Powiat Głogowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 282 801 , fax. 767 282 817
- Data zamieszczenia: 2017-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
Sikorskiego 21
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 767 282 801, fax. 767 282 817
REGON: 39065211100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dwóch obiektów mieszkalnych o charakterze opiekuńczo – wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 oraz ul. Folwarcznej 53 w Głogowie na potrzeby Domów Dziecka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa dwóch obiektów mieszkalnych o charakterze opiekuńczo – wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 oraz ul. Folwarcznej 53 w Głogowie na potrzeby Domów Dziecka”. Zadanie dotyczy projektu: Budowa dwóch obiektów mieszkalnych o charakterze opiekuńczo – wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 oraz ul. Folwarcznej 53 w Głogowie na potrzeby Domów Dziecka, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 Oś priorytetowa 6 „Infrastruktura spójności społecznej”; Działanie nr 6.1 „Inwestycje w infrastrukturę społeczną”; Poddziałanie 6.1.1. „Inwestycje w infrastrukturę społeczną – konkursy horyzontalne – nabór na OSI”. Zadanie podzielone zostało na dwie części: Część I: budynek mieszkalny jednorodzinny wolno stojący z usługą o charakterze opiekuńczo – wychowawczym wraz z infrastrukturą techniczną w Głogowie przy ul. Spadzistej 3 dz. geod. 443, obręb 0006 Hutnik, jedn. ewid. m. Głogów. Część II: Dom dziecka wraz z infrastrukturą techniczną w Głogowie przy ul. Folwarcznej 53 dz. geod. 461/9, obręb 0009 Żarków, jedn. ewid. m. Głogów Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: CZĘŚĆ I -Roboty budowlane w tym rozbiórkowe – 1 kpl., -Instalacje elektryczne – 1 kpl, -Wewnętrzne instalacje sanitarne – 1 kpl -Przyłącze wody i zewnętrzna instalacja wody, instalacja kanalizacji deszczowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej – 1 kpl., -Przyłącze telekomunikacyjne – 1 kpl. CZĘŚĆ II: -Roboty budowlane w tym rozbiórkowe – 1 kpl., -Instalacje elektryczne – 1 kpl, -Wewnętrzne instalacje sanitarne – 1 kpl -Przyłącze wody i zewnętrzna instalacja wody, instalacja kanalizacji deszczowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej – 1 kpl., -Przyłącze telekomunikacyjne – 1 kpl. Warunki płatności – dla części I i II: Zamawiający zakłada trzy płatności: Za stan „0”, Za stan surowy zamknięty, Za budynek wykończony. Wg harmonogramu rzeczowo – finansowego sporządzonego przez potencjalnego Wykonawcę przed zawarciem umowy. Szczegółowe warunki płatności określone zostały we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część I – Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 21 935,50 zł (Słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset trzydzieści pięć złotych 50/100). Część II – Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 22 766,40 zł (Słownie: dwadzieścia dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt sześć złotych 40/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta dla każdej części zamówienia odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1A i/lub 1B do niniejszej SIWZ, w zależności od częsci na którą składa ofertę; b)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 A i/lub 2B do niniejszej SIWZ, w zależności od częsci na którą składa ofertę; -Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 A i/lub 2B do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, -Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 A i/lub 2B do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f)Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g)dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu, h)kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej – dla każdej części zamówienia odrębnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych przy ulicy Zwycięstwa w Bolesławcu
Dodano: 2023-08-07 - Budowa budynku komunalnego przy ul. P. Ściegiennego 10 w Kamiennej Górze
Dodano: 2023-06-28 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Mickiewicza w Polkowicach
Dodano: 2022-09-20 - Budowa instalacji grzewczej murawy boiska przy ul. Wita Stwosza w Głogowie
Dodano: 2021-02-22 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, przy ul. Pogodnej w Zgorzelecu - I etap
Dodano: 2020-11-27 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, przy ul. Pogodnej w Zgorzelcu – I etap
Dodano: 2020-11-03 - „Budowa budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi przy ul. Krochmalnej w Głogowie”
Dodano: 2018-11-09 - Budowa placówki opiekuńczo – wychowawczej przy ul. Bilińskiego w Lubinie.
Dodano: 2018-06-28 - Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej przy ul. Budziszyńskiej w Lubinie oraz realizacja prac związanych z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2018-06-15 - Budowa placówki opiekuńczo – wychowawczej przy ul. Bilińskiego w Lubinie
Dodano: 2018-05-15