Przetargi.pl
BUDOWA HALI GARAŻOWO-MAGAZYNOWEJ PRZY UL. BATOREGO W ZĄBKACH

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 781 68 18 wew. 137 , fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
    REGON: 14168401200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA HALI GARAŻOWO-MAGAZYNOWEJ PRZY UL. BATOREGO W ZĄBKACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację I etapu projektu polegającą na budowie hali garażowo-magazynowej oraz budowie instalacji zewnętrznych (wod, kan, gaz, c.o. i elektr.) z zagospodarowaniem działki nr 2/3 przy ul. Batorego w Ząbkach (chodniki, drogi, oświetlenie). 1.1 Budowa hali: a)Wymiary: długość 26,65m, szerokość 26,00m, wysokość 8,8m. b)Powierzchnia użytkowa (netto) 750,28 m2, w tym powierzchnia garażu 506,12 m2 . c)Ściany fundamentowe i konstrukcyjne z bloczków betonowych, ściana podwalinowa o grubości 18cm zbrojona. Izolacja fundamentów w oparciu o technologię Combiflex-C2 ( firmy Schomburg lub równoważne). Izolacja ścian fundamentowych z polistyrenu ekstradowanego gr. 8cm w części socjalnej hali. d)Ściany hali z bloczków gazobetonowych, płyty Kingspan KS1150 TF lub równoważne o grubości 10 cm z widocznym mocowaniem, wypełnione sztywną pianką poliuretanową, (wsp. U=0.24), elewacja części socjalnej z paneli trójwarstwowych gr.10cm. e)Ściany wewnętrzne części socjalnej malowane farbami emulsyjnymi f)Okna w części socjalnej z aluminium (razem 12+8 otworów), drzwi stalowe pełne. g)Dodatkowe elementy elewacji, 3 szklane daszki nad wejściami do budynku, drabina zewnętrzna kotwiona, platforma przychodowa na dolnym podeście (parking z zakrętem 180 stopni). h)Stropy Filigran lub równoważne gr.20 cm z betonu zbrojonego (szczegółowy projekt tego typu stropu wykonywany jest przez firmę dostarczającą strop na etapie realizacji). i)Dach konstrukcji stalowej z dźwigarów kratowych, płyty dachowe Kingspan KS1000 RW lub równoważne o grubości 8cm, o trapezowym profilowaniu, wypełnione wełną mineralną, (wsp. U=0.29). Ocieplenie dachu nad częścią socjalną o gr. 15cm. Naświetla dachowe wg rozwiązań systemowych firmy Kingspan lub równoważne. Kominy nad dachem zakończone za pomocą nasady obrotowej Turbowent lub równoważne. 1.2 Instalacje wewnętrzne hali i wyposażenie a)Piony wod-kan i instalacja ppoż. b)Instalacja centralnego ogrzewania, w tym wyposażenie kotłowni gazowej (kondensacyjny kocioł gazowy 200kW, podgrzewacz c.w.u. 200dm3 ). c)Instalacja elektryczna, w tym lampy oświetleniowe, elementy sygnalizacji alarmu pożaru i okablowanie strukturalne (bez instalacji słaboprądowej SAWiN). d)Wentylacja mechaniczna. e)Wykończenie pomieszczeń pod klucz, glazura, terakota, biały montaż (w tym dozowniki mydła, uchwyt na papier), drzwi i poręcze dla niepełnosprawnych. 1.3 Instalacje zewnętrzne (wspólne dla hali i budynku biurowego) a)Zasilanie wodociągowe i ppoż. (od studzienki wodomierzowej od strony ul. Nowej). b)Kanalizacja sanitarna z pompownią ścieków (do ostatniej studzienki przed włączeniem do kanału w ul. Batorego). c)Kanalizacja deszczowa ze zbiornikiem żelbetowym o objętości 55m3 (z 2 pompami) i systemem skrzynek rozsączających (o pojemności 41,5m3). d)Zasilanie gazowe kotłowni w hali i budynku biurowego (od skrzynki na przyłączu gazowym umieszczonej na ścianie hali). e)Instalacja elektryczna (z rozdzielni od strony budynku biurowego). f)Przewody z rur preizolowanych (do zasilenia instalacji c.o. w budynku biurowym). 1.4 Zagospodarowanie terenu. a)Rozbiórka tymczasowych budynków kontenerowych. Lamp oświetleniowych. b)Drogi dojazdowe (bez zjazdów w ul. Batorego i Nową), parkingi i chodniki. c)Oświetlenia terenu działki. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz technologia robót określone są w załącznikach projektowych - Załącznik Nr 1 do SIWZ i przedmiarach - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, dopuszcza się zastosowanie materiałów, urządzeń i innych wyrobów równoważnych pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej oraz pod warunkiem, ze ich zastosowanie nie spowoduje konieczności przeprojektowania rozwiązań zawartych w dokumentacji technicznej i nie naruszy warunków decyzji pozwolenia na roboty budowlane. 3. Do obowiązków wykonawcy należą ponadto n/w czynności: 3.1 Protokolarne przyjęcie (w formie protokołu wprowadzenia) od inwestora terenu budowy; 3.2 Zorganizowanie, kierowanie i realizacja budowy w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; 3.3 Prowadzenie dokumentacji budowy; 3.4 Zabezpieczenie terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, w tym m.in. ustawienia na terenie budowy przed rozpoczęciem robót tablicy informacyjnej, ogrodzenia i znaków ostrzegawczych odpowiadających wymogom określonym w przepisach prawa budowlanego, przepisów BHP i zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, planem BIOZ oraz późniejsza likwidacja; 3.5 Zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy oraz późniejsza jego likwidacja; 3.6 Zabezpieczenie ścian wykopów, zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących sieci uzbrojenia podziemnego, zabezpieczenie istniejących nawierzchni dojść, chodników, dróg przed uszkodzeniami spowodowanymi prowadzonymi robotami i środkami transportu wykonawcy i dostawców; 3.7 Zapewnienie stałych warunków widoczności (w dzień i w nocy) urządzeń i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa; 3.8 Zapewnienie warunków bezpieczeństwa na terenie budowy zgodnie z wymogami prawa i bezpieczeństwa wykonywania robót; 3.9 Wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, demontażowe, przywrócenia terenu budowy wraz z przyległym otoczeniem do stanu pierwotnego (w trakcie budowy i po jej zakończeniu), związane z wywozem i składowaniem odpadów i śmieci oraz innych materiałów i nieczystości w tym ścieków; 3.10 Koordynacja robót poszczególnych branż i podwykonawców; 3.11 Zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 3.12 Natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii; 3.13 Podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym; 3.14 Zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów; 3.15 Ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; 3.16 Realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy; 3.17 Zgłaszanie inspektorowi nadzoru do sprawdzenia lub odbioru robót ulegających zakryciu bądź zanikających; 3.18 Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze zawierające komplet dokumentów ( rysunki techniczne, atesty, aprobaty, certyfikaty, deklaracje zgodności, próby i badania, świadectwa, protokoły odbiorów branżowych, protokoły odbiorów przez eksploratorów sieci, oświadczenia wymagane przez Zamawiającego itd. ) oraz po 1 egzemplarzu bieżącej dokumentacji powykonawczej dotyczącej zakończonych i odebranych robót w przejściowym fakturowaniu; 3.19 Ubezpieczenie budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót; 3.20 Dokonanie wymaganych przepisami oraz ustalonych w umowie bądź nakazanych przez inspektora nadzoru prób, sprawdzeń, badań, pomiarów itp.; 3.21 Przygotowanie wymaganych dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót oraz uzyskania pozwolenia do użytkowania; 3.22 Prowadzenie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez Zamawiającego; 3.23 Użycie materiałów i urządzeń wysokiej jakości, posiadających odpowiednie atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami projektu i Zamawiającego, dopuszczone do stosowania (wg. wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego) oraz które uzyskały potwierdzenie przez nadzór inwestorski na jego wbudowanie. 3.24 Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21 lit. a Prawa Budowlanego oraz projektu organizacji placu budowy; 3.25 Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych; 3.26 Zabezpieczenie wykonywanych robót przed ich zniszczeniem i przed wpływami warunków atmosferycznych; 3.27 Ponoszenie kosztów przerw w wykonywaniu robót wynikłe z technologii prac, warunków atmosferycznych i innych nie zależnych od Zamawiającego; 3.28 Usunięcie wad i usterek; 3.29 Ponoszenie ryzyka finansowego uszkodzenia, zniszczenia lub zawalenia się obiektu budowlanego oraz uszkodzenia, zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń i wyposażenia znajdujących się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy. Wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy, z chwilą przekazania terenu budowy Wykonawca ponosi ryzyko ewentualnych - wywołanych ingerencją osób trzecich - opóźnień robót jak i w usuwaniu stwierdzonych wad i usterek; 3.30 Dostawa materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, transport wewnętrzny materiałów, jednorazowe dostawy sprzętu; 3.31 Zawiadomienie i zapewnienie nadzoru uprawnionych pracowników służb technicznych eksploratorów sieci (właścicieli uzbrojenia) nad robotami instalacyjnymi i pracami ziemnymi; 3.32 Regulacja wszelkich skrzynek, zaworów, zasuw, studzienek kanalizacyjnych, studzienek telefonicznych itp.; 3.33 Zapewnienie dojazdu i dojścia do terenu wykonywania prac; 3.34 Ochrona znajdujących się na terenie inwestycji punktów pomiarowych. Uszkodzone bądź zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach