Przetargi.pl
Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi w formule „zaprojektuj-wybuduj”

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, pl. Zamkowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 9235115600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi w formule „zaprojektuj-wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot główny: CPV: 45212200 - 8 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, Przedmioty dodatkowe: CPV: 71000000 – 8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej z dokumentami uzupełniającymi wraz z realizacją inwestycji pn.: „Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi”. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj-wybuduj”, w związku z czym zostało podzielone na dwa etapy realizacji (etap 1 – wykonanie dokumentacji projektowej, etap 2 – wykonanie robót budowlanych). W ramach etapu I ww. zadania należy zaprojektować: salę gimnastyczną w formie hali namiotowej o konstrukcji stalowej o wymiarach (12 m x 23 m x 6 m) pokrytej podwójną powłoką z PCV z nawierzchnią poliuretanową, dwuspadowym dachem, ogrzewaniem gazowym, oświetleniem wewnętrznym. Powyższa hala ma być całoroczna, na czas nieokreślony wraz z łącznikiem dołączonym do szkoły i szatni murowanych od strony południowej. Obiekt musi być zaprojektowany i wykonany w niezbędne instalacje do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynku. Niezbędne jest przełożenie infrastruktury technicznej poza obrys projektowanej sali. Ww. zadanie należy zrealizować po uzyskaniu pozwolenia na budowę zgodnie z wydaną decyzją. Teren objęty opracowaniem znajduje się w Tucholi przy ul. Świeckiej 105 na działce o nr ewid. 1738/4. Na terenie działki usytuowany jest budynek Szkoły Podstawowej nr 5, kompleks sportowy „Moje Boisko – Orlik 2012”, plac zabaw, budynek gospodarczy, parking dla samochodów osobowych z dostępem do drogi publicznej - szczegółowy opis realizacji etapu 1 i 2 zamieszczono w zał. nr 1-3 do niniejszej SIWZ. Etap 2 dotyczy realizacji zamówienia polegającej na wykonaniu robót budowlanych, które zostały wcześniej zaprojektowane, zgodnie z wykonaną dokumentacją i wydanym pozwoleniem przez odpowiednie organy. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu na którym realizowane będzie zamówienie, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:  złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (7 dni od podpisania umowy);  Wykonawca ubezpieczy budowę na okres realizacji przedmiotu zamówienia od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanej działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy oraz ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej obejmującej m.in. ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa osób przebywających na placu budowy z upoważnienia albo bez, a także od zniszczeń robót objętych umową, materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas budowy – ryzyk budowlanych; kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy, nie później jednak niż w dniu przekazania placu budowy,  Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych objętych umową i po uzgodnieniu z Zamawiającym przedłoży go do zatwierdzenia w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu budowy,  przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Zamawiający może wymagać od wybranego w drodze przetargu Wykonawcy dostarczenia m in. następujących certyfikatów i autoryzacji:  certyfikat lub deklarację zgodności z normą EN 14904 lub EN 14041. Certyfikat musi być wydany przez specjalistyczne laboratorium potwierdzające parametry projektowanej nawierzchni,  kartę techniczną nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta,  autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy inwestycji wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Zamawiający wymaga aby pracownicy firmy wykonującej zadanie, charakteryzowali się kulturą osobistą. Pracownicy muszą zachować wszelkie ostrożności podczas pracy, gdyż teren objęty budową położony jest w szkole. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1a – uchwała, Załącznik nr 1b – poglądowa mapa sytuacyjno- wysokościowa, Załącznik nr 2 - plan SP5 hala namiotowa, Załącznik nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.5.2018.AS – Budowa hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Tucholi w formule „zaprojektuj-wybuduj”. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, - dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, - dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium, - wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów potrzebnych do realizacji zamówienia – załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach