Przetargi.pl
Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Mikuszewskie i Moniaki oraz zakup sprzętu do pielęgnacji boisk sportowych.

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Mikuszewskie i Moniaki oraz zakup sprzętu do pielęgnacji boisk sportowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Mikuszewskie i Moniaki oraz zakup sprzętu do pielęgnacji boisk sportowych, w tym: zadanie nr I – Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Mikuszewskie; zadanie nr II – Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Moniaki; zadanie nr III – Zakup i dostawa sprzętu do pielęgnacji boisk Zakres: Zadanie nr I – przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej wraz z drenażem, na działce nr ewid. 1091 w Mikuszewskim. Zakres obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego składającego się z: a) boiska do piłki ręcznej – nawierzchnia syntetyczna, b) boiska do koszykówki – nawierzchnia syntetyczna, c) boiska do siatkówki – nawierzchnia syntetyczna, d) boiska do tenisa – nawierzchnia syntetyczna, e) ciągu komunikacyjnego do obiektu (chodnik z kostki brukowej gr. 8 cm), f) ogrodzenia (piłkochwyty) boiska o wysokości 4 i 6 m, g) odwodnienie boiska – drenaż i powierzchniowo do gruntu; h) budowa oświetlenia boiska sportowego wraz z zasilaniem i) kanalizacja deszczowa drenażowa odwadniająca płytę boiska Boisko usytuowano obok istniejącego boiska trawiastego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym zadaniu określają: opracowanie techniczne w tym rysunki techniczne, zagospodarowanie działki, opis techniczny, projekt budowlano-wykonawczy budowy oświetlenia boiska sportowego wraz ze STWiORB, oraz rysunki techniczne i specyfikacja techniczna kanalizacji deszczowej, oraz załączone przedmiary robót ( zał. nr 1a) Zadanie nr II - przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Moniakach, działka nr ewid. 376 Zakres obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego składającego się z: a) boiska do piłki ręcznej – nawierzchnia syntetyczna, b) boiska do koszykówki – nawierzchnia syntetyczna, c) boiska do siatkówki – nawierzchnia syntetyczna, d) boiska do tenisa – nawierzchnia syntetyczna, e) ciągu komunikacyjnego do obiektu (chodnik z kostki brukowej gr. 8 cm), f) ogrodzenia (piłkochwyty) boiska o wysokości 4 i 6 m, Boisko usytuowano w miejscu istniejącego boiska sportowego. Drzewa przewidziane do wycięcia zostały przez inwestora wycięte. Przewidziano do wykarczowania pnie po wycięciu drzew. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym zadaniu określają: opracowanie techniczne w tym rysunki techniczne, zagospodarowanie działki, opis techniczny, oraz załączony przedmiar robót ( zał. nr 1a). Zamawiający wymaga aby nawierzchnia poliuretanowa, została wykonana zgodnie z wymaganiami określonymi w PN-EN 14877:2014 lub IAAF ( Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych). Po zakończeniu budowy zamawiający może dokonać weryfikacji poprawności instalacji nawierzchni i żądać potwierdzenia zgodności parametrów techniczno-użytkowych wbudowanej nawierzchni z wymaganiami PN-EN 14877:2014-02 lub wymaganiami IAAF poprzez przeprowadzenie badań powykonawczych przez niezależne akredytowane przez IAAF lub inne laboratorium posiadające profesjonalny sprzęt i specjalistów z dziedziny sportowych nawierzchni syntetycznych. Zadanie nr III – przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kosiarki samojezdnej do pielęgnacji boisk sportowych wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia niniejszego zadania, określono w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1b w niniejszym postepowaniu. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi stosowanymi w budownictwie, w szczególności polskich norm przenoszących normy europejskie, o których mowa w ustawie z dnia 12 września 2002 r. o normalizacji (Dz.U. z 2015r. poz. 1483) oraz przepisach wykonawczych lub inne podobne normy ( normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, a w przypadku ich braku: europejski4e aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne) powołane w dokumentacji projektowej, STWIORB lub dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami art. 30 ustawy Pzp. 3. Jeżeli w projekcie, przedmiarze robót, bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazane są w odniesieniu do niektórych materiałów, wyrobów, urządzeń itp. znaki towarowe, patenty lub pochodzenie ( producent) źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający , zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Materiały lub wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, ( zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów), cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Za równoważne zamawiający uzna te rozwiązania, które spełniają co najmniej minimalne wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania (równoważne) na piśmie ( dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowych o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń, w zakresie równoważności. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych, albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały, urządzenia, wyroby użyte przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, mają odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016, poz. 290) 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę a także Podwykonawcę na podstawie mowy o pracę osób wykonujących roboty ( czynności) w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wskazane przez zmawiającego, jeżeli ich wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to: - wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót – zał. nr 1a do niniejszej siwz - tj. czynności tzw. pracowników fizycznych, z wyłączeniem kadry kierowniczej, osób kierujących budową, pracowników administracyjnych, a także wykonujących obsługę geodezyjną i dostawców materiałów; 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: – wykonawca w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, przedłoży zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych są zatrudnione na podstawie umowy o pracę zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie do 3 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę zamawiającemu. 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, a także sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań: - w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów np. kopii zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy, umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, a informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, stanowisko, powinny być możliwe do zidentyfikowania, lub zaświadczeń właściwego oddziału ZUS, potwierdzających opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, lub kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika, pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowango w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, itp., b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w propozycji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykonawca, który polega na zdolnościach ( zasobach) innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz); 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części; 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części , składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 7) kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem zastosowanych składników cenotwórczych (stawka Rg w zł.; Kp-koszty pośrednie w % od R i S; Kz- koszty zakupu w % od M; Z – zysk w % od R,S, Kp), opracowane na podstawie załączników nr 1a pn. przedmiary robót na ww. zadania, na które zostanie złożona oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach