Przetargi.pl
Budowa dwóch parkingów na terenie Górnego Ogrodu dla IUNG - PIB w Puławach

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863421 w.393 , fax. 081 8864547
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863421 w.393, fax. 081 8864547
    REGON: 00007929500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch parkingów na terenie Górnego Ogrodu dla IUNG - PIB w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch parkingów na terenie Górnego Ogrodu dla IUNG - PIB w Puławach. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części : Część I : Budowa parkingu na działce nr 1393/27 przy ul. Krańcowej w Puławach Część II : Budowa parkingu na działce nr 1393/26 przy ul. Głębokiej w Puławach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 Ustawy Pzp.; 5) Spełnia wymogi określone w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2) Kosztorys lub kosztorysy ofertowe ( szczegółowe )- oryginał dokumentu - opracowany w oparciu o inwestorskie przedmiary robót ; 3) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. IV. 1 niniejszej SIWZ; 4)Parafowany wzór umowy - wg załącznika Nr 4; 5)Wykaz osób - kadry kierowniczej - i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; 6)Zaświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie i kierować pracami posiadają wymagane uprawnienia budowlane i należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kserokopie uprawnień, 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana cena brutto wykonania zamówienia (lub kserokopia dokumentu ubezpieczeniowego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach