371 0009 5413 9120 0000 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formach określonych w pkt. 2 Wykonawca powinien wpisać: znak sprawy D.kw.2232.10.2018.OT, oraz numer konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium. Wykonawca wybierając wadium określone w pkt. 2, ppkt. 2-5) oryginał składa w oddzielnej, odpowiednio oznakowanej kopercie, z której wynika, do jakiego postępowania jest składane. Wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie) w terminie do dnia składania ofert, a kopię dołączyć do oferty. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Harmonogramu rzeczowo – finansowego obejmującego terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót budowlano-instalacyjnych wraz z kosztorysami dla danej grupy robót - zgodnego z kosztorysem inwestorskim załączonym do oferty. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Budowlanego będącego przedstawicielem Zamawiającego. Zaakceptowany harmonogram rzeczowo - finansowy stanowi załącznik do umowy i stanowi podstawę do finansowego i terminowego rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności będzie podstawą sporządzania protokołów odbiorów częściowych na podstawie, których wystawiane będą faktury częściowe oraz rozliczenia danego zakresu robót. Harmonogram będzie przewidywał minimum 8 części, za które zostaną wystawione faktury częściowe. W toku realizacji umowy Zamawiający ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co harmonogramu oraz wnioskować o wprowadzenie wymaganych przez niego zmian. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego i przedłożenia Zamawiającemu poprawionego harmonogramu w terminie 4 dni roboczych od przekazania uwag. Wykonawca będzie zobligowany do skorygowania harmonogramu w przypadku gdy stanie się on niespójny z faktycznym postępem prac lub ze zobowiązaniami Wykonawcy, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od wystąpienia niespójności lub na żądanie Zamawiającego. Skorygowany harmonogram wymaga akceptacji Zamawiającego. Zmiana harmonogramu i jego akceptacja nie pozbawia Zamawiającego prawa naliczenia kar umownych z tytułu nie dotrzymania terminu wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
Dodano: 2024-07-25 - Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20 - Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-19 - „Przebudowa korytarzy na I i II piętrze Szkoły Podstawowej w Poświętnem”
Dodano: 2024-07-19 - Budowa, modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bolesławiec
Dodano: 2024-07-18