Jastrzębskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Daszek" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44-330 Jastrzębie Zdrój, 1 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4763736, 504 445 690 , fax. 32 4763736
- Data zamieszczenia: 2018-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jastrzębskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Daszek" Sp. z o.o.
1 Maja 15
44-330 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie
tel. 32 4763736, 504 445 690, fax. 32 4763736
REGON: 27367342800000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dwóch budynków wielorodzinnych z garażami wbudowanymi wraz z instalacjami wewnętrznymi, dojściami, drogami, parkingami, siecią wodociągową, kanalizacji sani-tarnej i deszczowej i oświetleniem terenu. Etap I Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażami wbudowanymi, o pięciu kondygnacjach nadziemnych i jednej podziemnej. Budynek składa się z 27 mieszkań o łącznej powierzchni użytkowej 1819,20 m2 w stanie technicznym i eksploatacyjnym „pod klucz" oraz 27 miejsc postojowych. Zakres zadania obejmuje również zagospodarowanie terenu (chodniki, oświetlenie terenu, zieleń, elementy małej architektury), jak również wykonanie przekładek kolidujących sieci infrastruktury technicznej oraz sieci i przyłączy wodociągowo–kanalizacyjnych, gazowych i energetycznych zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres zamówienia nie obejmuje robót związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej poza wykonaniem okablowania wewnątrz budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu skła-dania ofert. 4. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przekazem na konto w Banku Spółdzielczym nr 18 8470 0001 2001 0026 9595 0002 w tytule przelewu wpisując nazwę zamówienia "wadium w przetargu nieograniczonym – zamówienie nr ZP/3/2018". Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (w godzinach urzędowania).a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a) niniejszego Rozdziału SIWZ 9. Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 10. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 11. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Zestawienie planowanych nakładów inwestycyjnych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne zestawienie. 3) Szczegółowy harmonogram rzeczowo– finansowy – załącznik nr 8. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden harmonogram. 4) Wykaz dostawców i wytwórców wybranych materiałów i urządzeń, które zostaną zastosowane przy realizacji zamówienia w oparciu o dostawy producentów –załącznik nr 9, w tym określające elementy równoważne, o których mowa w Uwadze 4 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wykaz. 5) Kosztorysy ofertowe, przy czym dopuszcza się załączenie kosztorysów w formie uproszczonej zawierających podstawę wyceny, opis pozycji, jednostkę obmiarową, ilość i cenę jednostkową, wartość pozycji, tabelę elementów scalonych oraz zestawienie materiałów, łączną cenę netto, podatek VAT, łączną cenę brutto, a także zestawienie kosztorysów ofertowych zawierających ceny brutto. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden komplet kosztorysów i jedno zestawienie kosztorysów. 6) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadania w branży instalacyjno-sanitarnej
Dodano: 2024-04-26 - Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej poprzez budowę Punktu Informacyjnego dla Turystów
Dodano: 2024-04-22 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Dziechcinka 4 w Wiśle
Dodano: 2024-04-22 - Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29