Przetargi.pl
Budowa dwóch budynków wielorodzinnych z garażami wbudowanymi wraz z instalacjami wewnętrznymi, dojściami, drogami, parkingami, siecią wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej i oświetleniem terenu. Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju - Etap II

Jastrzębskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Daszek" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie Zdrój, 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4763736, 504 445 690 , fax. 32 4763736
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jastrzębskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Daszek" Sp. z o.o.
    1 Maja 15
    44-330 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 4763736, 504 445 690, fax. 32 4763736
    REGON: 27367342800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsdaszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch budynków wielorodzinnych z garażami wbudowanymi wraz z instalacjami wewnętrznymi, dojściami, drogami, parkingami, siecią wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej i oświetleniem terenu. Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażami wbudowanymi, o pięciu kondygnacjach nadziemnych i jednej podziemnej. Budynek składa się z 33 mieszkań o łącznej powierzchni użytkowej 1 999,80 m2 w stanie technicznym i eksploatacyjnym „pod klucz" oraz 21 miejsc postojowych. Zakres zadania obejmuje również zagospodarowanie terenu (chodniki, oświetlenie terenu, zieleń, elementy małej architektury), jak również wykonanie przekładek kolidujących sieci infrastruktury technicznej oraz sieci i przyłączy wodociągowo – kanalizacyjnych, gazowych i energetycznych zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 12-16 do SIWZ. Dokumentacja projektowa składająca się na przedmiot zamówienia została sporządzona jako kompleksowa dla całego zakresu inwestycji związanej z budową dwóch budynków wielorodzinnych dla których wydane zostały następujące decyzje administracyjne udzielające pozwolenia na budowę nr 350/2016 z dnia 30.09.2016 r., nr 453/2017 z dnia 3.11.2017 r., nr 112/2018 z dnia 28.03.2018 r., nr 257/2019 z dnia 11.06.2019 r., nr 593/2020 z dnia 7.12.2020 r. wydane przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój. Decyzje stanowią Załącznik nr 16 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa jednego budynku (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako Budynek B) stanowiącego – Etap II wraz z przynależnym zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2 Wadium można wnosić w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach i gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pie-niężnym), gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 310, 836 i 1572). Dopuszczalne jest również złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 3 Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4 Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przekazem na konto w Banku Spółdzielczymnr18 8470 0001 2001 0026 9595 0002wtytule przelewu wpisując: „wadium w przetargu nieograniczonym–zamówienie nr ZP/1/2020". Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 5 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (w godzinach urzędowania). Dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą. 6 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: − nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawia-jącemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, − termin obowiązywania gwarancji, − miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7 Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę postępowania. 8 Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 9 Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10 Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) którego oferta została wybrana: − odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, − nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, − zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta powinna składać się z następujących dokumentów: 1.1 wypełnionego Formularza ofertowego – sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 1.2 oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 1.3 oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 1.4 wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, pkt 12 – dotyczy sytuacji, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy wykonawca nie dołączy ww. wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, 1.5 zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby – sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ – jeżeli dotyczy oraz informacji o udostępnieniu Wykonawcy zasobów przez inne podmioty, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, pkt 13, 1.6 zestawienie planowanych nakładów inwestycyjnych – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne zestawienie, 1.7 szczegółowy harmonogram rzeczowo– finansowy – sporządzony zgodnie z Załącznik nr 9 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden harmonogram), 1.8 kosztorysy ofertowe, przy czym dopuszcza się załączenie kosztorysów w formie uproszczonej zawierających podstawę wyceny, opis pozycji, jednostkę obmiarową, ilość i cenę jednostkową, wartość pozycji, tabelę elementów scalonych oraz zestawienie materiałów, łączną cenę netto, podatek VAT, łączną cenę brutto, a także zestawienie kosztorysów ofertowych zawierających ceny brutto. Wraz z kosztorysami należy złożyć wykaz dostawców i wytwórców wybranych materiałów i urządzeń, w tym określających te elementy o których mowa w Uwadze 1 w SIWZ. Zamawiający dopuszcza wskazanie nazw dostawców i wytwórców urządzeń, z uwzględnieniem elementów równoważnych w opisach poszczególnych pozycji kosztorysowych bez konieczności załączania odrębnego wykazu. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden komplet kosztorysów i jedno zestawienie kosztorysów, 1.9 dokumenty i oświadczenia wymienione w dziale 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty w formie pisemnej”. UWAGA Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w dziale 5 pkt 5.2.3-5.2.7. Wykonawca, który załączy do oferty ww. dokumenty nie będzie wzywany do ich przekazania w terminie, o którym mowa w pkt. 5.3 SIWZ. 2 Pełnomocnictwo - jeśli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby, z którego będzie wynikało jej umocowanie do reprezentowania w postępowaniu, w tym do podpisania oferty w jego imieniu lub gdy Wykonawcy występujący wspólnie składają ofertę zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach