Przetargi.pl
Budowa dwóch budynków usługowych z zakresu oświaty - placówki opiekuńczo-wychowawcze - jednorodzinne domy dziecka położone w miejscowości Gniewkowo przy ul. Dworcowej (dz. nr 578/28) i w m. Jaksice, gmina Inowrocław (dz. nr 401/4).

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
    REGON: 09236539400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch budynków usługowych z zakresu oświaty - placówki opiekuńczo-wychowawcze - jednorodzinne domy dziecka położone w miejscowości Gniewkowo przy ul. Dworcowej (dz. nr 578/28) i w m. Jaksice, gmina Inowrocław (dz. nr 401/4).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwóch budynków usługowych z zakresu oświaty - placówki opiekuńczo - wychowawcze - jednorodzinne domy dziecka położone w miejscowości Gniewkowo przy ul. Dworcowej (dz. nr 578/28) i w m. Jaksice, gmina Inowrocław (dz. nr 401/4). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz zapisami SIWZ. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126) , w tym względzie kierownik budowy opracowuje plan BIOZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszystkie prace nieujęte w przedmiarze robót, a które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Miejsce wykonania prac musi być zabezpieczone i oznakowane. Roboty budowlane będą wykonywane na obiekcie czynnym całodobowo. Prace należy wykonać w warunkach atmosferycznych odpowiednich do rodzaju prac. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac w sposób określony we wzorze umowy. Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzonych robót, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować teren budowy. Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody. (Rozliczenie na podstawie podliczników) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. Na żądanie Zamawiającego, przed zawarciem umów z podwykonawca/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił trzyletniej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących wysoką jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Przedmiarze robót. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy, Wykonawca ma obowiązek posiadać, w stosunku do użytych materiałów, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.). W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe, co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i miejsca wykonywanych prac. ROZLICZENIE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wynagrodzenie dla Wykonawcy z tytułu wykonanych robót będzie miało formę wynagrodzenia ryczałtowego i będzie obejmowało całkowity koszt wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Podstawę do rozliczenia wykonanych robót stanowić będzie protokół odbioru robót. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu robót budowlanych, przy czym dopuszcza się możliwość złożenia faktury za wykonanie części robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym opracowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zapłaci należności w terminie do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury VAT przez inspektora nadzoru. Do rozliczeń za wykonanie przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy art. 632 Kodeksu Cywilnego. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane prawidłowo, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i spełniał będzie warunki jego przeznaczenia. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1 Temat: Budowa budynku usługowego z zakresu oświaty - placówka opiekuńczo-wychowawcza - jednorodzinny dom dziecka w miejscowości Gniewkowo przy ul. Dworcowej (dz. nr 578/28) Wspólny Słownik Zamówień: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Opis: Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku usługowego z zakresu oświaty - placówka opiekuńczo-wychowawcza - jednorodzinny dom dziecka w miejscowości Gniewkowo przy ul. Dworcowej (dz. nr 578/28) zgodnie z ogólnym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt 3 SIWZ. Podstawowe parametry budynku: - powierzchnia użytkowa - 224,5 m2 - powierzchnia zabudowy - 154,7 m2 - powierzchnia całkowita - 302,0 m2 - kubatura netto - 709 m3 Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 05 grudnia 2012 r. o godzinie 10.00 w miejscu realizacji zadania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: Budowa budynku usługowego z zakresu oświaty - placówka opiekuńczo-wychowawcza - jednorodzinny dom dziecka w miejscowości Jaksice, gmina Inowrocław (dz. nr 401/4) Wspólny Słownik Zamówień: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Opis: Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku usługowego z zakresu oświaty - placówka opiekuńczo-wychowawcza - jednorodzinny dom dziecka w miejscowości Jaksice, gmina Inowrocław (dz. nr 401/4) zgodnie z ogólnym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt 3 SIWZ. Podstawowe parametry budynku: - powierzchnia użytkowa - 224,5 m2 - powierzchnia zabudowy - 154,7 m2 - powierzchnia całkowita - 302,0 m2 - kubatura netto - 709 m3 Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 04 grudnia 2012 r. o godzinie 10.00 w miejscu realizacji zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.4. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5. Miejsce realizacji: a: Gniewkowo ul. Dworcowa (dz. nr 578/28) - dla zadania częściowego: 1 b: Jaksice gmina Inowrocław (dz. nr 401/4) - dla zadania częściowego: 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Inowrocławiu ul. Solankowa 11 Nr rachunku 72 8149 0000 0022 6022 2000 0004; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem trwale dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach