Przetargi.pl
Budowa gminnego systemu zaopatrzenia w wodę miejscowości Harklowa, Kunowa, Pusta Wola – Gmina Skołyszyn – faza I – zaprojektowanie i wykonanie ujęcia wody

Gmina Skołyszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38242 Skołyszyn, Skołyszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skołyszyn
    Skołyszyn 12
    38242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
    REGON: 37044038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnego systemu zaopatrzenia w wodę miejscowości Harklowa, Kunowa, Pusta Wola – Gmina Skołyszyn – faza I – zaprojektowanie i wykonanie ujęcia wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie systemu zaopatrzenia w wodę miejscowości Harklowa, Kunowa, Pusta Wola, gm. Skołyszyn – faza I – zaprojektowanie i wykonanie ujęcia wody. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) Zaprojektowanie i wykonanie ujęcia wody, tj.: • wykonanie odwiertów próbnych poszukiwawczych niezbędnych do potwierdzenia przez Wykonawcę możliwości osiągnięcia poboru wody w ilości docelowo co najmniej 330 m3/dobę (w oparciu o opinię hydrogeologiczną stanowiącą załącznik do SIWZ); W terenie objętym inwestycją Zamawiający posiada następujące własne studnie, które Wykonawca może wykorzystać do zapewnienia wymaganej ilości wody (po ich pogłębieniu):  studnia wiercona k.P.Balwierza – gł. 50 m, Q=1,0 m3/h;  studnia wiercona przy Szkole Podstawowej w Kunowej - gł. 50 m, Q=2,1 m3/h (nieeksploatowana);  studnia kopana przy Szkole Podstawowej w Kunowej – gł. 10 m, Q= 3,0 m3/h. • pobranie i zbadanie próbek wody w celu poznania jej składu oraz celem ewentualnego doboru (na podstawie uzyskanych wyników badań) – odpowiednich stacji uzdatniania wody (zaprojektowanej i wykonanej w drugiej fazie nieobjętej niniejszym zamówieniem) w celu wyeliminowania z jej składu substancji niepożądanych; • zaprojektowanie i uzyskanie wszelkich zgód wymaganych prawem i zezwoleń na wykonanie ujęć wód podziemnych z pełnym uzbrojeniem (ok. 4–6 szt. studni głębinowych o głębokości do 100 m); • zaprojektowanie i wykonanie zasilania studni w energię elektryczną wraz z uzyskaniem warunków technicznych przez zakład energetyczny. Koszt wykupu niezbędnych gruntów pod lokalizację studni i ewentualnie stacji uzdatniania wody pokrywać będzie Zamawiający, po wcześniejszym uzgodnieniu lokalizacji i wstępnych kosztów z Wykonawcą i właścicielami gruntów. Wytyczne projektowe: 1) Dla działek objętych inwestycją Gmina Skołyszyn nie posiada obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. 2) W ramach prac projektowych i przygotowawczych na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, m.in. koncepcji, dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projekta. konstrukcyjnych, projektów branżowych, projektów odtworzenia nawierzchni, projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną. 3) Zakres dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: • wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej wykonanych studni głębinowych zatwierdzającej zasoby; • wykonanie dokumentacji obejmującej zasilanie wykonanych studni w energię elektryczną, wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora warunków z zakładu energetycznego; • uzyskanie wymaganych przepisami odrębnymi decyzji administracyjnych (m.in. pozwolenia wodno-prawnego na wykonane studnie); • uzyskanie uprawomocnionych decyzji pozwoleń na budowę we właściwych jednostkach administracji; • wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży robót objętej zamówieniem; • wykonanie przedmiaru robót; • wykonanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego. 4) Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1129); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 z późn.zm.) oraz innymi aktami normatywnymi. 5) W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, chyba, że będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Dopuszczając możliwość rozwiązania równoważnego, Wykonawca winien dokładnie wskazać zakres tej równoważności poprzez precyzyjne określenie wymagań w odniesieniu do dopuszczanego zakresu równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych, gr. 00/100). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn.zm.). 4. Wadium wniesione w formach innych niż pieniądz (gwarancje, poręczenia) muszą mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie) oraz muszą zostać przedłożone w formie oryginału. Gwarancja zapłaty wadium musi być ważna co najmniej przez cały okres związania ofertą, tj. 30 dni. W przypadku przedłożenia kopii dokumentu, lub jeżeli dokument nie będzie spełniał wymagań formalnych - oferta nie będzie zabezpieczona wadium i zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. W dokumencie złożonej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej muszą być zawarte wszystkie możliwości zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ustawy PZP, tj: 1) Jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) Jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w BS Biecz Oddział w Skołyszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. W treści przelewu należy podać nazwę zadania zabezpieczonego wadium (może być skrót) z określeniem ewentualnych części zamówienia, jeżeli dotyczy. Wadium wniesione w pieniądzu w inny sposób (wpłata w kasie, wpłata w banku) nie będzie uznane za wadium wniesione w sposób prawidłowy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. 2) Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, zgodnie z art. 25a ustawy PZP wraz z ofertą dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także dokumenty o których mowa w Rozdziale IX SIWZ. 4) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1 Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 (wyszczególnionych w Rozdziale VII pkt 1, 2 i 3 SIWZ). 5) Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach