Przetargi.pl
Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Mniszkowie

Gminna Biblioteka Publiczna w Mniszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, Ul. Piotrkowska 72
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 756 19 50
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Mniszkowie
    Ul. Piotrkowska 72 72
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 44 756 19 50
    REGON: 10015237900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbiblioteka.mniszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Mniszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia : 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Mniszkowie wraz z jej wyposażeniem i montażem oraz zagospodarowanie terenu i budowa infrastruktury technicznej. Zakres zadania obejmuje: 1.1budowę budynku piętrowego, w części parterowego, realizowanego w technologii murowanej, bez podpiwniczenia o powierzchni zabudowy 556,46 m?, powierzchni użytkowej 771,20m?, kubaturze 4251,52 m? z poddaszem nieużytkowym wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami technicznymi, oraz zagospodarowanie terenu inwestycji, 1.2 dostawę i montaż wyposażenia biblioteki ( bez zbiorów bibliotecznych) oraz oprogramowania umożliwiającego uzyskanie certyfikatu Biblioteka+, 1.3.rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego - murowanego, parterowego, pokrytego blachą, nieużytkowanego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki SIWZ: -projekty budowlane ( część tekstowa i rysunkowa), -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, -przedmiary robót (dokument pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty). 2.1Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.,dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami , normami i zasadami wiedzy technicznej w dwóch etapach rozliczeniowych. W I etapie rozliczeniowym wymagane jest wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku wraz z przyłączami technicznymi - do 31.10. 2014r. W II etapie rozliczeniowym wymaga się wykonanie pozostałego zakresu zamówienia w terminie do - 30.10.2015r. 2.2 Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie (lub równoważny), (równoważnie opisanym). Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, to jest ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót będą zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, to jest takimi których parametry odpowiadają lub przewyższają parametry urządzeń lub materiałów wskazanych przykładowo w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych , Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu tych urządzeń i materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego oznaczenia danego urządzenia lub materiału oraz załączenia stosownych dokumentów pozwalających ocenić równoważność do urządzeń lub materiałów przykładowo wskazanych, np., deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta potwierdzająca parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji inwestycji w oparciu o tę dokumentację. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym , obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez niego urządzenia, materiały, roboty budowlane, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w tym w części wymagania niezbędne dla uzyskania przez Zamawiającego certyfikatu Biblioteka+. 3.Dopuszcza się możliwość wykonania części zamówienia przez Podwykonawców w części dot. branży instalacji sanitarnych, C.O, gazowej oraz branży instalacji elektrycznych, teletechnicznych, odgromowych, sygnalizacji przeciwwłamaniowej. Wyklucza się jednocześnie możliwość powierzenia podwykonawcom części zamówienia dot. robót budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem biblioteki wraz z montażem. 4.Oznaczenie robót budowanych : Główny przedmiot : CPV: 45.21.00.00-2 roboty budowlane w zakresie budynków CPV: 45.21.23.30-8 roboty budowlane w zakresie bibliotek, CPV: 45.30.00.00.0 roboty instalacyjne w budynkach, CPV: 45.11.12.91-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu,CPV: 39.29.00.00-1 wyposażenie różne. 5.Teren inwestycji zlokalizowany jest na działkach nr 346/2, 346/3, 167,347 w Mniszkowie przy skrzyżowaniu drogi krajowej nr 12 i drogi powiatowej, Gmina Mniszków, powiat opoczyński, województwo łódzkie . 6.Zamówienie/projekt realizowany będzie przy udziale dofinansowania ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. 7.W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST RÓWNIEŻ DO: -wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów,pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy. Wykonawca pokryje koszty eksploatacji mediów ( woda, energia elektryczna ) przez cały okres trwania budowy oraz innych czynników niezbędnych do realizacji robót. -zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, -pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej i przeniesienia oraz odtworzenia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, -sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy, -przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z obmiarami i kosztorysem powykonawczym, po sprawdzeniu ich kompletności i akceptacji przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, -wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 2 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. -przekazania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku -przekazania instrukcji przeciwpożarowej -wykonawca zobowiązany jest do przekazania i montażu wyposażenia biblioteki oraz wykonania tablicy pamiątkowej z napisem (Inwestycję BUDOWA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W MNISZKOWIE zrealizowano w ramach Programu Wieloletniego Kultura+ Priorytet Biblioteka+ Infrastruktura bibliotek- wraz z datą zakończenia inwestycji) , najpóżniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji, - wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, najpóżniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. -wykonawca zobowiązany jest do zamontowania , uruchomienia na okres ruchu próbnego urządzeń i przekazania ich Zamawiającemu najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. -wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn.zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów). UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej SIWZ. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest szczegółowe zapoznanie się ze SIWZ, z dokumentacją projektową, z przedmiarami oraz STWiORB, dotyczącą przedmiotowego zamówienia, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ, sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr198,poz.2041). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne , Deklaracje Zgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść przed terminem składania ofert wadium w wysokości 50000zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych) na rzecz Gminnej Biblioteki Publicznej w Mniszkowie ul. Piotrkowska 72, 26-341 Mniszków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbiblioteka.mniszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach