Przetargi.pl
Budowa gminnego publicznego przedszkola z infrastrukturą towarzyszącą, zjazdem z drogi gminnej oraz budową biologicznej oczyszczalni ścieków na terenie gminy Miękinia w Pisarzowicach przy ulicy Szkolnej.

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnego publicznego przedszkola z infrastrukturą towarzyszącą, zjazdem z drogi gminnej oraz budową biologicznej oczyszczalni ścieków na terenie gminy Miękinia w Pisarzowicach przy ulicy Szkolnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa cztero-oddziałowego gminnego publicznego przedszkola z infrastrukturą towarzyszącą. Podstawową funkcją obiektu jest świadczenie usług dydaktycznych w zakresie przedszkolnym. Budynek ma formę złamanego pod kątem 30 stopni prostopadłościanu. Boki budynku w rzucie poziomym mają wymiary 31,5 x 14,6 m. Budynek bez podpiwniczenia składa się z dwóch kondygnacji: parteru i użytkowego poddasza, stanowiącego antresolę z przeznaczeniem na sypialnie dla dzieci. Wzdłuż dłuższego boku budynku zaprojektowano drogę przeciwpożarową wraz z 29 miejscami postojowymi, w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej. Na terenie działki zaprojektowano place zabaw dla dzieci w różnym wieku z urządzeniami zabawowymi, ciągi piesze i pieszo - jezdne oraz zieleń. Projektowana inwestycja nie koliduje z istniejącym drzewostanem. Projektowany budynek będzie podłączony do sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i elektroenergetycznej. Wraz z budynkiem przedszkola powstanie biologiczna oczyszczalnia ścieków, do której doprowadzone będą ścieki sanitarne z budynku przedszkola oraz istniejących zabudowań szkolnych: szkoły i hali sportowej, Istniejący zbiornik na ścieki o pojemności 70 m3 po wybudowaniu oczyszczalni ścieków będzie pełnił funkcję zbiornika ppoż. oraz dodatkowo będzie retencjonował wodę opadową. Budynek wyposażony będzie w instalację: -wodociągową; -kanalizacji sanitarnej i deszczowej; -centralnej ciepłej wody; -centralnego ogrzewania; -wentylacji mechanicznej; -hydrantową; -odgromową; -elektryczną; -teletechniczną. 2. Charakterystyka robót dotyczących zakresu inwestycji: 1)Roboty ziemne; 2)Fundamenty; 3)Roboty murarskie; 4)Konstrukcje żelbetowe: 5)Roboty dekarskie i blacharskie; 6)Roboty posadzkarskie; 7)Roboty instalatorskie 8)Roboty tynkarskie i okładzinowe 9)Roboty wykończeniowe 10)Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw: 11)Dostawa i montaż wyposażenia przedszkola 12)Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni 13)Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych 3. Bilans powierzchni terenu objęty inwestycją: 1)Powierzchnia zabudowy budynku - 736,1 m2 2)Ciągi piesze utwardzone kostką betonową gr. 6 cm - 372,1 m2 3)Opaska dookoła budynku - 69,8 m2 4)Droga dojazdowa z placem manewrowym - 447,2 m2 5)Parkingi - 175,00 m2 6)Place zabaw - 250,5 m2 7)Zieleń - 2918,6 m2 8)Strefy aktywności - 426,51 m2 4. Podstawowe zestawienie powierzchni obiektu przedszkola: 1)Powierzchnia użytkowa - 460,8 m2 2)Komunikacja - 172,7 m2 3)Powierzchnia pomocnicza - 201,1 m2 4)Powierzchnia wewnętrzna - 824,8 m2 5)Powierzchnia zabudowy - 736,1 m2 6)Kubatura - 4 414,8 m3 5. Zestawienie parametrów projektowanej oczyszczalni: 1)Przepustowość oczyszczalni RLM - 125 2)Maksymalna ilość ścieków - 25 m3/d 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, obsługę geodezyjną inwestycji oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą; 2)wszystkie przewidziane do wbudowania materiały i urządzenia bezwględnie muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego - inspektora nadzoru wpisem do Dziennika Budowy; 3)kierowanie robotami i wykonanie ich zgodnie z projektem oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, a także utrzymywanie stałego kontaktu z inspektorem nadzoru inwestorskiego; 4)organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 5)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 6)po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, 7)demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko śmieci i utylizacja odpadów budowlanych na koszt Wykonawcy /zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. - Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami , 8)posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie -art. 10 Prawa Budowlanego. 9) wykonawca zobowiązuje się zamontować i utrzymać na swój koszt liczniki zużycia wody i energii elektrycznej, zapewnić ochronę znajdującego się na nim mienia oraz warunki bezpieczeństwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach