Przetargi.pl
Budowa fundamentów budynku wielofunkcyjnego - Etap I w ramach projektu Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zapleczem technicznym na stacji Warszawa Wschodnia

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. reprezentowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 47 32 153 , fax. 22 47 32 154
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. reprezentowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Warszawie
    ul. Targowa 74 74
    03-734 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 47 32 153, fax. 22 47 32 154
    REGON: 01731902700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego, w której ponad 50% akcji posiada Skarb Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa fundamentów budynku wielofunkcyjnego - Etap I w ramach projektu Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zapleczem technicznym na stacji Warszawa Wschodnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa fundamentów budynku wielofunkcyjnego - Etap I w ramach projektu Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zapleczem technicznym na stacji Warszawa Wschodnia W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji: - Robót budowlano-montażowych budowy fundamentów budynku wielofunkcyjnego na stacji Warszawa Wschodnia według dokumentacji projektowej posiadanej przez Zamawiającego wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. - Zabezpieczenia fundamentów przed skutkami niskich temperatur oraz opadów atmosferycznych (ochrona fundamentów do czasu rozpoczęcia kompleksowej budowy budynku). - Zinwentaryzowanie ewentualnych kolizji z budową w/w fundamentów, opracowanie wymaganej dokumentacji w tym dokumentacji projektowej dla usunięcia w/w kolizji z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych w tym umożliwiających realizację robót budowlanych, - Wykonanie robót budowlano-montażowych dla usunięcia stwierdzonych kolizji, - Prowadzenie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową posiadaną przez Zamawiającego dotyczącą budowy fundamentów budynku wielofunkcyjnego oraz dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę dla usunięcia kolizji, - Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem kolaudacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym Tom III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 Ustawy. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: 4.1. Oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego lub 4.2. Oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium musi zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert przy czym może on zostać załączony w oddzielnej kopercie do oferty Wykonawcy. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa, w tym Ustawy): - nazwę i adres Beneficjenta (PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa), - oznaczenie (numer i nazwa) postępowania, - termin ważności wadium - nie krótszy niż termin związania ofertą. Dokument stanowiący wadium musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa: Nazwa banku: mBank nr rachunku: 34 1140 1010 0000 3508 8900 1241 kod SWIFT: BREXPLPW 8. Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny Zamówienia. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 oraz treści art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 13. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniądza wpłaconego przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - rachunek Zamawiającego musi być uznany z tytułu wadium przed terminem składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://zamowienia.plk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach