Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa magazynu na surowce wtórne.

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-413 Sikórz, Kobierniki 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3675355 , fax. 024 3650450
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o.
    Kobierniki 42 42
    09-413 Sikórz, woj. mazowieckie
    tel. 024 3675355, fax. 024 3650450
    REGON: 61039523600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuok.pl,zuok.bip.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa magazynu na surowce wtórne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót dla przedsięwzięcia polegającego na:Zaprojektowanie i budowa magazynu na surowce wtórne realizowanego na działkach o nr ew. 42/7 i 42/8 w obrębie Kobierniki gm. Stara Biała na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych k/Płocka Sp. z o.o. I.Sposób realizacji zadania Etap 1 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, która uwzględniałaby możliwość etapowania budowy hali (powtarzalny moduł) w taki sposób, żeby wybudowany moduł można było wykorzystać do użytkowania, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę. Etap 2 Wykonanie części zakresu robót określonych dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę tj. części hali o powierzchni 25% całego obiektu, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na użytkowanie Uwaga: przewidywana realizacja Etapu 3 poprzez ogłoszenie nowego przetargu na dokończenie pełnego zakresu inwestycji - od roku 2014 lub 2015. Dla realizacji w/w inwestycji zakład uzyskał następujące decyzje administracyjne: 1.Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 2013.02.18 znak RGK.6220.18.2012 wydana przez Wójta Gminy Stara Biała, 2.Decyzja Nr 8/2013 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 14.05.2013 r. znak IR.GP.6733.8.2013 wydana przez Wójta Gminy Stara Biała. II.Charakterystyka przedsięwzięcia: 1.Rodzaj zabudowy - zabudowa przemysłowo, magazynowo, usługowa 2.Wymiary zabudowy - długość 75-80 m, szerokość 25-30m. Kubatura - do 14 400 m? 4.Wysokość górnej krawędzi elewacji - nieprzekraczająca 9,0 m 5.Wysokość głównej kalenicy - nieprzekraczająca 11,0 m 6.Dach dwuspadowy o kącie nachylenia do 20 stopni 7.Budynek parterowy, nieogrzewany, o utwardzonym podłożu 8.Wydzielone sektory do magazynowania dla poszczególnych surowców 9.Posadzka betonowa przystosowana do obciążenia transportem kołowym 10.Obiekt wyposażony w instalacje: a)elektryczną zasilania z rozdzielniami nn wyposażoną minimum w 10 pól i 3 gniazdami siły, b)oświetleniową - instalacja dwuobwodowa, punkty oświetleniowe zgodnie z normą zapewniającą odpowiednią ilość luksów c)wodną i odprowadzenie wód z mycia posadzki do zbiornika bezodpływowego poprzez separator. III.Wymagania dotyczące zakresu dokumentacji projektowej: 1.Wykonanie dokumentacji projektowej w takim zakresie, żeby konstrukcja hali składała się z powtarzalnych modułowych segmentów, co umożliwiło by budowę i użytkowanie hali w dwóch etapach. 2.Dokumentacja projektowa we wszystkich branżach wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i elektronicznej, 3.Projekty wykonawcze we wszystkich branżach - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i elektronicznej, 4.Przedmiary robót we wszystkich branżach - 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej, 5.Kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach - 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej, 6.Informacja BIOZ - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i elektronicznej, 7.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach - 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej. IV.Pozostałe wymagania: 1.Zamierzenie budowlane winno być projektowane zgodnie z przepisami, w tym m.in.: a)ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21), b)ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr. 243,poz. 1623z późn. zm.), c)rozporządzenie m Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz.690 z póżn. zm.), d)rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 463), e)rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462), f)ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z póżn. zm.), g)rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 z póżn. zm.). 2.W wykonanej dokumentacji projektowej należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w uzyskanych przez inwestora decyzjach administracyjnych. 3.W okresie wykonywania projektu należy konsultować się na bieżąco z inwestorem w zakresie spełnienia oczekiwań w związku z przyjętymi rozwiązaniami, oraz zaakceptowania projektu przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę. 4.Uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę oraz decyzji pozwolenie na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. 2.Wadium można wnieść w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Bank Pekao S.A. 95 1240 5282 1111 0000 4894 8151 z dopiskiem: wadium Zaprojektowanie i budowa magazynu na surowce wtórne - kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4.Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13.Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuok.pl i zuok.bip.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach