Zakład Budżetowy Cmentarz Komunalny ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Ofiar Firleja 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 3451260 , fax. 0-48 3451260
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Budżetowy Cmentarz Komunalny
ul. Ofiar Firleja 45 45
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 0-48 3451260, fax. 0-48 3451260
REGON: 67057452900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmk.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa grobów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje 460 sztuk grobów oraz dostarczenie 424 sztuk płyt nakrywowych groby - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 10 000 PLN (dziesięć tysięcy PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 9.1. Warunki ogólne 9.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 9.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp 9.2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (wymagane przez prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych; b) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 500.000,- PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). UWAGA! Zaleca się, aby przedstawione referencje - opinie zawierały informacje o wartości wykonanych robót. 9.3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie 9.3.1. Wymagania określone w pkt 9.1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej. Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 9.1.1.b) i 9.2.muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonaw-ców oferty wspólnej. 9.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 9.4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 9.1. i 9.2. nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu po-twierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 10.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 9.1. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 10.1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie pod-lega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). 10.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podat-ków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 9.2. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 10.2.1. Wykaz podstawowej kadry wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwier-dzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 9.2.1.a) niniejszej specyfikacji. 10.2.2. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wraz z referencjami - opiniami zamawiających (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 9.2.1.b) niniejszej specyfikacji. 10.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas oświadczenie wymienione w pkt 10.1.1. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik (lider). Dokument wymieniony w pkt 10.1.2., 10.1.3. winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10.2.1., 10.2.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 10.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów doku-mentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605,z pózniejszymi zmianami). 10.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 10 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymie-nionych dokumentów. Dokumenty dotyczące wpłaty wadium należy złożyć zgodnie z pkt 12.2 niniejszej specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmk.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45
Dodano: 2016-07-12 - Wzmocnienie skarpy wokół płaskorzeźby orła i wymiana nasadzeń na Polskim Cmentarzu Wojennym Monte Cassino
Dodano: 2016-06-09 - Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego /Budowa Cmentarza Komunalnego Południowego - etap II/ w Antoninowie nr 40, gm. Piaseczno - budowa zespołu kolumbariów, zlokalizowanych w centralnej części cmentarza
Dodano: 2016-04-25 - Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu , przy ul. Ofiar Firleja 45
Dodano: 2016-04-13 - Prace renowacyjne i naprawcze na Polskim Cmentarzu Wojennym w Katyniu (Federacja Rosyjska)
Dodano: 2016-03-30 - Roboty budowlane związane z rewitalizacją Kwatery Wojska Polskiego 1920 roku na terenie Cmentarza Wojskowego
Dodano: 2016-02-18 - Roboty budowlane związane z rewitalizacją Kwatery Powstania Warszawskiego i Ofiar Terroru Hitlerowskiego na terenie Cmentarza Wojskowego
Dodano: 2015-07-02 - Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja oraz płyt betonowych.
Dodano: 2014-03-04 - Prace remontowe i renowacyjne na Cmentarzu Powstańców Warszawy na Woli wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa mazowieckiego pod nr A-1057
Dodano: 2014-01-22 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie kwater polskich uchodźców z okresu II wojny światowej na cmentarzu w miejscowości Craiova i Pitesti (Rumunia).
Dodano: 2013-09-26