Przetargi.pl
„Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego ul. Lipowej w miejscowości Huta Żabiowolska w systemie zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabiawola.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego ul. Lipowej w miejscowości Huta Żabiowolska w systemie zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje między innymi: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej: a. Projekt budowlany rozbudowy oświetlenia ulicznego; b. Mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych; c. Uzyskanie w imieniu Gminy Żabia Wola wszelkich niezbędnych warunków, opinii, i uzgodnień; d. Przygotowanie wersji elektronicznej całości dokumentacji na nośniku elektronicznym (w plikach PDF) – 1 komplet; e. Uzyskanie w imieniu Gminy Żabia Wola decyzji o pozwoleniu na budowę projektowanego oświetlenia lub dokonanie zgłoszenia wykonania zamierzonych robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Grodzisku Mazowieckim; f. uzyskanie zgody na wejście w teren od właścicieli nieruchomości, przez które przebiegać będzie proj. sieć oświetlenia; g. Dostarczenie 2 egz. Projektu budowlanego oraz wersji elektronicznej dokumentacji na nośniku elektronicznym. 2) Budowa oświetlenia ulicznego a. Złożenie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Grodzisku Mazowieckim zawiadomienia o rozpoczęciu robót; jeśli wymagane b. Wytyczenie trasy; c. Montaż projektowanych słupów oświetleniowych; d. Budowa linii oświetlenia ulicznego; e. Montaż opraw ulicznych typu LED; f. Wykonanie niezbędnych pomiarów i sprawdzeń; g. Inwentaryzacja geodezyjna i powykonawcza; h. Przygotowanie do odbioru i uruchomienia oświetlenia ulicznego oraz uruchomienie wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez dostawcę energii elektrycznej; i. Podpisanie w imieniu Zamawiającego umowy na dostawę energii elektrycznej z jej dostawcą dla wykonanego oświetlenia ulicznego; j. Złożenie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Grodzisku Mazowieckim zawiadomienia o zakończeniu robót, jeśli wymagane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG), Wykaz robót budowlanych oraz wykaz osób składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. 2) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres email: przetargi@zabiawola.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach